Gå til innhold

Gjøre 5 ting jeg ikke burde gjøre. Trenger tips

Sitronade

Anbefalte innlegg

dra framm stellet midt under middagen hjemme hos foreldrene dine og begyn og kos deg mens du spiser , prat normalt med foreldre/søsken som ikke noe spesielt skjer , tørk på duken som er på bordet .

dette er noe abselutt ikke bør gjøre men gud og lol det har vært og hørt historien etter på

eventuelt kan du være med en kamerat av deg hjem og gjør det der ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Voks kjønnshårene dine med slik voks som du river av (intense smerter)

- Kjøp voksen til å vokse deg selv med, spør i kassen etter voks for fjerning av hår og tips til hvordan du gjør det

- Stikk tissen i en støvsuger, husk å start støvsugeren før du putter inn tissen

- Hopp fra et hustak og land i en gran naken, selvfølgelig med mange kvinnelige tilskuere

- Drikk deg dritfull i et hus som har stort badekar, få med flest mulig folk å bade, du må ta initiativet selv

- Gå på en kristen samling og sett deg på fremste rad og husk å headbange og brøle alt du makter menst de synger

- Sitt bake på en pickup i 120 km/t i -10 grader celcius, hold deg godt fast i stålstengene på sidene

- Fall menst du holder datamaskinen din, husk å ofre din egen brystkasse / mage for datamaskinen sin skyld. Dette gjørest ved å snu deg å la datamaskinen enkelt å greitt lande oppå deg selv.

- Drikk 20 kopper med sterk espresso

- Gå på skolen etter å ha drukket 20 kopper med sterk espresso, prøv å ta det med ro...

- Tenn på en skog

- Sov i seng sammen med 2 andre av samme kjønn, pass på at noen tar bilde og henger det opp på skolen din

Er sann ca det jeg kan komme på nå :whistle:

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal ta 5 ting fra livet mitt som jeg ikke burde gjort (Men jeg elsker meg selv for å ha gjort det), det er vel egentlig bare morsomme ting jeg har gjort på skolen i ung alder (Jeg fikk mer vett i hue da jeg ble 20 og ferdig utdannet :p):

1. Hadde sex på skolen

2. Fikk med noen gutter fra klassen til å velte over den lille bilen til rektor

3. Teipet fast rektoren til veggen med sølvteip og tegnet nazi bart på han

4. Drakk meg drita på skolen (Himkok i lunsjen, blanda med sur solbærsaft)

5. Alltid når det var jul, så snek jeg meg inn i hagen til rektor og sagde ned et fint tre som jeg tok med meg hjem og brukte som juletre

Dette er mitt livs lille gullkorn:

6. Jeg fikk tak i bilnøkklene til rektor og spola rundinger som faen på en stor gressplen ved skolen.. ALLE på hele skolen lo så de rulla da den feite rektoren hysterisk prøvde å stoppe meg. Han løp mot bilen og slang seg åppå panseret og lagde den heftige bulken. Så lå han på magen der og jeg bare gassa på og han niholdt fast på ene vindusviskeren, så slo jeg de på, men plutselig fikk jeg et snev av dårlig samvittighet så jeg BRÅ bremsa så han fløy framover og rulla minst 20 ganger bortover plenen

Får vel nevne noe annet tull jeg har gjort utenom skolen også:

7. Bestod oppkjøringa på bil akkuratt på dagen jeg fylte 18 år. Jeg spurta som en gal hjem med lappen i handa og der stod bilen min.. En Volvo Amazon (Den var ganske ny og populær på den tiden, så ikke mobb) proppa full med rosa plysj både i tak, gulv, dashbord og seter og boksehansker hengendes i speilet :p

Jeg ble raskt kjent i rånemiljøet og på den tiden var det skikkelig rånere.. (ikke slik som i dag hvor en råner er en som plukker opp 14 år gamle småjenter med tusenogen wunderbaums hengenes i speilet på 240'en sin).

Vi skulle ha førstemann til *stedsnavn* og tydeligvis så var disse gutta jeg kjørte mot kjent av naboer i omerådet hvor målet var (De var irriterte på kjøringa dems). Jeg kom først i mål og like før jeg er der så ser jeg en illsint fyr på en veranda med ei rifle! Så fyrer han av 3 salver rett i bakluka mi!! Ble ganske nervøs da for å si det sånn, men var litt tøft å ha 3 skuddhull på bilen da, haha :p

8. Før så gikk det fint ann å hoppe på bensinslangene så kom det gratis bensin ut, så det hadde vi det ganske morro med. Nå er slangene for harde så funker ikke nå lengre.

9. Jeg har slått meg til ro nå, er gift og har 3 søte jentebarn. Men ene dattera mi (16 år) er ikke riktig klok i hodet. (Lurer på hvem ho har arva det fra :whistle: ) Jeg kjørte hu og kjæresten hennes ned på kjøpesenteret og så flyr de inn på en klesbutikk og begge to går inn på skifterommet, mens jeg fortsatt står i butikken og så hører jeg skikkelige stønne lyder.. Jeg bare gikk rolig ut jeg :p

Fikk forresten verdens største kondom av hu til jul :D Haha, kunne jo ha stappa en 1,5l cola flaske nedi den. Humor har hu hvertfall. Kanskje du fikk noen tips fra dattera mi her også, hehe

10. Jeg er nå 46 år gammel og da er det ekstra morro å kødde litt med folk. Jeg ser ganske så seriøs ut også, det som er morro :p Dattera mi skulle på ball på skolen, men så fikk jeg høre lyden av et karaoke annlegg.. Jeg ELSKER karaoke for da får jeg sjansen til å drite meg ut litt, for sang stemme har jeg absolutt ikke, så jeg dro en britney spears sang med den falske stemmen jeg har og danset homofilt til den.. Tenkte det var morro for dattera mi at jeg sa foran HELE skolen hennes: "Ja jeg er pappan til *navn* og nå skal jeg synge 'Hit me baby one more time' av Britney" Haha :!: Jeg skulle jo liksom prøve å drite ut dattera mi foran hele skolen, men neida.. Det som skjedde var at det ble en ring rundt henne og der stod hu og dansa til at jeg sang, mens alle andre heia på ho og klappet.. Litt artig

Jaja... Nå sitter jeg er og mimrer over minnene, men regner med du har fått litt tips til hva gale ting du (ikke) burde gjøre :)

REDIGERT: Når det gjelder ting som Jackass og CKY, så er jeg ingen fan. Det er bare rett og slett dumt og teit. Men istedenfor å skade deg selv, så kan du drite deg litt ut. Det finnes ikke noe bedre du kan gjøre for å få livet ditt så utrolig morro og spennendes. Ikke minst drar du damer, for det bare OSER selvtillit når alle vet at DU driter i hva DE mener om deg.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Haha, så mye bra her =)

Kan fyre av noen formfett bokser, hold minst 15m avstand (anbefalt).. formfett smeller ikke så voldsomt så ha "toppen" opp, da får du en fin og lang flamme :)

Det man gjør er at man lager et "bål" som boksen kan stå støtt i så etterhvert så vil det bli så varmt at det eksploderer :)

Du kan leke "mongo", løpe løpsk hinkende, mens du synger på "Bratz - so good" og stønner :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hva med å banke på hos noen fremmede folk for å spørre om å låne doen, men du bruker ikke doen. Du legger en kabel mitt på gulvet?  :p

5563998[/snapback]

Bwhahhaa! :!:

Genialt. De sjekker jo ikke dassen etter du har dratt.

5872725[/snapback]

Eller i dusjen/badekaret?

Eller evt. drite på et annet sted utenom dassen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...