bfk Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Enig.. Er lei otto nå.. Blir artig på søndag da... Alle skal visst danse forskjellige danser... Lenke til kommentar
Peep Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg syntes rett og slett "skal vi danse" suger maksimalt. De må være for spesielt inntresert,pga jeg finner ikke programmet bra i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Da lar du være å se på det da. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Hssss, Hssss. Brekke seg. 5523343[/snapback] hsss hsss brekke seg og få spysyke i en hel måned 5569113[/snapback] Ser det er noen som finner det for godt å komme med dumme og undøvendige kommentarer her. Det kan dere spare dere folkens. Skal dere skrive noe negativt, så kan dere hvertfall komme med en ordentlig begrunnelse, og ikke oppføre dere som idioter. Takk 5569216[/snapback] Jeg syntes rett og slett "skal vi danse" suger maksimalt.De må være for spesielt inntresert,pga jeg finner ikke programmet bra i det hele tatt. 5610251[/snapback] Vi prøver igjen... Det er ok å ikke like det.. seff... men hvis du da vil poste her, legg ved en grunn for hvorfor du ikke liker det da... Prøv å hold dere litt sakelige'a... Endret 15. februar 2006 av azzman Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Tror dette programmet sikter seg inn på en litt annen målgruppe enn den jeg hører til. Blomster-Finn burde vært ute av konkurransen i første episoden, men tydeligvis appelerer han til gamle husmødre som synes han er sååå koselig. Æsj. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det er mange som ser på godmorgen norge og har sansen for han. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg syntes rett og slett "skal vi danse" suger maksimalt.De må være for spesielt inntresert,pga jeg finner ikke programmet bra i det hele tatt. Verden roterer ikke bare rundt deg? Må vel ikke være spesielt interesserte bare fordi ikke du liker det. Har heller ikke sett noe særlig på det, men hever meg selv ikke over andre av den grunn. Og «Skal vi danse» gikk opp over 100.000 og samlet 717.000 seere søndagskvelden. Lenke til kommentar
molly Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg heier på Guri Schanke (jeg lærer meg dog aldri å stave navnet hennes riktig) og han Tom Arild. Han har sjans på meg Sånn ellers syns jeg det som er gøyalt med programmet er at den profesjonelle delen av paret faktisk er veldig god til å danse, og at vi får se folk gjøre noe de slett ikke kan, og ikke er spesielt flinke til. Men de lærer jo fort. Dans har alltid fasinert meg, og jeg syns det virker som de dommerne er utrolig dyktige, og har ganske høye krav. Så jeg bruker stortsett tiden på å kose meg med å kikke på, uten å skjønne alt som visstnok er feil Stemmer ellers i med mange andre her, selvom Finn Schjøll er en artig kar hadde det vært fint om noen andre vant iallfall... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Syntes hun Guri holder seg innmari bra... Vet ikke hvor gammel hun er da. ( Noen som vet?) Men hun ser no bra ut Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Guri er vel så vidt over 40 tror jeg...42 eller no? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Guri er 43 år gammel... Kjipt at Thomas og Anita røyk ut idag... Mulig de ikke er det mest interessante paret, men idag syns jeg de var veldig flinke, og det var artig å se på dem!! At ikke Finn og Otto ikke sto igjen til slutt er ganske rart.. Finn kan ikke danse, og Otto dansa ikke i takt idag, bortsett fra da partneren holdt han... (ikke noe jeg så selv, men jeg har snakka med noen som kan det...) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Syntes kanskje de var litt kjedelige jeg... De danset bra lissom, men i en slik konkurranse (og egentlig de fleste konkurranser )så lønner det seg sjelden å være "anonyme" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg så ikke i går for jeg så på curling, men jeg switchet innen når de skulle få poeng og jeg syns det er helt latterlig. Noen som har sett på den svenske utgaven? Der gir de ut 8, 9 og 10'ere i fleng, de tar det ikke så himla alvorlig. Her i Norge gir de gjerne 3 3'ere.. Hallo, det er underholdning, ikke vær så jævla strenge. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 SYnes det var helt på trynet at de gir Finn 3'ere, og så presterer de å gi andre enn han 3'ere også. Det kan jo ikke sammenlignes Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg så ikke i går for jeg så på curling, men jeg switchet innen når de skulle få poeng og jeg syns det er helt latterlig.Noen som har sett på den svenske utgaven? Der gir de ut 8, 9 og 10'ere i fleng, de tar det ikke så himla alvorlig. Her i Norge gir de gjerne 3 3'ere.. Hallo, det er underholdning, ikke vær så jævla strenge. 5634349[/snapback] Dommerne skal se på det dansetekniske da... Om de danser riktig... Ikke om Finn har noen morsomme kommentarer, og fine briller... SYnes det var helt på trynet at de gir Finn 3'ere, og så presterer de å gi andre enn han 3'ere også. Det kan jo ikke sammenlignes 5634886[/snapback] Enig der... Men tror ikke dommerne har lov å gi dårligere enn 3.. Derfor får ikke Finn dårligere enn 12 poeng Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Er så lei av Finn og Lena nå, skulle ønske at det ikke var noen som stemte på de. Endret 20. februar 2006 av Ljå Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Dommerne skal se på det dansetekniske da... Om de danser riktig... Ikke om Finn har noen morsomme kommentarer, og fine briller... Ja, har ikke sagt noe annet jeg. Jeg syns det er tåpelig at Finn fremdeles er i konkurransen. MEN, jeg syns de kan være litt mer myke i poengene til alle sammen. Som jeg sa, de i Sverige kaster rundt seg med poeng, og jeg tviler på at de er så jævla mye bedre enn de i Norge. (Bortsett fra Finn, da, alle er jo bedre enn han.) Det er et underholningsprogram, og det er ikke underholdene at de gir ut 3 og 4 hele tida. Endret 20. februar 2006 av Stine Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det er jo forståelig at de ikke vil slenge rundt seg med toppkarakterer så ofte. De vil jo at deltakerne skal vite at de alltid har mer å gå på, og at de kan forbedre enda mer. Det er det samme som at mange lærere sjelden gir 6'ere av prinsipp, fordi de vil at elevene ikke skal begynne å tro at de ikke trenger å forbedre mer. Om det er som dere sier, at de nærmest strør om seg med 5'ere og 6'ere i Sverige, så syns jeg nå det blir feil. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Om det er som dere sier, at de nærmest strør om seg med 5'ere og 6'ere i Sverige, så syns jeg nå det blir feil. 5637923[/snapback] Du mener 9'ere og 10'ere kanskje? Ellers er jeg enig i det du sier.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Om det er som dere sier, at de nærmest strør om seg med 5'ere og 6'ere i Sverige, så syns jeg nå det blir feil. 5637923[/snapback] Du mener 9'ere og 10'ere kanskje? Ellers er jeg enig i det du sier.... 5638229[/snapback] :!: *kremt* Ja jeg mener selvsagt 9'ere og 10'ere. Beklager, men jeg er vant til terningkast og karakterer på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå