Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vitsen med å stoppe angrepet etter expose armor er.. ? :S

8218229[/snapback]

 

Vitsen med å stoppe auto attack er for å ikke breake effekts på target, f.eks gouge, blind og sap. Veldig effektivt i noen pvp situasjoner, men i dungeons er expose armor helt ubrukelig

 

Hvordan er det med +hit for rogues?

 

Har nå litt over 100 hit rating..

 

Hvor mye er "nok" ?

 

Hit rating for level 70 pvp 5% minimum

Hit rating for level 70 pve 8% minimum

8218402[/snapback]

 

Uten å motsi deg her, så har jeg lyst til å utdype litt. Det er mange som legger all vekt på +crit og AP. I pve er +hit like bra (+/- avhengig av spec, har du off-hand spec er det nok bedre, har du muti spec, er +crit litt bedre, har du ingen av delene er det utrolig likt, såvidt jeg har lest).

 

+hit over 5% er et must, så ikke main handen din bommer på noe. Har du fler prosent, vil off-handen din treffe mer, noe som er fint for steady dps aka pve. Merk at om du bruker mye slice and dice (det bør du i pve), så får du ekstra nytte av mye +hit.

 

Selv har jeg muti spec, så jeg bytter noen items for pvp, for litt mindre hit, litt mer stam og crit. Det vil nok gjelde for de fleste, ettersom så og si all pvp handler om burst, da er ikke off-handen så avgjørende for skade.

Lenke til kommentar

Kom litt vagt fram der - hit over 5 % gjør at offhand OG mainhand bommer mindre - når det gjelder "white damage". Både mainhand og offhand har 24 % miss chance ved dual wielding - men specials bommer ikke med 5 % to hit. (Andre tall for boss/høyere levels osv).

 

Unødvendig sitering fjerna. Prøv å begrens sitatet til det du svarer på. Ved svar på innlegget over er det ikkje nødvendig å sitere.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
hva er best til levling 38+ wsg sverd/dagger eller wsg sverd med grønt offhand sverd. Sword spec.

8243184[/snapback]

sword spec gir deg 6% mer dmg på sverd offhand, så om dpsen er den samme, vil sverdet være bedre. Er daggerens dps mer enn 6% høyere, så bør du bruke den. Om du er 39 nå, så er vel antakelig daggeren bedre enn en green.

 

I tillegg kommer jo poisons med i bildet, er sverdet veldig kjapt, kan det jo likevel være et alternativ.

Lenke til kommentar
hva er best til levling 38+ wsg sverd/dagger eller wsg sverd med grønt offhand sverd. Sword spec.

8243184[/snapback]

sword spec gir deg 6% mer dmg på sverd offhand, så om dpsen er den samme, vil sverdet være bedre. Er daggerens dps mer enn 6% høyere, så bør du bruke den. Om du er 39 nå, så er vel antakelig daggeren bedre enn en green.

 

I tillegg kommer jo poisons med i bildet, er sverdet veldig kjapt, kan det jo likevel være et alternativ.

8246481[/snapback]

står vel mellom:

-Sentinel's Blade

-Sword of Serenity

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Jeg bare lurte: Hva synes dere om at en hunter needer på leather?

Har vært i party med mange hunters som har needa på leather drops i Outlands, hvor roguen i party har klikka fordi hunters kan bruke mail.

 

Jeg sa til roguen at han har ranged, og trenger stats mer enn armor, men han hadde visst problemer med å akseptere det her.

 

Men hva syns dere om det?

Har dere problemer med at en hunter needer på leather?

Lenke til kommentar
sverdmestere og ninjaer.

 

Beste arena\pve build, vil det være hemo med fists, eller mutilate daggers?med mutilate så kommer jeg til å savne prep, men hemo har jo ikke den beste burst dmgen.

 

Hva vil være best her?

8253169[/snapback]

 

Det er sikkert en smaks sak, vet mange liker muti i pvp, selv er jeg skeptisk. er avhengig av å få posion på target, + at du bør ha bra +crit, syns den critter for lite til å stole på fullt til skikkelig burst build (når begge daggerene critter gjør det selvfølgelig vondt men). 21/0/40 syns jeg er helt krem med ålreit gear, bra kontroll, deilig å ikke være avhengig av å være bak motstanderen hele tiden :)

Lenke til kommentar

var ikke den builden litt langt ute på jordet?? imp spring? imp slice'n'dice? for sololeveling bruker man vel i 90% av tilfellene en annen finisher?

 

edit: legger til: dessuten er Sword of omen og Vnaquisher's sword tilgjengeling på lvl 32 og 38 respektivt.. få en kompis til å dra deg igjennom mens du stealther.

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...