Gå til innhold

Problemer med p2p program

Anbefalte innlegg

Hei.

Har kazaa på maskinen min.

Men etter at jeg har lastet ned et spill eller program kommer det alltid feil foran skjermen.

Det er litt teit at etter å ha ventete i ca 1 time så

nekter programmen å starte.

Noen som vet hva jeg må gjøre.

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åhh.. paragraf rytteren Jannis.

Bare så du vet det Jannis så kan laste ned video klipp som er lovelige og demoer av spill som er lovelige, freeware spill, abandonware spill, etc.

Du kan også laste ned filmer fra Kazaa som du allerede har på VHS. Siden det som regel er bedre kvalitet på DivX filmene fordi disse er DVD-Rips. Sånn er det bare.

Om de gjør det er en annen ting. Men så lenge han ikke spør HVOR han kan laste ned så ser jeg ikke noe galt i spørsmålet hans.

Lenke til kommentar

Noen her feiltolker retningslinjene. Hardware.no er jo juridisk ansvarlig for hva som blir vist på sidene deres (inklusive forumet), men det denne brukeren spør om kan jo ikke føre til piratvirksomhet. Han har jo allerede lagt inn kazaa (som i seg selv ikke er ulovlig) og lastet ned den ulovlige programvaren. Han spør jo ikke om hjelp til å gjøre noe som kan føre til piratvirksomhet, for den virksomheten er jo allerede igang!

-----------------

Jeg tror grunnen til at det du laster ned ikke fungerer er fordi kazaa er spammet fullt av bare dritt... Finn deg heller et bedre fildelingsnettverk hvis du må..

Lenke til kommentar

Oppdatere kanskje?

Sjekke at du har WinRar, DivX5.02Bundle, etc.

Jo.. Takk Jannis. :grin:

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Creative Geforce 3 Ti 500

Quantum Fireball Plus AS 20 GB

2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0

Plextor 40/12/40

Chieftec DX-01BL-D

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-09-14 21:46 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-14 21:45, Jannis-15 skrev:

Direct Connect er VELDIG mye bedre en Kazaa, men mange av serverene krever som regel at du deler minimum 15-30Gb...

Jannis.. Nå er du i ferd med å tråkke i rettningslinje salaten.. Pass deg.. :smile:

Kazaa går fortere enn DC pga. multi-user download funksjonen deres.

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Plextor 40/12/40

Chieftec DX-01BL-D

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-09-14 21:48 ]

Lenke til kommentar

Erm..noen som faktisk tenker på at spill kan være demoer/shareware/freeware? Samme gjelder for programmer, og det er fullt lovlig. Filmer trenger ikke være ulovlige "rips" fra DVDer, men kan snarere være noe som f.eks en dokumentar noen har laget og lagt ut på nettet (bruk fantasien, det er mye som ikke er ulovlig online). Musikk behøver ikke være copyrighted heller..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-14 21:43, Jannis-15 skrev:

ingen som har fått det med seg at jeg har REDIGERT den meldingen?

Quote:

hvorfor trekke seg når du har rett? Ta en titt
hvor det står "Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale".

btw så er denne tråden meldt til moderator :smile:

er litt i tvil selv her, så jeg håper en eller annen moderator kommer og forklarer litt om hva som er låv og ikke..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-14 21:45, Jannis-15 skrev:

Direct Connect er VELDIG mye bedre en Kazaa, men mange av serverene krever som regel at du deler minimum 15-30Gb...

Jannis.. Nå er du i ferd med å tråkke i rettningslinje salaten.. Pass deg.. :smile:

Kazaa går fortere enn DC pga. multi-user download funksjonen deres.

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Plextor 40/12/40

Chieftec DX-01BL-D

Hmm, DC er et fult låvelig p2p program, jeg sa bare at det var bedre en Kazaa, og det er IKKE imor rettningslinjene..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-14 21:52, Anders Leipsland skrev:

hvorfor trekke seg når du har rett? Ta en titt
hvor det står "Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale".

Så du mener da;

[*]At jeg IKKE kan spørre hvordan jeg får f.eks Gordian Knot til å fungere? (Ikke det at jeg ikke vet. :razz: )

[*]At jeg IKKE kan spørre om hvordan å dele opp en divx fil for den MÅ jo være en ulovelig rip av en eller annen sin DVD film?

[*]At jeg IKKE kan spørre om hvordan jeg kan brenne en ISO fil eller .cue fil?

[*]At jeg IKKE kan spørre om hvordan jeg kopierer en CD?

[*]At jeg IKKE kan spørre om hvordan jeg kopier fra en CD over til harddisken?

[*]At jeg IKKE kan spørre hvorfor brenneren min ikke fungerer.

Klart jeg kverulerer her og er vanvittig firkanta. Men SAMTLIGE spørsmål som er listet opp her fører til pirat virksomhet og er spørsmål som IKKE skal stilles her på forumet.

Venter i spenning på svar på tiltalen Anders.. :smile:

Lenke til kommentar

Lol.. Da må jo administratorene av dette forumet være rimelig naive som du sier.

Alle og en vær VET at dette er pirat relaterte spørsmål i en eller annen grad. Spesielt CD-Brenner relaterte og "hvordan dele filer" spørsmål og hvorfor Kazaa spørsmålet ikke skal bli godtatt når de spørsmåla har blitt det?

Som jeg sa. Jeg er firkanta for øyeblikket og putter ting på spissen, men i følge rettningslinjene er dette Fy-Fy!

Lenke til kommentar

for meg går dette på sansynligheten for at det har noe med piratvirksomhet å gjøre. Når du sier du har lasta ned et spill fra kazaa så er det veldig klart IMO.

De andre scenarioene du stiller opp er det større sansynlighet for at faktisk skal brukes til noe lovlig.

btw dette er min siste post i denne tråden, vi er totalt off topic og emnet vi diskuterer er dødskjeldelig.

Lenke til kommentar

Det er greit det. Jeg poster selv siste nå.

Men hvis du kjøper en CD-Brenner så er det jo en vanvittig sannsynlighet for at du vil brenne noe du ikke eier. Altså pirat. Men nok om det.

En annen ting jeg lurer på.. Er det ulovelig å spørre etter TV-Serier her på forumet? Altså hvor jeg kan få tak i det i VCD form og DiVX form? I de fleste tilfeller er disse tatt opp fra TV og ikke ulovelige å distrubiere. Eller er de det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...