rodriques Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 hei! for ca en uke siden begynte det. jeg har hatt helt JÆVLIG lyd på pcn! for eksempel må jeg ha 3.0 i lyd på cs, det sier kansje ikke så mye men, 0.15 er normalt hos meg. er ufattelig irriterende! kan ikke høre på mp3z heller for det er så lav lyd at jeg hører ikke hva de sier / synger. hjeelp? har lydkortet innebygd i nvidia nforce 2 hovedkortet Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Kanskje lage en skikkelig beskrivelse, og litt bedre emnefelt! Les retningslinjene du, så kanskje du får hjelp. Lenke til kommentar
rodriques Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 sorry da. mitt første innlegg. er det ikke bare å finne nye drivere eller noe? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det er en ide ja, høyst sannsynlig det. Det kan også være lurt å sjekke innstillingene i kontrollpanel. Lenke til kommentar
rodriques Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 men hva skal de innstillingene være på? vet ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå