deloner Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Er det bare s-video utgang på dette kortet? Kan ikke se at det er composite.Har ikke s-video inngang på tv, så hvordan løser man dette? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg fikk med en liten adapter (?) som konverterte s-video om til composite. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 20:54, deloner skrev:Er det bare s-video utgang på dette kortet? Kan ikke se at det er composite.Har ikke s-video inngang på tv, så hvordan løser man dette? ja det er bare s-video og det er sinnsykt irriterende, siden jeg bare får sort-hvitt - selv med adapter. Lenke til kommentar
litago Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg har samme problem (Bare sort/hvitt), noen som vet om noen løsning på dette? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 prøve via videospiller? eller kjøpe nytt tv? s-vhs burde ha vore standard på tv for minst 10 år sida Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Kortet har composite utgang. Jeg bruker et Geforce 7100 delux video inngang boks, når jeg setter den i ATI kortet har jeg composite ut på venstre lydkanal. Har ikke noe å måle vilke pinner det kommer ut fra på ati kortet, skal sjekke på jobb i morgen. Lenke til kommentar
litago Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 skal prøve via videospiller så fort jeg får tak i en (bor på hybel, har begrenset adgang på sånnt her). Nytt TV blir litt dyrt.. :/ Lenke til kommentar
QuoVadis Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg kjøpte de nødvendige kablene på Clas Ohlsson (s-vhs til 2 stk Rca + 2 stk rca til 1 rca) plugga rett i tv. det virker bra på mitt system Lenke til kommentar
frans Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Bruk s-vhs kabler av godt kvalitet. Det er stor kvalitetsforskjell i forhold til vanlige composite-kabler. De beste er laget av sølv. Kjøp scart-adapter og koble direkte til TV. En en slik adapter har normalt s-vhs inngang og RCA inngang. Du finner slike bla. hos el-kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå