Talwin Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 1 Strength = 1 attackpower1 agility = 1 attackpower 8299517[/snapback] 1 agi = 1 attackpower,0.025% crit,2 armor og 0.05?% dodge. 1 str = 1 attackpower. Agility er ALLTID bedre enn strength. Siden str gir 2AP til alle andre klasser,og block value til alle klasser med skjold, er str mye dyrere enn ren "on equip: x AP" på ilvl budsjettet. Så agi og AP er tingene å gå for,str er bortkastede ilvl points for en rogue. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 1 Strength = 1 attackpower1 agility = 1 attackpower 8299517[/snapback] 1 agi = 1 attackpower,0.025% crit,2 armor og 0.05?% dodge. 1 str = 1 attackpower. Agility er ALLTID bedre enn strength. Siden str gir 2AP til alle andre klasser,og block value til alle klasser med skjold, er str mye dyrere enn ren "on equip: x AP" på ilvl budsjettet. Så agi og AP er tingene å gå for,str er bortkastede ilvl points for en rogue. 8300777[/snapback] Selvsagt, men han spurte om hva som ga hvor mye attackpower. Enhver rogue som har mer enn to timer spilletid skjønner at agility > strength. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Hva er høyeste rank av poison på lvl 70? Og hva er høyeste rank av lockpicking på lvl 70? Endret 3. april 2007 av Overdox Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 350, 350. 5*70, det som er formelen på weaponskills. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ett lite spørsmål ang off hand og proccing (som har blitt diskutert opp i mente). Har gladiators shiv (1.40 speed), hvis jeg feks skulle enchante den med mongoose eller battlemaster, vil den da procce mindre, eller like ofte som på main hand? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Mindre, siden instants som bruker kun mainhand også kan procce. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Med mindre du bruker mye shiv, selvsagt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det er vel ikke flere abilities enn Shiv og Mutilate som bruker offhand. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 men enchants som har ppm, som mongoose og crusader skal vel i teorien procce like ofte på main og off hand? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ja, de proccer like ofte. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 men enchants som har ppm, som mongoose og crusader skal vel i teorien procce like ofte på main og off hand? 8307117[/snapback] Dersom du autoattacker. PPM blir kalkulert til prosent utfra base weapon speed, og dermed gir instant attacks mainhand flere procs. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 men enchants som har ppm, som mongoose og crusader skal vel i teorien procce like ofte på main og off hand? 8307117[/snapback] Dersom du autoattacker. PPM blir kalkulert til prosent utfra base weapon speed, og dermed gir instant attacks mainhand flere procs. 8307287[/snapback] He speaks the truth...! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er det bedre å bruke mutilate enn ambush på lvl 70? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Som dpsability, opener, combopointbuilder eller høye-crits-maskiner? Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Opener tenkte jeg på.. 8316989[/snapback] Mutilate er avhengig av poisons for å gjøre skade. Med mindre det allerede er poisons på det du slår på,vil mutilate ikke være det beste valget. Personlig har jeg aldri speccet imp ambush,så for min del foretrekker jeg CS/garrotte som opener på alt unntatt mages fra stealth, og som mutilate i pve foretrekker jeg å åpne med shiv for å få poisons opp fortest mulig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvis du har mutilate og går solo PvE er det nok en fordel å åpne med cheap shot, da du får 2 combopoints, stun på target samt tid til å komme bak og få dem poisonet før du smeller av mutilate. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Er det noen som har en liste på hvor mye agility/crit rating/hit rating som trengs for å oppnå de forskjellige statsene i % på levlene oppover? Lurer på om jeg skal bruke chesten fra Blood Furnance eller Cenarion-chesten. Edit: Beklager dobbeltpost. Endret 8. april 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Er det noen som har en liste på hvor mye agility/crit rating/hit rating som trengs for å oppnå de forskjellige statsene i % på levlene oppover? Lurer på om jeg skal bruke chesten fra Blood Furnance eller Cenarion-chesten. 8331147[/snapback] Ratingbuster ( http://www.wowinterface.com/downloads/info...tingBuster.html ) viser sånne ting i tooltip. Endret 8. april 2007 av Talwin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå