Gå til innhold

Skal vi danse

Anbefalte innlegg

Hadde dommerne begyndt å kaste rundt med poeng hadde jeg ihvertfall skrudd av, underholdning er en del, men konkuransen er en annen... Samme med idol, seerne skulle aldri fått lov til å stemme frem vinnere her, selvom det ligger i konseptet og det må bare respekteres og kan ikke diskuteres, men alt preges av stemming pga landsdel, utseende og forhold til deltakerne ellers.. Som idag, hvem hadde sett de to gå videre (selvom resultatet taler for seg) Det samme gjelder det tråden handler om "skal vi danse" Blomster Finn kan jo ikke danse, han har forbedret seg litt, men iforhold til de som har røket ut skulle jeg gjerne sett han ligge på kne og luke blomster for flere uker siden... Men det er her seerne kommer inn igjen og lar ham bli i serien, han er den som skaper mest "liv" (?)

Mine favoritter er "Katrine og Bjørn" og "Guri og Tom Arild"

Endret av icer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Og der var eventyret endelig over for Blomster-Finn! Ikke en uke for tidlig spør du meg! :w00t:

Nå er det tre kjempegode par igjen, og paret som vinner hele konkurransen har uansett fortjent det.

Dessuten ga samtlige dommere 10 poeng i dag, for første gang, til Kathrine og Bjørn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...