Olum Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Olumvolum, les leksa di. eneste sangen CoB har covret av de du nevner er Ramones-coveret. Feiltagging av mp3'er er alltid gøy. 8378284[/snapback] Har de ikke covra Fear of the Dark? Den er iallefall glimrende bra Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nirvana - Love Buzz http://www.youtube.com/watch?v=pn4QYOvNFlE orginalen av Shocking Blue: http://www.youtube.com/watchv=UV9tUwKrqeo&...related&search= Nirvana - The Man Who Sold The World (org. av Bowie) Nirvana - Lake Of Fire (org. av Meat Puppets) Hurra Torpedo - Total Eclipse of The Heart -de fleste har vel hørt den.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hurra Torpedo har også covra blant annet Toxic (Britney) og All the things she said (Tatu?). Morro greier. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Olumvolum, les leksa di. eneste sangen CoB har covret av de du nevner er Ramones-coveret. Feiltagging av mp3'er er alltid gøy. 8378284[/snapback] Har de ikke covra Fear of the Dark? Den er iallefall glimrende bra 8409253[/snapback] Er vel Graveworm som har den... Hvorvidt den er bra eller ei, skal jeg ikke kommentere. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Olumvolum, les leksa di. eneste sangen CoB har covret av de du nevner er Ramones-coveret. Feiltagging av mp3'er er alltid gøy. 8378284[/snapback] Har de ikke covra Fear of the Dark? Den er iallefall glimrende bra 8409253[/snapback] A Link 4 U.. GRaveworm har en versjon av Fear of the Dark ja. Den er ganske fet, men litt dårlig produksjon. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 norther - final countdown Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Krisiun - Sweet Revenge (Motörhead cover) \m/ Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 noe bra covers til sanger som vertfall ozzy synger, vet ikke om ha har orginalene men Joe Lynn Turner - Mr. Crowley Joe Lynn Turner - Diary Of A Madman har har veldig mye bra covers mener da jeg Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Verdens verste coverlåt, værsågod: 8386822[/snapback] Herregud, er det mulig!? :!: Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 kan vi slutte og diskutere denne sangen nå og heller komme med noen sanger?? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Children of Bodom - Oops, I did it again. Vel, bra og bra. Bedre en Spears sin versjon ihvertfall ^^ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) The Zimmers - My generation Om den er særskilt god veit jeg ikke men den er høyst org. Endret 19. april 2007 av tjalla Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Mange er nevnt før, men dette er noen av de jeg synes er bra (har sikkert glemt noen): Zebrahead - Wannabe (Spice Girls) Metallica - Sabbra Cadabra (Black Sabbath) Metallica - Turn the Page (Bob Seger) Metallica - Whiskey in the Jar (Sånn folkevisethingy/Thin Lizzy) Metallica - Tuesday's Gone (Lynyrd Skynyrd cover) Limp Bizkit - Behind Blue Eyes (The Who) HIM - Wicked Game (Chris Isaak) Liker originalen også. Nightwish - Over The Hills And Far Away (Gary Moore) Seigmen - Hjernen er alene (deLillos) Gary Jules - Mad World (Tears for Fears) Nirvana - Jesus Doesn't Want Me for a Sunbeam (The Vaselines) Nirvana - Plateau (Meat Puppets) Nirvana - Lake of Fire (Meat Puppets) Nirvana - Where Did You Sleep Last Night (Sånn folkevisethingy/Leadbelly) Johnny Cash - Personal Jesus (Depeche Mode) Marilyn Manson - Personal Jesus (Depeche Mode) Sonata Artica - Fade To Black (Metallica) Korn - Word Up (Cameo) Yellowcard - Everywhere (Michelle Branch) Megadeth - Paranoid (Black Sabbath) Liker originalen også. Kari bremnes - Alle Vet Jo Det (Leonard Cohen) A-ha - Velvet (Savoy) Sonata Arctica - Die With Your Boots On (Iron Maiden) ^ IMO det eneste bandet som har klart å covre en Maidensang VELLYKKET. På trynet: Marilyn Manson - Sweet Dreams (Eurythmics) Folk & Røvere - Splitter Pine (Dumdum Boys) Gud, for et makkverk. Shakira - Back in Black (AC/DC) Scissor Sisters - Comfortably Numb (Pink Floyd) Avril Lavigne - Chop Suey (SOAD) //Med forbehold om feil Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Sonata Arctica - Die With Your Boots On (Iron Maiden)^ IMO det eneste bandet som har klart å covre en Maidensang VELLYKKET. 9094908[/snapback] Haha :!: Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 På trynet: Marilyn Manson - Sweet Dreams (Eurythmics) //Med forbehold om feil 9094908[/snapback] Jaha? Sangen er jo covret bra mener nå jeg. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 På trynet: Marilyn Manson - Sweet Dreams (Eurythmics) //Med forbehold om feil 9094908[/snapback] Jaha? Sangen er jo covret bra mener nå jeg. 9096566[/snapback] Det mener du, men det mener ikke jeg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Vet ikke, men Nine Inch Nails har i hvert fall covra Queen! Get Down, Make Love Lenke til kommentar
Juden Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Vet ikke, men Nine Inch Nails har i hvert fall covra Queen! Get Down, Make Love 9099093[/snapback] Vet det Ville likt å høre Queen covre noen. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Jeg har nevnt det før i en annen tråd, men syntes Second hand songs passet godt inn her. Nothing compares 2 u - Sinead O'Connor, som er skrevet av Prince, fremført av The Family og senere covret av Prince liker jeg derimot. Syntes orginalen av Hurt (Nine Inch Nails) er dårlig. Da liker jeg J. Cash sin versjon bedre. Syntes LBs versjon av Faith (George Michael) er elendig. Endret 18. juli 2007 av sorine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå