AndyNor Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 På Winamp 2.xx var det mulig å ta vekk id3_v1/id3_v2 og isteden bruke filnavnet. Jeg bruker nå Winamp3, men jeg finner ikke noen måte å gjøre det samme her. Problemet er at jeg bare får masse track1... track2... track3... osv.. jeg ønsker at den skal oppgi filnavn..ikke hva den tilfeldig vis har i id3 taggen. Vet noen om det i det hele tatt er mulig/ev hvor? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 For det første nevner du ikke hvilken type filer du skal editere. MP3, OGG eller WMA? Dreier det seg om MP3, tror jeg WinAmp3 støtter dette. De andre filformatene trenger du andre programmer for å editere. Søkte generelt på "id3 tag editor" i http://www.google.com , og fikk 22.500 treff. Lenke til kommentar
AndyNor Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 Ja, det er mp3 jeg snakker om, burde nokk sagt det. jeg har ikke tenkt å edit'e id3 taggene men bruke filnavn i steden for. Det var mulig å stille inn i mp3 dekoder plugg-inn'en på 2.xx, men den er borte (instillingen) så langt jeg har sett i winamp3.. det er den funksjonen jeg ser etter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå