CFD Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg IRC`et litt mens vi snakket om navn på PCèr. Jeg synes navnet Elin eller Malin ville passet fint på min PC , hva synes du passer på din? Var med denne frasen jeg kom på det: Just wait a moment ,im going to turn on Elin ,and belive me : She`S hot.. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Ja det er helt klart en "kvinne" Den er ressurskrevende, forlanger oppmerksomhet, er ustabil, humørsyk, umulig å forstå seg på, trenger stadig noe nytt og sist men ikke minst - dyr i drift ... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 Vi prøver jo hele tiden og Overklokke dama. Tror ikke Damen liker det siden da blir hun ofte humørsyk og ofte syk. Da må vi transplantere en del vi skaffer på en eller annet butikk for og få henne frisk igjen. Dette blir dyrt i lengdenn fordi de delene er dyre. FOr og ikke snakke om Plastisk kirugi , vi prøver jo alltid og få damen finere og bedre. Lenke til kommentar
Verberate Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Min PC heter Bertha. Som i Bertha fra barne-tv. Sangen går sånn: "....Bertha, kjære Bertha, du er en deilig maskin. Og når jeg programmerer deg, da går det i en fei. Du sier aldri nei. Jeg vet at jeg kan stole på deg!" Synger for den hver kveld, klapper den på kabinettet og kysser den god natt. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 min har 2 navn ... det tekniske KPC-N1 og det vanlige Mary-Jane Lenke til kommentar
Lille Trille Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 har dere probs elns? finner på navn t datan?? hellegud Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 To av vennene mine kaller PCene sine for Emma, og Julie. Selv har jeg ikke funnet på et passende navn, og kaller PCen min for Aderlig. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Anne lill er navnet på min PC, fordi den er like stygg og utidig som ei jeg gikk på samme skole som, som het anne lill. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 pc'n min heter noe så vakkert som ost! (med liten o) [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-09-15 02:20 ] Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 "Boing". Bråker noe inn for j*vlig. Hadde den i det minste vært litt kjapp så kunne den hete "f-16" eller noe. Men akk, nei Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Min heter Kenneth. (intern) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hei CFD! Har ikkje noko namn på datamaskinen min. Men,vurderer å gi den namnet : yawc Som står for yet another wannabe computer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Data maskinen min heter %#"¤&(! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Mine heter "Mike Wazowski" (av naturlige grunner når man ser kabinettet) og THX, frontplata til en NAD 218THX forsterker gjør at den tar seg ut i stereobenken! (folk lurer når det ser ut som om jeg har 2stk 218THX til å drive to stk B&W 603s2....) overkill Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Si hei til "nissen" Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Min data heter: my computer Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg har My Precious istedet for My Computer. Navnet er seff Precious. Diskene heter DodgeThis, Whatever og Sweeeet. Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Navnet på denne pc`en er nok: Jonas etter en jeg kjenner, ettersom begge to er små, tette og kompakte og ikke minst Treige! Men MIN pc derimot.... _________________ Your vision`s not bad It`s the world who`s gon mad [ Denne Melding var redigert av: zyrtec på 2002-11-06 21:15 ] Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg kaller min for Striker.. ikke spør hvorfor. vet ikke selv engang. men har ikke dette vært oppe før? *pirke* :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå