Gå til innhold

Påloggingspassord win2k og tastaturet funker ikke! Hjelp!


quack

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde en temmelig idiotisk ting i dag. Har kjøpt nytt infrarødt tastatur. Jeg fant ingen drivere til det, og tenkte å prøve HID-driveren som ligger i Windows (jeg mente det skulle være en universaldriver for IRtastatur?!). Som sagt så gjort, restarta, men når jeg skulle skrive passord for å logge på Windows funka ikke tastaturet! Jeg tenkte først at "søren det funka ikke, får putte i det gamle", et vanlig ps2-tastatur. Men det funka heller ikke! Alt funker fint før jeg kommer til innlogginga, men der er det stopp. Jeg har prøvd alle F8-alternativene, sikkerhetsmodus, last known good config. osv, men ingen forskjell. Får ikke skrevet noe i passordboksen! Jeg kan formatere eller installere en ny Windows på en annen partisjon, men det er siste utvei. Noen som har en løsning på problemet? Trenger hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått noe virus. Norman 2002 finner det i alle fall ikke. Det skjedde etter at jeg skifta driveren, og jeg bruker en annen Windows som fungerer bra. Jeg har prøvd å overskrive keyboard.drv, keyboard.sys og keyboard.ini fra den andre windowsen, men det skjer ingen forandring. Er det noen som veit hvilke fil man kan redigere for å tilbakestille/skifte/slette keyboard-driver?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...