Sondre^^ Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Neil_Young_discography '66 ifølge wikipedia, dersom man regner med buffalo springfield. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Kom over denne coverversjonen av Outcast - Hey ya. Liker ikke orginalen, men denne syntes jeg var stilig! Endret 26. august 2006 av GEman Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 In flames' version av Troops Of Doom er direkte barsk. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Shakira - Back In Black... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Vintersorg sin cover av Uriah Heep sangen Rainbow Demon er 100 ganger bedre enn orginalen. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Where Did You Sleep Last Night. Alle Nirvana-covre generelt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Susanna and the Magical Orchestra - Jolene ALLE coverlåtene til Hayseed Dixie Endret 9. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 A Perfect Circles versjon av Imagine synes jeg er sinnsykt bra, bedre enn orginalen! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Vintersorg sin cover av Uriah Heep sangen Rainbow Demon er 100 ganger bedre enn orginalen. 6833657[/snapback] Link, nå er jeg spent! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 arti tråd for oss musikkinterreserte! jeg er enig med mange men uenig i noen Bra: -synes faktisk at cradle of filth sin versjon av hallowed be thy name er rimelig fet -dimmu borgir har en krut versjon av twisted sisters burn in hell dårlig: - avril lavigne presterte å lage en versjon av metallicas Fuel som fikk alle mine organer til å vri seg i smerte - han derre kid rock fyren sampla sad but true og ødela den - den derre behind blue eyes versjonen som "de halte kjeksene" laget, har skakkjørt en hel generasjon fjortiser, og fått dem til å tro at det var en genuin bizkit låt. skrekkelig! ikke helt bestemt meg: - RX bandits har en versjon av megadeths holy wars. låten har en merkelig stemning, og gitaristene henger ikke helt med, men ellers er det en grei cover faktisk - alt med me first and the gimme gimmes. funker på vorspiel, men ellers ganske langdrygt Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg bruker å ha på nattønske når jeg ligger og skal sove. Altså, der ligger jeg, rett før jeg sovner kommer en av de styggere coverve jeg har hørt og skjærer seg inn i øregangene mine, jeg måtte krype opp av senga å skrive det rett inn her, ellers så hadde jeg glemt det: Guns and Roses - Knoking On Heavens Door Det var rett og slett grusomt God Natt, håper jeg får sove etter det her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Faith No More - Glory box og Peggy Lee - Sittin on the dock of the bay (Booty Mix) er noen fete coverlåter i grunn Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 http://youtube.com/watch?v=ZXuwbCLd1ng jeg synes denne er best 111 Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 The White Stripes - Jolene er en av de bedre cover-låtene. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg bruker å ha på nattønske når jeg ligger og skal sove.Altså, der ligger jeg, rett før jeg sovner kommer en av de styggere coverve jeg har hørt og skjærer seg inn i øregangene mine, jeg måtte krype opp av senga å skrive det rett inn her, ellers så hadde jeg glemt det: Guns and Roses - Knoking On Heavens Door Det var rett og slett grusomt God Natt, håper jeg får sove etter det her 6840714[/snapback] Den er jo bra! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Enda et fælt cover: Anastacia & Celine Dion - You Shook Me All Night Long Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg bruker å ha på nattønske når jeg ligger og skal sove.Altså, der ligger jeg, rett før jeg sovner kommer en av de styggere coverve jeg har hørt og skjærer seg inn i øregangene mine, jeg måtte krype opp av senga å skrive det rett inn her, ellers så hadde jeg glemt det: Guns and Roses - Knoking On Heavens Door Det var rett og slett grusomt God Natt, håper jeg får sove etter det her 6840714[/snapback] Den er jo bra! 6844066[/snapback] Nei, det er den absolutt ikke Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 - den derre behind blue eyes versjonen som "de halte kjeksene" laget, har skakkjørt en hel generasjon fjortiser, og fått dem til å tro at det var en genuin bizkit låt. skrekkelig! 6835086[/snapback] Den er grusom, jepp, må si at The Who faktisk hadde hjertet sitt i sangen. Limp Bizkit var så gneldrete og entonet. GRUSOMT! Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Syns Wig Wam's cover av I Turn To You (Melanie C) er bra! Og så må jeg nevne Alien Ant Farm - Smooth Criminal Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Noen av mine: 1. Grand funk Railroad - Inside looking out - ( Animals ) 2. Grand funk Railroad - Locomotion - ( G. Coffin-C.King / little eva ) 3. Frank Marino & Mahogny Rush - All along the watchtower - ( Bob Dylan ) 4. Frank Marino & Mahogny Rush - Norwegian Wood - ( Beatles ) 5. Nazareth - My White Bicycle - ( Tomorrow ) 6. Nazareth - Tush - ( ZZ Top ) 7. Nazareth - This flight tonight - ( Joni Mitchell ) 8. Nazareth - Vigilante man - ( W. Guthrie ) 9. Krokus - Stayed awake all night - ( Bachman turner overdrive ) 10. Boney M - No woman no cry - ( Bob Marley ) 11. Status quo - Rockin all over the world - ( John Fogerty ) 12. Kraftwerk - Popcorn - ( Hot Butter ) 13. The throggs ( Live at max,s Kansas city ) - Satisfaction - ( Rolling Stones ) 14. Mannfred Mann - Mighty queen - ( Bob Dylan ) Nå mener jeg ikke nødvendigvis at disse er bedre enn orginalen, men gode er de i følge min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå