Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er genialt. Ekstrem combopointsgenerasjon gjør så det minner om pre-TBCs hemo, med god kontroll, bare at det gir mye mer skade. CB-mutilate etter kidney shot er fort en 3k on-demand burst.

 

Om man kjører 41/20 mutilate har man et helt greit PvP og PvE build, men ulemper er poison application (spesielt mot dwarves som kan fjerne det med racial og etter den nestepatchen, som nerfer poisons) og at du må stå bak fienden.

 

Et annet problem med dette buildet er at andre rogues og druids fort kan få åpningen. Alternativt kan man slenge noen points i subtlety, men da mister man DW spec, og dermed viability i PvE og kamper hvor man skal tørke ut healerens manapool.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
yupp, imba dagger fra ring of blood.

 

Noen som kan gi meg en utrooolig god og lang erfaring vedrørende mutilate i pvp? har litt lyst til å prøve hvis jeg får daggeren fra moroes rimelig kjapt :)

8401867[/snapback]

 

Mutilate om du har en healer med deg, viss ikke specc heller 30\0\31. Mutilate fungerer bedre til pve da, men noe verre til solo pvp.

Lenke til kommentar

Denne hvis guilden din tillater at du kjører mutilate, denne hvis du vil ha så mye raid dmg som mulig.

 

(Build #1 kan forøvrig soloes med veldig greit og fint, og våpnene dine gjør den et bedre valg også. Offhanden din er alt for treig for combat potency.)

 

edit: Håper tanken din allerede hadde millenium blade eller bedre når du skaffet den. Den er horribel for rogues, men dritsnaxy for tanks.

Endret av Xeenon_
Lenke til kommentar

Jepp, han hadde vært i BM et par ganger før å fikk snappet den opp. :)

 

Det var bedre enn de våpnene jeg hadde der å da, å ingen andre trengte det. :)

 

Poisons bruker jeg foresten aldri, derfor jeg aldri har hatt et spec med posion innblandet. :p

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...