billywillie Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Har tenkt å kjøpe en bra dvd spiller men lurer på om det er noen vits i og med at vi snart får Bluray eller hdspillere i løpet av året Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Dette lurer jeg også på. Min spiller er moden for utskiftning, men vegrer meg for å kjøpe nå. Vil helst ha samme merke som receiveren min, men de "henger bak" med (eller vil ikke henge med på) nye dippedutter til DVD (harddisk og dvd-brenner f.eks.). Venter spent og håper H/K kommer med noe juicy snart. Konklusjon: jeg kan vente, så jeg venter. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg kan anbefaler dere å vente på HD-DVD eller Blu-Ray. De første spillerne kommer før jul, og jo lengre dere venter, jo billigere og bedre blir spillerne. Historisk sett er de første spillerne svært dyre i forhold til hvilke funksjoner den får og bildekvaliteten. Om dere holder ut i et par år, vil prisen være vesentlig lavere og bildekvaliteten, samt funksjonaliteten være bedre. Jeg legger DVD-spillleren og DVD-opptakerens historikk til grunn for mine spådomer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 hvis du har behov for en DVD spiller i dag. kjøp en sånn 3-400kr sak på coop prix eller hvor du nå får dem. Den duger "nok" til Blue-ray og HDDVD kommer, så kjøper du kvalitet da. Men det er bare hvis du absolutt har behov for en DVD spiller frem til da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå