Gnurk Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvordan fungerer envenom ?.. og hvorfor critter jeg så forskjellig på den ?.. det kanj være alt fra 900 til 2400 når jeg critter.. 8292993[/snapback] Envenom scaler med Attack Power - ignorerer target armor. Grunnen til at skaden varierer er at Envenom gjør skade avhengig av hvor mange Deadly Poison-charges du har på target (1-5). Mye bra engelsk-norsk her nå gitt. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Så.. envenom gjør mest dmg når jeg har staccet en mob for 5 deadly poisons ?.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ja. Det står også i tooltipet... Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kk, men, jeg critter like my med evenom som med eviscerate ?.. Er det slik at evenom kanskje er best på warrior, druid og pala pga at de har ganske mye armor ?.. Jeg er dagger rogue foresten .. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hele poenget med Envenom er at det ignorerer armor. Eviscerate blir veldig redusert av armor. Så ja, envenom er bra som finisher mot warriors, paladins, bear dr0ids og alt annet med høy armor. Lenke til kommentar
Pwno Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg er nå lv.69 og dinger vel 70 i løpet av de kommende dagene. Til nå har jeg kjørt combat sword specc, men når jeg dinger 70 har tenkt til å respecce til en build som er god i instances og raid, noen tips? 8287669[/snapback] Gz matias du bør legge til om du skal være dagger/sword når du raider, jeg vil anbefale swords til raiding også. Solid dps. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har fått tips av en guilde som er rogue. Han sa at jeg burde respecce til 15/41/5 combat daggers. Han bruker den builden selv og ligger alltid øverst på dmg-meter. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har bestandig vært combat dagger i PvE og bestandig gjort mer dmg enn sword rogues. Så jeg vil også råde deg til å gå combat dagger. Lenke til kommentar
Dankwah Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Hvor god er en shaman (dranei) i forhold til en Rouge (blood elv) eller omvendt? Endret 3. april 2007 av Dankwah Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Forskjellen mellom combat dagger og combat SS er minimal for de fleste. Da du nettopp har nådd 70 og sikkert vil gjøre noen normal 70 instances ville jeg foretrukket combat SS, da du kan gjøre mye damage selv om du har aggro, noe som ikke betyr liv eller død. Mange steder spawnes det nonelite adds som man må drepe fort, og da er det et herk å bare kunne gjøre DPS bakfra. Personlig er jeg mutilate, mest fordi jeg synes det er gøy i PvP, men forbanner meg selv omtrent hver gang jeg gjør en 5-man instance. Endret 3. april 2007 av Quicko Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ok, da kjører jeg SS combat mens eg blir attuned så bytter jeg senere. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 nå er jeg 70 ^^ eller har vært det en god stund og skaffet meg et ganske greit gear... men lurer på noe nå jeg Hvor mye atk power får en rogue av 1 agi ? 1 str ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 1 Strength = 1 attackpower 1 agility = 1 attackpower Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 1 Strength = 1 attackpower1 agility = 1 attackpower 8299517[/snapback] det var det jeg trodde ^^ måtte bare sjekke Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvor god er en shaman (dranei) i forhold til en Rouge (blood elv) eller omvendt? 8298125[/snapback] GUE GUE GUE GUE GUE. Rogue, ROGUE. Uansett så tror jeg du bør spille Night Elf hunter. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvordan er leveling med combat daggers? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvordan er leveling med combat daggers? 8300076[/snapback] småstress, fordi du "må" være bak target. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er ikke noe problem å komme bak target. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det er det ikke, men du mister ganske mye tid til det. (Energy ticks via gouge etc). Ellers fin-fint. Det største problemet er at det er så få gode daggers. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 til lvl'ing så må jeg si at combat swords er og fåretrekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå