Gå til innhold

Jeg får ikke advarsler

Anbefalte innlegg

Heisann

Nå har jeg opplevd at jeg ikke har fått advarsel i to tilfeller.

1. Jeg skrev et innlegg i World of Warcraft-forumet hvor bruken av banneord og seksuell trakasering hyppig ble brukt. Dette innlegget ble rensket for disse ordene (uten at det sto at noen hadde redigert den).

2. Som svar i en tråd skrev jeg "Ok", og brukte [code ] for å omgå 14-bokstavers regelen. Dette ble fjernet i stedet for at moderator skriver i samme tråd hva jeg gjorde galt + å gi meg en advarsel.

Dette er to eksempler på en type innlegg jeg sjelden kommer med, og jeg hadde antakeligvis fjernet det "dagen derpå". Kanskje moderator(ene) forstår det? Jeg vet ikke.

Nå er det iallefall en moderator der ute som fotfølger mine innlegg og fjerner alt som er unødvendig. Jeg synes det er positivt og har lært av dette. Nå håper jeg denne moderatoren skal få litt mer fri ved at jeg nå har bestemt meg for å tenke meg om to ganger før jeg skriver :)

Takk for hjelp og hyggelig behandling!

EDIT: Dette er ikke en klage, men en positivt tilbakemelding.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2. Som svar i en tråd skrev jeg "Ok", og brukte [code ] for å omgå 14-bokstavers regelen. Dette ble fjernet i stedet for at moderator skriver i samme tråd hva jeg gjorde galt + å gi meg en advarsel.

5523244[/snapback]

Det er ikke en "standard" at man får advarsel ved å skrive "OK" og bruke BBcode for å unnslippe 14-ords regelen.

Førte gang så blir innlegget slettet å vedkommende blir advart via PM.

Skjer dette med vilje neste gang så skjer det muligens en advarsel alt etter hvordan saken er, og oppdages det forsettelse på dette så må man kanskje ty til utestengelse desverre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...