AiKi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Scooter - i was made for loving you (kiss) vet ikke hva jeg skal kalle den... en mellom ting.. noen som har noen mening om den er bra eller ikke?? 7253224[/snapback] Mener å ha hørt den for en god del år siden. Ikke bra, i likhet med alt det andre Scooter driver med. 7253730[/snapback] Scooter + cover av en klassiker, det er å be om ragnaro( c )k. Endret 13. november 2006 av Dradd Lenke til kommentar
Zar09 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Dårlige: SUM41 - Enter Sandman Sonata Artica - Fade To Black Boys sets fire - Fade to Black Ska-p(eller hva de enn kaller seg) - No woman no cry Ian brown - Thriller Gode: Metallica - Wihskey in the Jar Staind - Nothing Else Matters Limp Bizkit - Sanitarium Jeg syns faktsik at behind blue eyes med LB ikke er så gale jeg da.. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Det som irriterer meg mest med slike coverlåter er at hver gang jeg setter på originalen med The Who så er det alltid noen som tror at jeg hører på Limp Bizkit. Det samme gjelder når jeg setter på Kashmir med Led Zeppelin, alle tror jeg er rapfrelst, kun på grunn av at en eller annen hiphop-artist har "stjålet" riffet og brukt det i en av sine låter. Jeg liker ikke Limp Bizkits versjon av Behind Blue Eyes i det hele tatt Endret 14. november 2006 av Arrosiach Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det som irriterer meg mest med slike coverlåter er at hver gang jeg setter på originalen med The Who så er det alltid noen som tror at jeg hører på Linkin Park. Det samme gjelder når jeg setter på Kashmir med Led Zeppelin, alle tror jeg er rapfrelst, kun på grunn av at en eller annen hiphop-artist har "stjålet" riffet og brukt det i en av sine låter. Jeg liker ikke Linkin Parks versjon av Behind Blue Eyes i det hele tatt 7284915[/snapback] kremt* er ikke linkin park som har den det er limp bizkit hehe eid neida skal ikke vere frekk mot andre her jeg er snill kar jeg Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 OOps, så ikke det. Er ikke så inne i nu-metallens verden. Skal endre det Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Apocalyptica har noen gode av Metallica. Deres versjon av Nothing Else Matters er nydelig, i motsetning til Lucie Silvas'. Og Avril Lavignes Fuel er helt sinnsykt dårlig! Stakkars Metallica. En annen god jeg kom på i farten: The White Stripes - I Just Don't Know What To Do With Myself. Kommer ikke på hvem som har originalen.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Avril Lavigne - Chop Suey Tragisk. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Avril Lavigne - Chop Suey Tragisk. 7285736[/snapback] Hahaha! Seriøst? Den må jeg nesten laste ned, bare for å høre. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Avril Lavigne - Chop Suey Tragisk. 7285736[/snapback] Den er grusom. Helt forferdelig, river i hjerteroten når jeg hører den. =/ Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 en super cover er Slash + GNR med Somewhere over the rainbow (Clapton?) Er en 4 minutters heftig solo av slash med akkompagnement av axl på piano og noe stasj Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 SunnO))) sin "cover" av Immortal - Cursed Realms (Of the Winterdemons) er beste coverlåt siden Jimi eide Bob. De drona livskiten ut av den låta. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Emperor sin Funeral Fog er mye bedre enn originalen av Mayhem Bortsett fra den versjonen med Dead, på Live in Leipzig-plata. Den plata er (u)HELLIG Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Emperor sin Funeral Fog er mye bedre enn originalen av Mayhem 7286157[/snapback] Det er ihvertfall ikke sant. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Apocalyptica har noen gode av Metallica. Deres versjon av Nothing Else Matters er nydelig, i motsetning til Lucie Silvas'. Og Avril Lavignes Fuel er helt sinnsykt dårlig! Stakkars Metallica. En annen god jeg kom på i farten: The White Stripes - I Just Don't Know What To Do With Myself. Kommer ikke på hvem som har originalen.. 7285712[/snapback] En annen god Nothing Else Matters er den av Apoptygma Berzerk. Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Avril Lavigne - Chop Suey Tragisk. Hun covrer Fuel av Metallica også. Enda mer tragisk !! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Eva Cassidy - Fields Of Gold (sting) Utrolig bra cover, en av de beste etter min mening... Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken versjon jeg liker best Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) En god coverlåt fra Butchering The Beatles: Hey Bulldog , Sunget av Alice Cooper, Steve Vai på gitar, Duff McKagan(fra GNR) på bass og på trommer; Mikkey Dee fra Motorhead. Her kan du høre sangen: http://youtube.com/watch?v=7YO2SBh5E6I (ingen video) Anbefaler hele albumet, med flere Beatles-coverlåter av forskjellige metall-artister. Endret 5. april 2007 av Gjest Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 God: Sonata Arctica - Still loving you (Scorpions cover) - Originalen er også god! Dårlig: A1 - Take on me - Forferdelig cover av A-ha sin fantastiske låt! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Carpathian Forest - A Forest, cover av The Cure. Meget bra cover, digger atmosfæren. Bedre enn originalen IMO. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Gorgoroth - Life Eternal (Mayhem) Immortal - From The Darkest Past (Mayhem) 1349 - Buried By Time And Dust (Mayhem) 1349 - Haunting The Chapel (Slayer) Nocturnal Mortum - South Of Heaven (Slayer) Mayhem - Are You Ready For Some Darkness (Turboneger) live med Maniac Satyricon - Raining Blood (Slayer) kun live Satyricon - I Got Erection (Turboneger) Satyricon - Born For Burning (Bathory) Lord Belial - Massacre (Bathory) Også en tøff en: Megadeth - Paranoid (Black Sabbath) Mye innavl i det norske black metal miljøet hva sanger anngår :!: Det er utrolig tøft å høre andre band spille andres sanger! Endret 3. april 2007 av Griffar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå