jealei Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei jeg lurte på om det er mulig og rippe dvd filmer på xbox (gammel)? Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Kanskje hvis du har chip. Er noe som heter DVD2Xbox, men det var vel bare spill.. Ellers finnes xbox media center, men husker ikke om det har denne funksjonaliteten. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 om du har chip og DVD2xbox er det bare å sette i gang, men denne funksjonen legger bare video_ts og audio_ts (eller hva de nå heter) inn på harddisken, vet ikke om noen måte å deks decode til divx eller andre formater. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 hvordan spiller jeg av filmen da? Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Du spiller de av som en helt vanelig dvd Lenke til kommentar
jealei Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Men åssen gjør jeg det da, filene ligger jo på harddisken og ikke på en plate Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 let fram i en browser (husker ikke hva programmet heter) og finn riktig fil i video_ts mappen Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Med en modifisert xbox ripper du filmen med dvd2xbox og så kan du se den i xbmc. Har selv ofte oppevd problemer med at dvd2xbox ikke klarer å rippe komplett så prog er ikke genialt til dette (bruker gammel versj, nye kan være bedre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå