Gå til innhold

Lese Roverandom og Tales from the Perilous Realm?

Anbefalte innlegg

Har akkurat blitt ferdig med Silmarillion og lurer på om det er fleire bøker å lese i LOTR-verden. Om eg har forstått rett er Unfinished Tales dei bøkene med masse årstal og greier meir til info enn fortelling?

I Silmarillion fant eg 2 andre bøker, Roverandom og Tales from the Perilous Realm:

0007149115.jpg

tales-from-the-perilous-realm.jpg

Har lest Silmarillion, The Hobbit og LOTR. Eg er ute etter bøker med ein historie, ikkje forklaring av ditt og datt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest Roverandom ein gong for ein god del år sidan, og den er ikkje frå LOTR-verda. Det er forøvrig ei barnebok. Tales from the Perilous Realm veit eg ikkje kva er.

Unfinished Tales:

As the title indicates, this is a collection of odds and ends from different ages of Middle-earth ranging from the First Age until Sauron's defeat. For diehards only.

Copyright 2001 Reed Business Information, Inc. --This text refers to the Hardcover edition.

Har ikkje lest den sjølv, so eg kan ikkje seie meir.

Om du verkeleg er interessert, kan du gå laus på History of Middle-earth. Dette er tolv bind med originalutkast av det meste i Silmarillion og LOTR, med kommentarar av Christopher Tolkien.

Lenke til kommentar

Unfinished Tales anbefales på det sterkeste hvis du likte Silmarillion. Etter det bør du lese de 12 History of Middle-earth bøkene som blant annet gir andre (og mer detaljerte) versjoner på Gondolins fall, Beren og Luthien fortellingen og generelt tidligere utgaver av historiene i Silmarillion. Hvis jeg husker rett likte jeg de første og siste bøkene i den serien best.

Tales from the perilous realms har jeg, men har aldri giddet å lest den siden det ikke har noe med Middle-earth å gjøre.

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...