TRS Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Dette høre kansje litt dumt ut men: Hva er egentlig "kald kathode" eller hva det kalles? Og jeg har hørt om CPU og GPU men hva er PSU? En ting til, er den noen som vet om noen andre web-shops enn Microplex og 3DfxCool som selger "SNAX" til PC'en?? :smile: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 PSU = Power Supply Unit = Strømforsyning På det norske markedet er det vel hovedsakelig Microplex og 3dfxcool som tar seg av "snaxen" til PC'n :smile: Her finner du vel informasjonen du trenger om Kald Katode http://www.pcconsultant.com/ccfl-info.htm [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-09-14 19:58 ] Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Kald katode er et slikt langt lysrør som jeg har innenfor plexiglasset mitt.. Bilder og forklaring her.. http://www.netconnection.no selger vel også litt casemod-utstyr.. _________________ Alle som tror de kan hjelpe meg, se her! [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-09-14 20:12 ] Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 cpu= Central Processing Unit gpu=Graphics Processing Unit :smile: Lenke til kommentar
TRS Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 hehe ja jeg vet hva CPU og GPU betyr, men det var PSU, men nå vet jeg det også (visste hva strømforsyning var bare ikke at det OGSÅ betydde PSU på engelsk) hehe takk folkens :smile: (hardware.no er plassen asså.....) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 20:19, Eurofighter skrev:(hardware.no er plassen asså.....) Det er vi ALLE enige om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå