KimNK Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Mütiilation (Frank Sinatra) - My Way Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 The MDP - What is love (Haddaway cover) http://www.soundclick.com/themdp <- mp3 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Edit: Dette er min subjektive mening, bare så det er sagt. Morsomt hvordan folk alltid legger til en "Det er min mening " eller "IMHO" hver gang de tror de sier noe som er i konflikt med musikkpolitiet sine bestemmelser av hva som er bra musikk. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Synes Björk - Top of the world(Husker ikke hvem som hadde orginalen) er litt fin jeg.. Alle dance-trance-cover som f.eks de som ødela Bryan Adam's Heaven og slikt er bare tragisk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Liker Zappa sitt cover av Stairway to heaven. edit: Zomax, i ederu tilstand ja. Er man møkk full, så er graveyard classics über gøy. 5582783[/snapback] Jeg liker deg mer og mer, lanez-nor! Carcass - Keep on Rotting in the Free World (Neil Young) Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Noen som liker meg :O *sprette champis* On topic, den covern er rå ja Hylo. Cannibal corpse sin cover av No remorse (Metallica) er mer brutal & bedre en orginalen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Noen som liker meg :O *sprette champis* On topic, den covern er rå ja Hylo. Cannibal corpse sin cover av No remorse (Metallica) er mer brutal & bedre en orginalen. 5647222[/snapback] Indeed. Så har vi da selvfølgelig Malevolent Creation - Raining Blood. Selvom bare gutta fra Slayer gjør den låta riktig, er denne utrolig rå. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Slayer - born to be wild (Steppenwolf) Megadeth - Duke nukem theme Fear Factory - school (Nirvana) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Kanskje tidenes beste covre:Emperor - A Fine Day to Die (Bathory cover) Emperor - Funeral Fog (Mayhem cover) Emperor - Cromlech (Darkthrone cover) Låtene er jo bra fra før da... 5590715[/snapback] hehe, elsker emperor sin versjon av funeral fog. er så genialt når han synger "fuuuuuuneraaaaal foog WRAAGHAHAHAHHAHAAHAA!!" den verste psykolatteren! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Dispatched - The Final Countdown (Europe Cover) Cradle Of Filth - Fear Of The Dark (Iron Maiden Cover) Slayer - Born To Be Wild (Steppenwolf Cover) In Flames - Land Of Confusion (Genesis Cover) Disse eier \m/ Lenke til kommentar
Tronnelol Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Yngwie Malmsteen- Gimme Gimme Gimme(Abba) Den er rimelig konge.. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 1. Axel Rose & Elton John - Bohemian Rhapsody (Queen cover) 2. Bad News - Bohemian Rhapsody (Queen cover) 3. Constantine - Bohemian Rhapsody (Queen cover) 4. Flaming Lips - Bohemian Rhapsody (Queen cover) 5. Good Clean Fun - Bohemian Rhapsody (Queen cover) 6. Lauryn Hill - Bohemian Rhapsody (Queen Cover) 7. Montserrat Caballé & Bruce Dickinson - Bohemian Rhapsody (Queen cover) 8. Royal Philharmonic Orchestra - Bohemian Rhapsody (Queen cover) Lenke til kommentar
si_men Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Metallica - The Wait (Killing Joke) Metallica - Last Caress (The Misfits) Metallica - So What (Anti-Nowhere League) Global Deejays - What A Feeling (Flashdance, tror jeg ) Metallica - Damage Case (Motorhead) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Noen gode: Vintersorg - Rainbow Demon [uriah Heep Cover] Opera IX - Rime Of The Ancient Mariner [iron Maiden Cover] Dark Tranquillity - My Friend Of Missery [Metallica Cover] Mägo De Oz - Strange World [iron Maiden Cover] Grave Digger - Running Free [iron Maiden Cover] Thunderstone - Diamonds And Rust [Judas Priest