CSM Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 - Tommy Seebach - Apache (The Shadows) 5523407[/snapback] Den er FANTASTISK! Se her, garantert en latterkule! 5837073[/snapback] haha, den var bra fine rytmer der gitt Lenke til kommentar
CSM Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Sentenced - White Wedding hehe Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Devo - (I Can`t Get No) Satisfaction (Rolling Stones) Lenke til kommentar
YBD Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Tror ikke noen har nevnt Black Debbath - When The Levee Breaks (Led Zeppelin cover). Flott tolkning av låten. Finnes på albumet "Dead Zeppelin - A Metal Tribute To Led Zeppelin". Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er en eller annen punk gruppe som har en cover av titanic sangen.. Den er litt artig et par ganger du hører den, men så litt drøy. Limp Bizkit - Behind Blue Eyes syns jeg er bedre enn orginalen, men det er bare meg. Syns generelt sangen er dårlig. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Knockin' On Heaven's Door - Guns n' Roses (Bob Dylan) Ganske så bra den. Nothing Else Matters - Lucie Silvas (Metallica) . Går ikke an å lage coverlåt på denne sangen. Passer ikke. Nothing Else Matters med rolige og klassiske preg. (ikke det at metallica sin versjon er så veldig heavy heller ) Come together - Aerosmith (Beatles) Vet ikke om jeg syntes denne er bedre enn originalen. The Trooper - Children of Bodom (Iron Maiden) Definitivt ikke fetere enn originalen. Men ikke dårlig akuratt. ------------------------------- Det med Children of Bodom - ooops i did it again (britney spears) er vel en spøk. De har ikke laget en coverversjon av den fæle sangen ?. 5528212[/snapback] Please note that the band NEVER recorded Iron Maiden's The Trooper or Europe's Final Countdown. Kilde: cobhc.com 5590467[/snapback] Har 4 cover låter på maskinen min av the trooper, den ene cover låten ligger på et album " Great Metal Covers 1" ! å det er av "Sentenced" ser at mange tror dette er Children Of Bodom! Men beste cover sangen av the trooper må være Anton Maiden! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg har et par gode som jeg mener er verdt å liste opp: Sirenia - First We Take Manhattan (Leonard Cohen) <- Konge!! At Vance - Eye of The Tiger (Survivor) Jaded Heart - Paid My Dues (Anastasia) Jaded Heart - Larger Than Life (Backstreet Boys) Disturbed - Shout 2000 (Tears for Fears) Disturbed - Land of Confusion (Genesis) Metalium - Smoke On The Water (Deep Purple) Wig Wam - I Turn To You (Mel C) <-- ... faktisk c",) Crematory - One (Metallica) Black Majesty - Six Ribbons (John English) Angra - Mama (Genesis) Entwine - Tears Are Falling (Kiss) Dårlige føler jeg det er liten vits i å ramse opp da jeg helst prøver å glemme disse. (Selv om Gud veit det er nok av dem... ) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 six feet under - TNT (ACDC) Johnny logan - all out love (air sumply) eller noe Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Pillar - Sunday, bloody sunday (U2) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg har et par gode som jeg mener er verdt å liste opp: Jaded Heart - Paid My Dues (Anastasia) Jaded Heart - Larger Than Life (Backstreet Boys) Disturbed - Shout 2000 (Tears for Fears) Disturbed - Land of Confusion (Genesis) Wig Wam - I Turn To You (Mel C) <-- ... faktisk c",) 6342656[/snapback] ..syns du sa gode jeg Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Dårleg: Foo Fighters - Have a Cigar (originalen er mykje betre) Gode: Metallica- Whiskey in the Jar G'N'R - Knockin' on heavens door U2 - All along the watchtower Aerosmith - Helter Skelter Endret 2. juli 2006 av member-101642 Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Joe Cocker - Let's Go Get Stoned (Ray Charles) George Harrison - If Not For You (Bob Dylan) Bør høres! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 16 Horsepower sin versjon av CCR - Bad Moon Risin' slår originalen ned i støvlene. Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 En god coverlåt: Ramones - California Sun Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Buump! Goldfinger - 99 Red Balloons (Nena) Nirvana - Lake of fire (Meat Puppets) Nirvana - Where did you sleep last night (Folkesang) Bob Dylan - House of the rising run (Folkesang) Toploader - Dancing in the moonlight (Selv om Van Morrisons orginal sparker rumpe i forhold) Black Ingvars - Her kommer Pippi Langstrump(Astrid Lindgren?) Sugne coverlåter? Madonna med American Pie og Britney med I love rock'n'roll får hårene mine til å reise seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 kan jo liste opp de tre covrene jeg liker best: red hot chilipeppers - havana (ramones) Nirvana - Where did you sleep last night (Folkesang) Marilyn manson - KKK took my baby away (ramones), eneste manson sangen jeg har klart og høre på... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Megadeth-Anarchy in the U.K(sex pistols) jeg synes det er en veldig bra coverlåt Lenke til kommentar
oarsman Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Noen jeg liker: Clash - I Fought the Law (The Crickets) Motorpsycho - California Dreaming (Mamas & Papas) Sid Vicious/Pistols - My Way (Paul Anka) Dropkick Murphys . Fields of Athenry (Pete st John) Teenage Fanclub - Like a Virgin (Madonna) Israelvis - Dyrevise (Knutsen og Ludvigsen) Johnny Cash & Joe Strummer - Redempion Song (Bob Marley) 10.000 Maniacs - Because the Night (Patti Smith/B. Springsteen) En grusom: GnR - Knocking on Heavens Door (Dylan) Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Orange Goblin - Hand of Doom (Black Sabbath) Goatsnake - Burial at Sea (Saint Vitus) Electric Wizard - Electric Funeral (Black Sabbath) Gode covere! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Megadeth-Anarchy in the U.K(sex pistols) jeg synes det er en veldig bra coverlåt 6437933[/snapback] Faktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå