icer Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Hadde dommerne begyndt å kaste rundt med poeng hadde jeg ihvertfall skrudd av, underholdning er en del, men konkuransen er en annen... Samme med idol, seerne skulle aldri fått lov til å stemme frem vinnere her, selvom det ligger i konseptet og det må bare respekteres og kan ikke diskuteres, men alt preges av stemming pga landsdel, utseende og forhold til deltakerne ellers.. Som idag, hvem hadde sett de to gå videre (selvom resultatet taler for seg) Det samme gjelder det tråden handler om "skal vi danse" Blomster Finn kan jo ikke danse, han har forbedret seg litt, men iforhold til de som har røket ut skulle jeg gjerne sett han ligge på kne og luke blomster for flere uker siden... Men det er her seerne kommer inn igjen og lar ham bli i serien, han er den som skaper mest "liv" (?) Mine favoritter er "Katrine og Bjørn" og "Guri og Tom Arild" Endret 24. februar 2006 av icer Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Og der var eventyret endelig over for Blomster-Finn! Ikke en uke for tidlig spør du meg! Nå er det tre kjempegode par igjen, og paret som vinner hele konkurransen har uansett fortjent det. Dessuten ga samtlige dommere 10 poeng i dag, for første gang, til Kathrine og Bjørn. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ja, endelig Blomster-Finn is gone!! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Joda, men jeg hadde heller sett at Guri gikk ut Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 HÆ?? Hun kan i hvertfall danse... Ok, finn lager show, men danse kan han ikke, og det er det denne konkurransen går ut på... Endelig kvitt finn! Katrine og Bjørn bør vinne hele greia!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Guri er jo den beste danseren av alle! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ja, hun er klart best, og vet det selv!! Hun gjør meg kvalm, skikkelig hæslig dame. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ja, hun er klart best, og vet det selv!! Hun gjør meg kvalm, skikkelig hæslig dame. 5710668[/snapback] Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ser den "selvgodheten" du tydeligvis ser. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Lurer på om jeg skal starte en egen Katrine Moholt -fanclub!? EDIT: Katrine uten h .. Bør kanskje lære meg DET først! Endret 6. mars 2006 av Bone Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Heier på Terje og Cecilie jeg. Liker ikke Guri. Hun vet for godt at hun er "gudinne". Blæh. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Heier på Terje og Cecilie jeg. Liker ikke Guri. Hun vet for godt at hun er "gudinne". Blæh. 5711411[/snapback] Jeg heier også på Terje og Cecilie Han får meg til å le hver gang. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Terje er jo rå da... Flink til å danse og virker ut som en skikkelig kjekk fyr. Elsker folk med godt humør og pågangsmot Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Terje er morsom. Jeg synes ikke Guri er noe ovenpå. Hun er en dame i sin beste alder, sprek som ei fele. Hun har også et stort konkurranseinstinkt. Skjønner ikke hva som er galt med å prøve å gjøre sitt beste. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er overhodet ikke noe galt med å gjøre sitt beste, men det er noe med den dama jeg aldri har likt.. Lenke til kommentar
icer Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Syns Guri er flink jeg... Må bare si "FINN ER BORTE!" en gang til Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Da blir da Guri og Tom Arild + Katrine og Bjørn i finalen... Ikke veldig overraskende, egentlig... Men hvis ikke Katrine vinner, blir jeg relativt overraska!! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvis ikke Katrine vinner, så blir jeg lei meg.. :'( ..så ikke på i dag men.. Godtå høre at hun fortsatt er med! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Synd Terje og Cecilie gikk ut, men det var jo ingen bombe da.. Håper Katrine vinner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå