Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hoho, combat specca roguen vår i guilden klarer ikke å slå fury warrioren, aldri. Roguen har emeral ripper, Prince dropper jo aldri daggeren sin. Hvilke stats er det en combat rogue bør satse på for å få pumpa ut maks dps?

Kan jo like godt legge ut Armory linken til han her: klikky

Han får gladiator off hand neste uke btw, akkurat nå bruker han en eller annen 71 dps blue.

8427435[/snapback]

HIT er den viktigste staten hva PvE damage angår, i andre rekke kommer AP. HIT pusher ut glancing hits, og siden meleedamage er 50% av all skaden en combatrogue gjør, spiller HIT en utrolig viktig rolle.

Man bør alltid prøve å ha oppimot +300 hit - altså rundt 20%. Crit er ikke så veldig viktig i PvE ved lange kamper, da den gjennomsnitlige skaden er viktigst, og ikke burst.

I første rekke burde han få craftet seg : http://wow.allakhazam.com/db/item.html?wit...nUS;source=live

som er den beste PvE daggerrogue necken man får i spillet.

Alle gems han har dytta inn i armors osv - burde bli endret til +8 hit gems, rigid dawnstone er det vel.

Istedet for shadowstalkers sash, burde han skaffe seg:

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?wit...nUS;source=live

som er et enormt bra belte i PvE, og er enkel reward fra questen: How to Break Into the Arcatraz - > http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=10704.

Romeos Poison Vial er en veldig dårlig trinket å bruke, men blir fin etter patchen da den i tillegg får +31 hit. Han burde heller skaffe seg Abacus of Violent Odds for å bytte ut den -> http://wow.allakhazam.com/db/item.html?wit...nUS;source=live

Ellers, bladefists.. Meh, aldri hatt helt sansen for den. Gjør heroic instances og skaff Bloodlust Brooch.

Han har heller ikke enchants på våpen, selv hadde jeg +5dmg på emerald rippern mens jeg ventet på at andre ting skulle droppe. Mongoose er jo den beste enchanten å ha, men litt kjipt å kaste den bort på noe midlertidlig.

Synes du sa han var combat, han har vel sikkert respecca Ass/Sub for pvp da? Skulle likt å se hvordan spec han har når han er combat.

http://armory.wow-europe.com/#character-ta...r=Vashj&n=Vatne

Endret av DeeTee
Lenke til kommentar
Man bør alltid prøve å ha oppimot +300 hit - altså rundt 20%. Crit er ikke så veldig viktig i PvE ved lange kamper, da den gjennomsnitlige skaden er viktigst, og ikke burst.

Når du sier 20% hit, er det inkludert Precision eller bør en strekke seg etter 300 hit rating i tillegg til talentet? Mao. nærme seg 24-25%?

Jeg begynner selv å nærme meg 20% (Precision inklusiv) og lurer på om jeg skal begynne å stacke anderledes nå.

Lenke til kommentar

Jeg har nå plukket opp min lvl. 46 Rogue etter noen måneders inaktivitet, og da trenger jeg litt hjelp til en grei talent build for leveling med Swords. Noen som har et tips?

Orker ikke lete mellom 99 sider i denne posten :(

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Noen må si det, og jo - du er en noob. Det går ikke ann å argumentere for en grunn til å _ikke_ bruke poisons overhodet. Da har du bare ikke nok spillforståelse, og håper på dine vegne og de som spiller med deg at du starter bruke det.

8435419[/snapback]

Nettopp started med det som sagt...

Bruker Anesthetic Poison, og gjerne Instant Poison.. Happy?

Nei, jeg har ingen gode argumenter mot poisonbruk annet enn at jeg aldri har trengt det, men kan du argumentere for grunner til å bruke det i feks Kharazan raid?

Lenke til kommentar
Noen må si det, og jo - du er en noob. Det går ikke ann å argumentere for en grunn til å _ikke_ bruke poisons overhodet. Da har du bare ikke nok spillforståelse, og håper på dine vegne og de som spiller med deg at du starter bruke det.

8435419[/snapback]

Nei, jeg har ingen gode argumenter mot poisonbruk annet enn at jeg aldri har trengt det, men kan du argumentere for grunner til å bruke det i feks Kharazan raid?

8441344[/snapback]

En stor dps-boost?

Lenke til kommentar

8435419[/snapback]

8441344[/snapback]

En stor dps-boost?

8441833[/snapback]

Kan ikke være rare greiene, har alltid vært foran alle andre på dps meter, er vel derfor jeg aldri har tatt meg tid til poisons.. :p

Lenke til kommentar

Jeg synes det var noe dritt. Aldor exalted sword (vindicator's brand) funker like bra, og da slipper du å måtte sitte på BS mens du bruker den.

Jeg foretrakk mutilate over combat SS, så nå ligger drakefist godt plantet i banken, og jeg passer på Primal Nethers for venner.

Lenke til kommentar

Skal starte arena nå med en holy pala kompis. Lurer da litt på spec i 2v2/3v3.

Fungerer 30031 stadig væk godt i 2v2 og 3v3? Eller bør jeg gå for en mutilate build?

Har også tenkt litt på QR combat, men tror ikke denne vil være så aktuell i 2v2/3v3.

Lenke til kommentar
Eller raske våpen og instant, spesielt med shiv-spam. Ca. 170 damage per procc, den dual + shiv = mye damage.

8446005[/snapback]

IP på MH og DP på OH - så bare shiver du 5 stacks med deadly til å starte med, og opprettholder 5 stacks som tiden går. Da har du jo dmgticks som lett overgår IP procs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...