edds Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Mye er allerede nevnt, men jeg kan jo nevne Black Eyed Peas versjon av Pulp Fiction temaet (husker ikke tittel på sangen) som dårlig. Makan til å flyte på noe de ikke selv har laget skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 I got erection - Satyricon , den er så dårlig at jeg får spyet langt oppe i nesa. Iced Earth- Number of the beast synes jeg er ganske bra. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Children of Bodom - Rebel yell Dette er en skikkelig godcover. Spiller fletta av Billy Idols versjon i hvertfall Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Children Of Bodom - Oops I did it again Ganske vittig sang om den er bra er en annen sak Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Children Of Bodom - Oops I did it again Ganske vittig sang om den er bra er en annen sak 6643000[/snapback] Jeg hadde akkurat tenkt til å foreslå den! Den er hysterisk! Og den er bra... og dårlig. Pantera sitt cover av Little Wing er bra i hvertfall... Se hva jeg fant! Britney synger metal i Oops i did it again! Ok det er CoB.... Endret 9. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
ramones Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 guns n roses - hair of the dog(nazareth) Guns n roses - attitude(misfits) guns n roses - knocking on heavens door(bob dylan) guns n roses - mama kin(aerosmith) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Children of Bodom - Oops i did it again: http://www.youtube.com/watch?v=zy1Jki4TT9c Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Avril Lavigne - Chop Suey, tidenes verste cover? Får vondt av høre på den. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Dette coveret av Rancid Amputation er bare genialt. *ler* Lenke til kommentar
Lauk Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Bra coverlåter: Sonata Arctica - Fade To Black /Metallica Sonata Arctica - Die With Your Boots On /Iron Maiden Children Of Bodom - Rebel Yell /Billy Idol Children Of Bodom - Oops, I Did It Again /Britney Spears Nightwish - High Hopes (Live) /Pink Floyd Dream Theater - Funeral For A Friend (+Love Lies Bleeding) /Elton John Glittertind - Norge i Rødt, Hvitt og Blått (Helt sant!) /husker ikke helt Seigmen - Hjernen Er Alene /De Lillos Sonata Arctica - Still Loving You /Scorpions Sonata Arctica - Over The Hills And Far Away (Live) /Gary Moore <-- denne synes jeg er ganske mye bedre enn Nightwish' versjon. Dårlige coverlåter: En del mislykkede forsøk på å gjøre gode Maiden-sanger om til Black- eller Death Metal... (Alt er ikke dårlig) Pluss mange flere, som jeg ikke kommer på nå. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Soulfly - Smoke on the water (Deep Purple) (essetøff!) System of a Down - Metro (Berlin) System of a Down - Snowblind (Black Sabbath) Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Cradle of filth - Hallowed be thy name Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Pillar - Sunday Bloody Sunday (U2) ...er en ganske bra coverlåt! Lenke til kommentar
Timur Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) The Ukelele Orchestra Of Great Britain - Smells Like Teen Spirit (Nirvana) hehe, link til de som vil se.. Endret 18. august 2006 av Timur Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Mine favoritter: Faith no more - Easy (Commodores) Seigmen - Hjernen er alene (DeLillos) Eva Cassidy - What a wonderful world (Louis Armstrong) <-- Rett og slett nydelig sang! Edit: En til... A perfect circle - The Fiddle and The Drum (Joni Mitchell) Endret 18. august 2006 av GEman Lenke til kommentar
Trollfar Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Helt sikkert nevnt tidligere på forumet men gode cover låter er vel Dimmu Borgir - Burn in hell (orginalt Twisted Sister tar jeg ikke helt feil) Metallica - Die, die my darling (Missfits) Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Chop Suey! av Avril. Tidenes coverlåt. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Værste jeg hører er "All Saints" med "Under the Bridge". Huff blir helt satt ut når jeg hører den. Orginalen er genial, men disse jentene klarer virkelig å lage makkverk av god musikk Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Clapton - hoochie coochie man (muddy waters) Clapton - i shot the sheriff (Bob Mrly) The eagles - Desperado (johnny cash) sikkert masse mer eg isje kommer på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå