Jernlov Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Dårlige:* Enslaved - Dauden (Windir) * 5657261[/snapback] Wtf? Den er jo dritfet. =| 5658575[/snapback] Ja jøss! Rart jeg ikke nevnte den på lista mi. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 innen blues sjangeren er det jo endel artister som 'bytter' sanger BB King Stevie ray vaughan John lee hooker -for å nevne noen.. Uansett hvem av de store som spiller så blir det som oftest bra Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Var akkurat på Wiki å leste litt om Johnny Cash, så akkurat Walk the Line. Men jeg kom over en ting. Cash har covra "hurt" av NIN og ikke omvendt! http://en.wikipedia.org/wiki/Hurt_(song) Kunne ikke falt meg inn at det var den veien. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 hehe, alle mo jo vite det, at Cash covra NIN Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Vel, ikke jeg.......... Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 vel nå veit du det men det er sant, en skulle ikka ha trodd det.... Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) 1349 - The Usurper (Celtic Frost) Anthrax - Antisocial (Trust) At The Gates - Captor Of Sin (Slayer) Cannibal Corpse - No Remorse (Metallica) Carpathian Forest - In League With Satan (Venom) Carpathian Forest - In The Shadow Of The Horns (Darkthrone) Death - Painkiller (Judas Priest) Decapitated - Mandatory Suicide (Slayer) Dissection - Antichrist (Slayer) Dissection - Elisabeth Bathory (Tormentor) Emperor - A Fine Day To Die (Bathory) Emperor - Cromlech (Darkthrone) Emperor - Funeral Fog (Mayhem) Enslaved - Retribution For The Dead (Autopsy) Exodus - Dirty Deeds Done Dirt Cheap (Ac/Dc) Krisiun - In League With Satan (Venom) Motörhead - Enter Sandman (Metallica) Motörhead - God Save The Queen (Sex Pistols) Napalm Death - Incinerator (Slaughter) Nocturnal Breed - Ballcrusher (Wasp) Nocturnaø Breed - Metal Thrashing Mad (Anthrax) Obituary - Circle Of The Tyrants (Celtic Frost) Panzerchrist - Metal Church (Metal Church) Satyricon - Orgasmatron (Motörhead) Sepultura - Orgasmatron (Motörhead) Slayer - Born To Be Wild (Steppenwolf) Sodom - Hazy Shade Of Winter (Simon & Garfunkel) Sodom - Surfin' Bird (The Trashmen) Tankard - Iron Maiden (Iron Maiden) Vader - Angel Of Death (Thin Lizzy) Vader - Dethroned Empeor (Celtic Frost) Vader - Hell Awaits (Slayer) Vreid - As The Eternity Opens (Immortal) Wasp - Whole Lotta Rosie (Ac/Dc) Zyklon - Dominate (Morbid Angel) Osv.... Endret 26. februar 2006 av Neslepaks Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Skumleste.. men, tror ikke disse har blitt nevnt.. Disse liker jeg veldig godt! Iron Maiden - Crossed Eyed Mary (orginal: Jethro Tull) Nirvana - The Man Who Sold The World (orginal: David Bowie) Guns N' Roses - Live and Let Die (orginal: Beatles/McCartney) EDIT: Hvordan kunne jeg glemme.. Guns N' Roses - Mama Kin (orginal: Aerosmith) Endret 27. februar 2006 av Bone Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Guns N' Roses - Live and Let Die (orginal: Beatles/McCartney) 5671612[/snapback] bah! The film is notable for its title song, written by Paul McCartney (despite what Bond said about The Beatles in Goldfinger) and Linda McCartney and performed by Paul and his group, Wings, which was the first true rock and roll song used to open a Bond movie. McCartney reportedly composed and recorded the song unsolicited and then offered it to the producers. The title song was covered in 1991 by the rock band Guns N' Roses. not the beatles Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ja.. derfor jeg skrev Beatles/McCartney ..for, jeg var ikke sikker på om det var en Beatles -sang.. men, jeg visste det var en McCartney -sang.. og jeg regnet med det var da også Beatles.. men, jeg kan ikke så mye om Beatles, eller McCartney, derfor helgarderte jeg meg.. Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Judas Priest - The Green Manalishi (Fleetwood mac.) Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 HIM's versjon av Wicked Game er helt klart en bra cover! Lenke til kommentar
CSM Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Graveworms coverlåt av Losing My Religion er helt klart bra cover Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Denne tråden var det lenge sida det var liv i.. Uansett, Johnny Cash - Desperado.. Makan til vakker sang skal du lete LEGNE etter! Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 ATeens - Mama mia (ABBA) :!: *host*ironi*host* Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 ATeens - Mama mia (ABBA) :!: *host*ironi*host* 5807219[/snapback] Ja den er knall :D:D:D Err, not.. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 The Beatles - Twist and shout! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Nå skal det vel sies at jeg er i lite stand til å ikke digge noe Massive Attack har gjort, men synes deres live versjon av Light My Fire (The Doors) er lekker. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 - Tommy Seebach - Apache (The Shadows) 5523407[/snapback] Den er FANTASTISK! Se her, garantert en latterkule! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå