Gå til innhold

To bilder fra i går

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte også bilde 1, men syns det er en del kvister som er ute av fokus der. Om alle kvistene/greinene hadde vært i fokus hadde det vært topp topp.

5524067[/snapback]

Enig, men skulle gjerne sett mere av himmelen, da du selv også sier at det var dels den du ville formidle... :)

Lenke til kommentar

Takker for kommentarer :)

Ang greiner ute av fokus her så er jeg litt enig med and_mitt, men da måtte jeg vel opp i blender, vanskelig å si, men tipper f/14 (f/9 nå). Det ville igjen ført til at landskapet i bakgrunnen hadde blitt betydlig skarpere også, og der er jeg litt i tvil på hvordan det ville blitt.

Ang komposisjonen ville jeg gjerne nå i ettertid sett at kamera var hevet litt slik at is/himmel var jevnt fordelt.

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar

Tenkte på det samme selv, men jeg har blitt litt forelsket i blitz i den senere tid. Har ikke brukt noe særlig blitz før jeg begynnte å fotografere digitalt, sett bort fra da jeg jobbet presse. Synes de knallharde kontrastene er spennende av og til, selv på naturbilder. Å bruke det i kunstsammenheng slik Arbus gjorde er også spennende, selv om det fremstiller mennesker litt uflatterende. Det samme som gjelder menneske gjelder i dette tilfellet trær, mener jeg, men det er en smaksak ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...