Cover] Judas Priest - Johnny B. Goode [Chuck Berry Cover] Voivod - In Leage With Satan [Venom Cover] Otyg - Holy Diver [DIO Cover] Også er jo de fleste covera som Iron Savior gjør som det er høy kvalitet på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Hmm... Vanskelige greier. Bra: Johnny Cash - Hurt (Nine Inch Nails) Marilyn Manson - Tainted Love (Soft Cell) Marilyn Manson - Sweet Dreams (Eurythmics) Peggy Lee - Sittin' on the Dock of the Bay (Portishead Remix) Graveworm - Losing My Religion Brian Ferry & Roxy Music - Jealous Guy (John Lennon) Blodkarsk - Gammelpoteta (Vømmøl Spelmannslag) Gun - Word Up (Cameo) Anthrax - Sanitarium (Metallica) Apocalyptica - Enter Sandman (Metallica) Nightwish - The Phantom of the Opera (Andrew Lloyd Webber?) Jimi Hendrix - All Along The Watchtowers (Bob Dylan) Otyg - Holy Diver (Dio) HIM - Wicked Game (Chris Isaak) Dread Zeppelin - Immigrant Song (Led Zeppelin) Megadeth - Paranoid (Black Sabbath) (ikke like bra som originalen, men du og du jeg liker'n) Stratovarius - Greensleves (trad. folkemusikk? Mozart?) Type O Negative - Hit Me Baby One More Time (Britney Spears) (mye bedre enn Britney's versjon ^^) Sinergy - Gimme! Gimme Gimme! (A Man After Midnight) (Abba) Alien Ant Farm - Smooth Criminals (Michael Jackson) (jada, jada) Ozzy Osbourne & Type O Negative - Pictures Of Matchstick Men (Status Quo) Asta Kask - I Natt Jag Drömde (trad. sve?) Null$katte$nylterne - Sailor Man (Turbonegro) Bela B. And Denim Girl - Are You Ready For Some Darkness? (Turbonegro) (digg versjon ) To Be Free - (I Can't Help) Falling In Love (eh... Elvis?) Seigmenn - Hjernen er Alene (deLillos) Knaillertan - Englefjes (DumDum Boys) Motorpsycho - Syk (Knutsen & Ludvigsen) Poor Rich Ones - Knutsens Drøm (Knutsen & Ludvigsen) Racer - Kan Det Være Nødvendig Å Være Så Sint (Knutsen & Ludvigsen) Racer - Dum & Deilig (Knutsen & Ludvigsen) deLillos - Jeg er en forhekset prinsesse (Knutsen & Ludvigsen) Tre Små Kinesere - Matpakkespisevise (Knutsen & Ludvigsen) Tre Små Kinesere - Blåklokkevikua (Alf Prøysen?) Dårlige: Arch Enemy - Aces High (Iron Maiden) Children of Bodom - Aces High (Iron Maiden) Enslaved - Dauden (Windir) Iron Maiden - Doctor Doctor (UFO) (vil vel få noen etter meg for denne, men jeg syns ikke det er en god cover) Iron Maiden - Tush (ZZ Top) Cypress Hill - Jump around (House of Pain) Limp Bizkit - Behind Blue Eyes (The Who) Limp Bizkit - Sanitarium (Metallica) Nightwish - Over The Hills and Far Away (Gary Moore) (når folk går hen og tror at Nightwish laga denne sangen, da blir jeg litt lei meg inni meg) The Babes - Don't Speak (No Doubt) (dette må være det falskeste jeg har hørt) Zplitt - Basket Case (Green Day) (uff ) Trucks - 2-4-6-8 Motorway (Tom Robinson) Scooter - Ramp! The Logical Song (Supertramp) (uff ) Jeg kan fortsette sånn i all evighet, men jeg tror jeg stopper nå Må også nevne at jeg digger Anton Maiden's tolkninger av Iron Maiden ^^ edit: la til noen fler brae Endret 18. august 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Natalie Imbruglia - Torn (Trine Rein) (tyven tyven skal du hete ^^) 5657261[/snapback] BS Den er nøyaktig 47 ganger bedre enn Trine Rein sin cover. Det er forresten en Ednaswap låt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg er fortsatt overbevist om at Trine Rein hadde låta før Natalie Imbruglia. Og at Trine sin er bedre. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Avril lavigne - Fuel (metallica cover som hu kjerrinnga ødla...... forjævelige greier :!: ) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Dårlige:* Enslaved - Dauden (Windir) * 5657261[/snapback] Wtf? Den er jo dritfet. =| Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Fear Factory - Cars :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå