Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

yupp, imba dagger fra ring of blood.

 

Noen som kan gi meg en utrooolig god og lang erfaring vedrørende mutilate i pvp? har litt lyst til å prøve hvis jeg får daggeren fra moroes rimelig kjapt :)

8401867[/snapback]

 

Mutilate om du har en healer med deg, viss ikke specc heller 30\0\31. Mutilate fungerer bedre til pve da, men noe verre til solo pvp.

8403040[/snapback]

Tja, jeg gjør det ok med en frost mage, men i det siste har vi ikke vært særlig seriøse (derav dårlig rating). Har testet 30\0\31 men likte muti bedre også fordi jeg gjør heroics. Men det er klart, daggers suger i 5v5, uansett build. Vurderte å shoppe meg en gladitator fist, men er usikker om jeg gidder mer rogue i arena. Det skjer vel endel i neste patch får vi håpe :hrm:

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, synd at worldofming.com er nede nå, der står det en post med klasser, navn og specs blant de som har kvalifisert seg videre i 5on5 world tournament. 7-8/10 er mutilate, så du tar nok litt feil der.

 

Jeg vil heller si at rogues suger i 5v5, men når vi først snakker om rogues er daggerbuilds helt kurant.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Link please. Tviler sterkt på at det stemmer.

 

Rogue som sitter på innbytterbenken på det som blir regna som det beste 5v5-teamet er QR combat. Der sitter han fordi teamet er overbevist over at hunter er et bedre valg i 5v5. Han spiller likevel en god del kamper. Nitrana.

 

Andre gode, som Zecks, kjører combat as we speak, men han har kjørt 30/0/31 tidligere, samt combat mutilate.

 

Loz fra Eminence kjører subtlety mutilate.

 

Hvem tenkte du på?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Det var nok bare for å teste det ut for gøy. Hemospec gir teoretisk grei damage med ekstremt høye verdier av AP, men nå handler jo arena om stamina/resilience, og da forsvinner hele vitsen med hemo.

 

Vil man ha stunlocks/utility, får man alt det i et mutilate-build. Får fort 4 points etter finishing moves med 1 mutilate (60 energy).

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Huzzah! Fikk skaffet meg The Night Blade fra Karazhan. :] Er fist combat nå, burde jeg vente på Moroes' dagger eller Malchazeen og gå PvE Mutilate, eller skaffe Warp Splinter's Thorn og gå combat daggers for maks raid DPS? (Vi er på moroes nå, så får ikke malchazeen på en stund. Ligger øverst på priority for daggeren til Moroes.)

Endret av Xeenon_
Lenke til kommentar

The Night Blade blir nerfa neste patch, men er nå det beste våpnet av alle våpen du kan bruke. Med COH som er på våpnet, er det ingen andre våpen som kan måle seg med den damagemessig. Så ville skaffet meg en bra offhand pronto - og specca combat backstab. Kan du parkere de andre i guildet ditt :)

Lenke til kommentar

hoho, combat specca roguen vår i guilden klarer ikke å slå fury warrioren, aldri. Roguen har emeral ripper, Prince dropper jo aldri daggeren sin. Hvilke stats er det en combat rogue bør satse på for å få pumpa ut maks dps?

Kan jo like godt legge ut Armory linken til han her: klikky

Han får gladiator off hand neste uke btw, akkurat nå bruker han en eller annen 71 dps blue.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

En combatrogue burde ha betraktelig bedre hitrating enn han har. 126 hit rating er utrolig lavt om du vil satse på maks DPS. Vi snakker 200++ for å komme til et greit nivå.

 

Attackpower kan lett buffes, crit også, men poenget med å slå hardt forsvinner når man ikke treffer på slagene sine. Færre combat potency procs får han også.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
...

Poisons bruker jeg foresten aldri, derfor jeg aldri har hatt et spec med posion innblandet. :p

8410574[/snapback]

 

..og DER ga jeg opp. :thumbup: Poisons er det eneste omtrent unike med rogues, hvorfor ignorere det?

8410673[/snapback]

Det vet jeg ikke, aldri tatt meg tid til training, men gjorde det i går før karazhan, skal si det hjalp godt. :p

 

Lå noen 100k foran nestemann på dps meter, ikke uvanlig foresten... :roll:

 

Kan ikke si det var negativt å lære den nye instant offhand abilityen heller. (lvl 70) Tar vel litt tid å vende seg til, men det går nok bra..

Lenke til kommentar
...

Poisons bruker jeg foresten aldri, derfor jeg aldri har hatt et spec med posion innblandet. :p

8410574[/snapback]

 

..og DER ga jeg opp. :thumbup: Poisons er det eneste omtrent unike med rogues, hvorfor ignorere det?

8410673[/snapback]

Det vet jeg ikke, aldri tatt meg tid til training, men gjorde det i går før karazhan, skal si det hjalp godt. :p

 

Lå noen 100k foran nestemann på dps meter, ikke uvanlig foresten... :roll:

 

Kan ikke si det var negativt å lære den nye instant offhand abilityen heller. (lvl 70) Tar vel litt tid å vende seg til, men det går nok bra..

8429406[/snapback]

 

 

:roll: Jeg vet ikke hva jeg skal si faktisk...

Lenke til kommentar
Hvordan kom du deg til 70 uten poisons? Pvper du aldri? Rogue er ubrukelig uten poisons i pvp.

8429686[/snapback]

Prøv selv å se...

 

Stort sett ikke, Nei.

 

Nei, faktisk ikke. :)

 

Edit:

 

:roll:  Jeg vet ikke hva jeg skal si faktisk...

8433384[/snapback]

 

Hva skal du si? Alle har da sin spillestil....

 

Jeg lå høyest på dps meter, uten poisons, da vi begynnte å raide MC, og jeg hadde ikke no særlig til gear..

 

Eneste jeg ser jeg sliter mot, er fire mages... (på dps meter..)

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Jo, rogues suger faktisk i pvp mot motstandere som kan slowe om du ikke bruker poisons. Seff kan jeg vinne et par kamper der jeg stunlocker osv, men enkelte fighter MÅ du ha poisons, men mindre motstandere suger ufattelig mye.

 

Kan ikke se for meg en kamp som ikke blir mye lettere straks du bruker poisons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...