tjalla Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 The Who - Summertime blues (Eddie Cochran) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dimmu borgir - Burn in Hell (Twisted sister) 6912272[/snapback] Den er jo omtrent orgasmisk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Må bare si det rett ut, Det er så utrolig mange black metal band som ødelegger Iron Maiden sine sanger! Funnet mange forskjellige bråkete(ekstrem metall, death metal, melodeath, osv..) band som har covert Maiden. Men black metall band? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Må være Cradle of Filth han mener da, mener de har en versjon av Hallowed be thy name. Men blir vel litt drøyt å kalle et band for mange, dessuten er vel ikke akkurat Cradle of Filth (det nyeste) beinhard black metal heller. EDIT: Kom på en til, Dimmu Borgir covrer jo Powerslave. Den er jo drittøff da Endret 9. november 2006 av Arrosiach Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dimmu covrer vel også Metal Heart. Syns den er fet jeg Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ja, Metal Heart (skrevet av Accept) er virkelig bra i Dimmu Borgirs versjon. Jeg syns Dimmu Borgir er flinke til å lage spesielle coverlåter som det svinger av. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Tarmer - Thirteen(Danzig) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Beatles - all the lonely people 7244599[/snapback] Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Beatles - all the lonely people 7244599[/snapback] Når fikk Beatles en låt som het det? Er det Eleanor Rigby du sikter til? Endret 9. november 2006 av HenHau Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Som påpekt opptil flere ganger no så er det den han mest sannsynlig hadde i tankene ja Dårlige: Metallica - Die Die My Darling, syntes den var god før, men ikke no lenger. Får heller spasmer enn å høre den coveren. Endret 9. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Opeth - Remember Tomorrow (maiden) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Scooter - i was made for loving you (kiss) vet ikke hva jeg skal kalle den... en mellom ting.. noen som har noen mening om den er bra eller ikke?? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Huff, kan umulig være noe bra. Et ekkelt dance-band med "musevokal" som covrer en av rockens største klassikere gjennom tidene, er dømt til å ikke bli bra. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Scooter - i was made for loving you (kiss) vet ikke hva jeg skal kalle den... en mellom ting.. noen som har noen mening om den er bra eller ikke?? 7253224[/snapback] Mener å ha hørt den for en god del år siden. Ikke bra, i likhet med alt det andre Scooter driver med. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 syns Deftones sin cover av Duran Duran's The Chaffeur er helt nydelig Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Edguy har en litt opprocka versjon av en mye covret låt - Hymn (opprinnelig av Ultravox)! Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Veldig gode Nirvana - The Man Who Sold The World Nirvana - Jesus Don`t Want Me For A Sunbeam Nirvana - Where Did You Sleep Last Night Nirvana - Turnaround Nirvana - Love Buzz Dårlige : Mary J. Blige og U2 - One Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Iron Maiden - Doctor Doctor (Cover av UFO) Liker Maiden sin versjon bedre enn originalen jeg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Veldig gode Nirvana - The Man Who Sold The World Nirvana - Jesus Don`t Want Me For A Sunbeam Nirvana - Where Did You Sleep Last Night Nirvana - Turnaround Nirvana - Love Buzz Dårlige : Mary J. Blige og U2 - One 7276195[/snapback] Veldig enig. Vrei meg i smerter første gang jeg hørte MJB med U2 Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Liker ikke helt at U2 driver å innvolverer andre artister slik. Det er faktisk kun en grunn til at de har med Mary J. Blige og Green Day, og det er penger. Kan da umulig være så mye annet? Nei, jeg likte bedre U2 før (de eldste albumene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå