Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det er Nine Inch Nails som har originalen til "Hurt", ja, fra albumet The Downward Spiral fra 1994. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det er Nine Inch Nails som har originalen til "Hurt", ja, fra albumet The Downward Spiral fra 1994. 8304374[/snapback] takk Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Johnny Cash - Hurt (Nine Inch Nails) Marilyn Manson - Sweet Dreams (Eurythmics) Var de første jeg kom på. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 The Vines - Paint it black (Rolling stones) liker jeg. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Susperia - The Sun Always Shines On TV (Aha) Sukkersøt poplåt --> aggresiv thrash metal låt 5523304[/snapback] Er susperia versjonen bedre enn a-ha sitt? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 God coverlåt: Daddy Cool av Placebo Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Bra:The Offspring - Sin City (AC/DC) 8300206[/snapback] Jeg har hørt The Offspring covre Smash It Up av The Damned, det låt relativt greit. Men jeg er derimot spent på hvordan i huleste de kan covre Sin City? det er jo ikke akkurat Offspring - stil. Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Children Of Bodom har en del gode coverlåter synes jeg. Rebell Yell (Billy Idol), Don't Stop At The Top (Scorpions), Hellion (W.A.S.P) og Shot In The Dark (Ozzy Osbourne) synes jeg de har klart å lage bra versjoner av. Ikke dårlig coveren deres av Aces High til Maiden heller. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Metallica suger på covring. Eneste vettuge de har fått fram er Turn the Page. 8300620[/snapback] Visste ikke om jeg skulle le eller gråte når jeg hørte Metallica med "Sabra Cadabra". Synes forøvrig Mr Cash sin utgave av "Hurt" er mye bedre enn NIN sin. Endret 5. april 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Bra:The Offspring - Sin City (AC/DC) 8300206[/snapback] Jeg har hørt The Offspring covre Smash It Up av The Damned, det låt relativt greit. Men jeg er derimot spent på hvordan i huleste de kan covre Sin City? det er jo ikke akkurat Offspring - stil. 8315639[/snapback] Du kan jo høre selv http://download.yousendit.com/A584CBB2461D174F Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Metallica suger på covring. Eneste vettuge de har fått fram er Turn the Page. 8300620[/snapback] Visste ikke om jeg skulle le eller gråte når jeg hørte Metallica med "Sabra Cadabra". Synes forøvrig Mr Cash sin utgave av "Hurt" er mye bedre enn NIN sin. 8315866[/snapback] Samme her ang. Cash.. Følte på en måte at det var sånn den skulle høres ut på en måte Likte hvertfall Cash utgaven mye bedre enn NIN sin. Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) En rar Johnny Cash fan jeg kjenner nekta for at Nine Inch Nails hadde orginal låta av Hurt. For en idiot .. Endret 5. april 2007 av Sondrey Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 sikkert en Cash-fan som ble fan etter han daua. Eller etter han så Walk the Line. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Chris Cornell har laget en coverlåt av Billie Jean. Den saug i forhold til MJ sin! Lenke til kommentar
eNot Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 CC Cowboys - Nå Kommer Jeg Og Tar Deg (Ole Paus) Rufus Wainwright (synes faktisk hans er finere enn Jeff Buckleys cover) - Hallelujah (Leonard Cohen) My Chemical Romance & The Used - Under Pressure (Queen & David Bowie) Ja, jeg er tenåring, jeg hører på MCR, lev med det. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Får like mange gysninger hver gang jeg hører technotrasha versjoner av Alice Cooper sine sanger. Eye of the tiger burde også fredes. Synes derimot Kaizers får det til med covringa av Jokkes Action. En del roligere, men gjør som originalen og får opp tempoet betydelig i refrenget og mot slutten. Blir en helt ny og nesten like god sang. Lenke til kommentar
biathlon Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Bruce Springsteen har covra Johnny Cash' "Johnny 99", det er MOTSATT! Altså, Johnny Cash har gjort en cover og gitt ut et album oppkalt etter en låt Bruce Springsteen har skrevet.. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jimi Hendrix - All Along the Watchtower er knall da Jimi har noen andre fine covere å da Han var en genial musikker Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Children Of Bodom har en del gode coverlåter synes jeg. Rebell Yell (Billy Idol), Don't Stop At The Top (Scorpions), Hellion (W.A.S.P) og Shot In The Dark (Ozzy Osbourne) synes jeg de har klart å lage bra versjoner av. Ikke dårlig coveren deres av Aces High til Maiden heller. Og ikke minst versjonen deres av Britney Spears - Oops!... I Did It Again. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Shakira - Back In Black http://www.youtube.com/watch?v=kYQCTML5VX8 Definitivt noe av det styggeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå