Puddelrockern Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Mötley Crüe - Anarchy In the U.K (Sex Pistols) Mötley Crüe - Smokin' in the boys room (Brownsville Station) Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Er de gode eller dårlige? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Limp Bizkit kunne spart seg for Behind Blue Eyes (The Who) og Wish You Were Here (Pink Floyd). Bra covere er bl. a. Jimi Hendrix - All Along The Watchtower (Bob Dylan) og Eric Clapton - Before You Accuse Me (Creedence Clearwater Revival). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Er da vel Bo Diddley som har lagd Before You Accuse me? Er enig angående Behind Blue Eyes. Limp Bizkit sin versjon er horribel. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Guano Apes - Big in Japan (Alphaville) Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Er da vel Bo Diddley som har lagd Before You Accuse me? Er enig angående Behind Blue Eyes. Limp Bizkit sin versjon er horribel. 9100065[/snapback] Huffda, er visst dårlig informert. I såfall er Creedence Clearwater Revival sin cover også bra da Lenke til kommentar
arktiskbrugle Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Dere får bedømme denne cover-låta selv... http://www.youtube.com/watch?v=CMmCrg2RyzI Lenke til kommentar
noodles Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Eit par gode som overraskande ikkje er nemnd tidlegare i tråden: Type O Negative - Paranoid (Black Sabbath) Type O Negative - Black Sabbath (Black Sabbath) Black Sabbath har dei laga to ulike cover-versjonar av, ein med dei originale tekstane og ein med ny tekst som fortel den same historia frå eit anna perspektiv. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Graveworm - Fear of the Dark (Iron Maiden) Ett veldig bra cover, og jeg hører heller på denne enn orginalen. Cradle of Filth - Hallowed be thy name (Iron Maiden) Denne er også bedre enn den orginale maiden-låta. .. That ought to piss of a few fanboys Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Metal Heart - Dimmu Borgir (Accept) er trolig bra, spesielt Live Versjonen Lenke til kommentar
Parabolo Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Når jeg hører ordet coverlåter tenker jeg spesielt på to. Planet Caravan - Pantera (Black Sabbath) No Quarter - Tool (Led Zeppelin) Begge disse låtene synes jeg er bedre enn originalene, skal man lage en coverlåt er dette veien. Begge er fantastiske. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Gotthard - Immigrant Song (Led Zeppelin) Den er bra. Lenke til kommentar
collet Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Tipper det blir noen gode, og litt for mange dårlige coverlåter når Queensrÿche i november kommer et rent coveralbum: Queensrÿche hyller Pink Floyd, U2 og Police Queensrÿche som spiller Police... det høres klamt ut i mine ører. Lenke til kommentar
collet Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Når jeg hører ordet coverlåter tenker jeg spesielt på to. Planet Caravan - Pantera (Black Sabbath) No Quarter - Tool (Led Zeppelin) Begge disse låtene synes jeg er bedre enn originalene, skal man lage en coverlåt er dette veien. Begge er fantastiske. 9103560[/snapback] No Quarter med Tool er herlig. Men bedre enn originalen? Nope! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) My dying bride - Roads (portishead cover) er god. egentlig ganske stilig sang, men ho i portishead synger den så ekstremt dumt at, my dying bride sin versjon blir mykje bedre EDIT: ikkje det at eg liker sangen, men dimmu borgir sin versjon av burn in hell er mykje bedre enn twisted sister sin Endret 31. august 2007 av xersess Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) White Stripes - Jolene! Beste cover som finnes Endret 31. august 2007 av Sebbe Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 ja, den er mykje bedre enn orginalen ja. enig med den sebbe Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Angående gode covre, så kan jeg anbefale "Apocalyptica Plays Metallica By Four Cellos". Fantastisk album, utrolig chill og høre på. Apocalyptica sin verson av Nothing Else Matters er også helt hinsides deilig, samme gjelder Fade To Black. Nothing Else Matters er ikke på albummet btw. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hank Williams III's cover av atlantic city (bruce springsteen) springer fram i tankene mine som en bra coversang, mye bedre enn orginalen synes jeg. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Metal Heart - Dimmu Borgir (Accept) er trolig bra, spesielt Live Versjonen 9103548[/snapback] Haha, det beste med live versionen er de som roper i begynnelsen" Dimmuuu Bårgeer" "Metal Hart" Jeg liker personelig: 1349- Buried by Time and Dust (Mayhem) Graveworm- Losing my Religion(R.E.M) Cradle of Filth- Devil Woman(Cliff Richard, eller noe sånn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå