Gå til innhold

Gode og dårlige coverlåter!


Sondre^^

Anbefalte innlegg

Scooter - i was made for loving you (kiss) :hmm:  :hmm:  vet ikke hva jeg skal kalle den... en mellom ting.. noen som har noen mening om den er bra eller ikke??

7253224[/snapback]

 

Mener å ha hørt den for en god del år siden. Ikke bra, i likhet med alt det andre Scooter driver med.

7253730[/snapback]

 

Scooter + cover av en klassiker, det er å be om ragnaro( c )k.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlige:

 

SUM41 - Enter Sandman

Sonata Artica - Fade To Black

Boys sets fire - Fade to Black

Ska-p(eller hva de enn kaller seg) - No woman no cry

Ian brown - Thriller

 

 

Gode:

 

Metallica - Wihskey in the Jar

Staind - Nothing Else Matters

Limp Bizkit - Sanitarium

 

 

Jeg syns faktsik at behind blue eyes med LB ikke er så gale jeg da.. :blush:

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest med slike coverlåter er at hver gang jeg setter på originalen med The Who så er det alltid noen som tror at jeg hører på Limp Bizkit. Det samme gjelder når jeg setter på Kashmir med Led Zeppelin, alle tror jeg er rapfrelst, kun på grunn av at en eller annen hiphop-artist har "stjålet" riffet og brukt det i en av sine låter. Jeg liker ikke Limp Bizkits versjon av Behind Blue Eyes i det hele tatt :)

Endret av Arrosiach
Lenke til kommentar
Det som irriterer meg mest med slike coverlåter er at hver gang jeg setter på originalen med The Who så er det alltid noen som tror at jeg hører på Linkin Park. Det samme gjelder når jeg setter på Kashmir med Led Zeppelin, alle tror jeg er rapfrelst, kun på grunn av at en eller annen hiphop-artist har "stjålet" riffet og brukt det i en av sine låter. Jeg liker ikke Linkin Parks versjon av Behind Blue Eyes i det hele tatt :)

7284915[/snapback]

 

kremt* er ikke linkin park som har den det er limp bizkit hehe eid ;) neida skal ikke vere frekk mot andre her jeg :thumbup: er snill kar jeg

Lenke til kommentar

Apocalyptica har noen gode av Metallica. Deres versjon av Nothing Else Matters er nydelig, i motsetning til Lucie Silvas'. Og Avril Lavignes Fuel er helt sinnsykt dårlig! :mad: Stakkars Metallica.

 

En annen god jeg kom på i farten:

The White Stripes - I Just Don't Know What To Do With Myself. Kommer ikke på hvem som har originalen..

Lenke til kommentar
Apocalyptica har noen gode av Metallica. Deres versjon av Nothing Else Matters er nydelig, i motsetning til Lucie Silvas'. Og Avril Lavignes Fuel er helt sinnsykt dårlig! :mad: Stakkars Metallica.

 

En annen god jeg kom på i farten:

The White Stripes - I Just Don't Know What To Do With Myself. Kommer ikke på hvem som har originalen..

7285712[/snapback]

En annen god Nothing Else Matters er den av Apoptygma Berzerk.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

En god coverlåt fra Butchering The Beatles:

Hey Bulldog , Sunget av Alice Cooper, Steve Vai på gitar, Duff McKagan(fra GNR) på bass og på trommer; Mikkey Dee fra Motorhead.

 

Her kan du høre sangen:

http://youtube.com/watch?v=7YO2SBh5E6I (ingen video)

 

Anbefaler hele albumet, med flere Beatles-coverlåter av forskjellige metall-artister.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Gorgoroth - Life Eternal (Mayhem)

Immortal - From The Darkest Past (Mayhem)

1349 - Buried By Time And Dust (Mayhem)

1349 - Haunting The Chapel (Slayer)

Nocturnal Mortum - South Of Heaven (Slayer)

Mayhem - Are You Ready For Some Darkness (Turboneger) live med Maniac :roll:

Satyricon - Raining Blood (Slayer) kun live

Satyricon - I Got Erection (Turboneger)

Satyricon - Born For Burning (Bathory)

Lord Belial - Massacre (Bathory)

 

Også en tøff en: Megadeth - Paranoid (Black Sabbath)

 

Mye innavl i det norske black metal miljøet hva sanger anngår :!: Det er utrolig tøft å høre andre band spille andres sanger!

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...