Haugli Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Tenkte jeg ikke på. Cheap shot er et must om du er sword rogue da.. og slice i tillegg? imba shit Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Mmmh.. SnD, Blade Flurry og Windfury-procs samtidig. Kan det bli bedre? AoE-rogue ftw <3 Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Mmmh.. SnD, Blade Flurry og Windfury-procs samtidig. Kan det bli bedre?AoE-rogue ftw <3 8255127[/snapback] Blir ikke stort bedre enn det. Med akkuratt det der har jeg tatt grupper på 5 elites alene. Blade Flurry Adrenaline Rush Windfury Slice and Dice 2 x Instant Poison Evasion Trykke 1,1,1,1,1, ctrl 1!! Morro Edit: Leifs og Noen som har blitt kuttet fra Karazhan-raids (eller hardere raids) nå? Flere og flere kutter rogues for fremgang, desverre. Jeg levler warrioren min nå også, da jeg merker hvor mye vi trenger nye tanks. Synd at det skulle bli sånn; gode i PvP og grusomme i PvE. De skulle nerfe 360 cleaves i Heroics, har de sagt noe om å nerfe melee AoE/Cleaves i raid-instances? Endret 28. mars 2007 av LuggagE Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Woot, fikk Gladiators Shanker idag. Skal skaffe gloves og shiv nå så sier jeg meg ferdig med pvp for en stund. Men fifan det blir et slit å skaffe mongoose enchant siden jeg må koste på druiden litt gull for riding skill :< Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 er sword atm, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre cheap shot-SS-SnD-ss-ss-ss SnD/evi? er lvl 31 atm Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 er sword atm, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre cheap shot-SS-SnD-ss-ss-ss SnD/evi? er lvl 31 atm 8266753[/snapback] Cheap Shot, SnD, SS, SS, SS, SS, SS, Evis. Funka flott for meg. Så hiver du på adr. rush/blade flurry/riposte og slikt når det passer seg. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 er sword atm, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre cheap shot-SS-SnD-ss-ss-ss SnD/evi? er lvl 31 atm 8266753[/snapback] Cheap Shot, SnD, SS, SS, SS, SS, SS, Evis. Funka flott for meg. Så hiver du på adr. rush/blade flurry/riposte og slikt når det passer seg. 8266916[/snapback] Det høres rett ut. Hver gang Blade Flurry er oppe puller du 3 mobs og bruker CS-SS-SnD-SS-SS-SS osv. Hver gang Adrenaline Rush og Blade Flurry er oppe puller du 4-5 og bruker (Blood Fury+Trinket) CS-SS-SnD-SS-SS-SS-SS-SS-Evi-SS-Snd-SS osv Viktig å få mest mulig ut av AR når den først er brukt! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Mmmh.. SnD, Blade Flurry og Windfury-procs samtidig. Kan det bli bedre?AoE-rogue ftw <3 8255127[/snapback] Blir ikke stort bedre enn det. Med akkuratt det der har jeg tatt grupper på 5 elites alene. Blade Flurry Adrenaline Rush Windfury Slice and Dice 2 x Instant Poison Evasion Trykke 1,1,1,1,1, ctrl 1!! 8255198[/snapback] 2x Instant Poison og windfury ? Jasså Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Og blade flurry hitter jo bare 2 targets samtidig, så hvilke eliter er et snakk om? SM på lvl 70? Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Mmmh.. SnD, Blade Flurry og Windfury-procs samtidig. Kan det bli bedre?AoE-rogue ftw <3 8255127[/snapback] Blir ikke stort bedre enn det. Med akkuratt det der har jeg tatt grupper på 5 elites alene. Blade Flurry Adrenaline Rush Windfury Slice and Dice 2 x Instant Poison Evasion Trykke 1,1,1,1,1, ctrl 1!! 8255198[/snapback] 2x Instant Poison og windfury ? Jasså 8270929[/snapback] Åja, sant det, på offand, sorry. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Og blade flurry hitter jo bare 2 targets samtidig, så hvilke eliter er et snakk om? SM på lvl 70? 8271232[/snapback] Botanica før boss 3. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Yeah right, 5 mobs alene i botanica med den "comboen" der. Greit nok du kan KANSKJE nuke ned 2, maks 3,mobs men ikke /&¤% om du har tatt 5 stykker! Ikke uten spamheals og andre ting... Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Yeah right, 5 mobs alene i botanica med den "comboen" der. Greit nok du kan KANSKJE nuke ned 2, maks 3,mobs men ikke /&¤% om du har tatt 5 stykker! Ikke uten spamheals og andre ting... 8272856[/snapback] Du misforsto meg, jeg var der med en gruppe, men det var jeg som gjorde all skaden på den gruppen. Var tank, meg og healer. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Yeah right, 5 mobs alene i botanica med den "comboen" der. Greit nok du kan KANSKJE nuke ned 2, maks 3,mobs men ikke /&¤% om du har tatt 5 stykker! Ikke uten spamheals og andre ting... 8272856[/snapback] Du misforsto meg, jeg var der med en gruppe, men det var jeg som gjorde all skaden på den gruppen. Var tank, meg og healer. 8284629[/snapback] Han misforstod vel ikke da du faktisk skrev "alene" Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg er nå lv.69 og dinger vel 70 i løpet av de kommende dagene. Til nå har jeg kjørt combat sword specc, men når jeg dinger 70 har tenkt til å respecce til en build som er god i instances og raid, noen tips? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ville holdt meg til sword specc hvis jeg hadde gear som passet, alltid foretrukket det i PvE. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Combat Sword er chill. Jeg er mutilate for tida, og synes det er litt slitsomt i mange instances. Positioning og poisoning requirements kan være slitsomme i lengden, og spesielt når mobs er immune mot alle typer poison, og du mutilate-hitter på 600 damage. I tillegg blir damage rimelig gimped når du får aggro. Synes combat var kos, men liker daggers bedre til PvP. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Men hva syns dere om det?Har dere problemer med at en hunter needer på leather? 8253118[/snapback] I grunn ikke. Trenger han den, så kan han neede. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvordan fungerer envenom ?.. og hvorfor critter jeg så forskjellig på den ?.. det kanj være alt fra 900 til 2400 når jeg critter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå