Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer envenom ?.. og hvorfor critter jeg så forskjellig på den ?.. det kanj være alt fra 900 til 2400 når jeg critter..

8292993[/snapback]

 

Envenom scaler med Attack Power - ignorerer target armor.

 

Grunnen til at skaden varierer er at Envenom gjør skade avhengig av hvor mange Deadly Poison-charges du har på target (1-5).

 

Mye bra engelsk-norsk her nå gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er nå lv.69 og dinger vel 70 i løpet av de kommende dagene. Til nå har jeg kjørt combat sword specc, men når jeg dinger 70 har tenkt til å respecce til en build som er god i instances og raid, noen tips?

8287669[/snapback]

 

Gz matias :p du bør legge til om du skal være dagger/sword når du raider, jeg vil anbefale swords til raiding også. Solid dps.

Lenke til kommentar

Forskjellen mellom combat dagger og combat SS er minimal for de fleste. Da du nettopp har nådd 70 og sikkert vil gjøre noen normal 70 instances ville jeg foretrukket combat SS, da du kan gjøre mye damage selv om du har aggro, noe som ikke betyr liv eller død. Mange steder spawnes det nonelite adds som man må drepe fort, og da er det et herk å bare kunne gjøre DPS bakfra.

 

Personlig er jeg mutilate, mest fordi jeg synes det er gøy i PvP, men forbanner meg selv omtrent hver gang jeg gjør en 5-man instance.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...