Rostad Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Driver og spiller opp en rogue (dinget 40 idag ) og trenger en expose armor macro, hadde en før men den funker ikke lengre. /cast exposearmor /stop attack slik tror jeg den var, men den funker som sagt ikke lengre, noen som vet hvordan den skal være? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Du må huske på å skrive skillen riktig (du hadde ikke med mellomrom), samt med stor forbokstav. /cast Expose Armor. Om den funker eller ikke av andre grunner vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) /cast Expose Armor /stopattack Endret 21. mars 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Når du har oppe macrovinduet, kan du i tillegg slenge opp spellbook og shift+venstreklikke på en spell, så blir hele spellnavet automatisk fylt ut med ranks osv Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 OT slettet. Hold dere til emnet. Så lenge dere har en tråd, så spiller ikke emnet noe rolle.. Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 jeg har nettop starta meg en rogue som jeg tenker å spille opp mens jeg venter på neste raid i karazhan med guilden. det jeg lurer på er specc til roguen. hadde tenkt meg improved sap som vil være bra i instance, og ellers få ned fienden fort og effektivt. noen som kan lage et bra spec og vise? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har du starta en helt ny char så vil jeg anbefale at du kjører full combat spec til lv.70 for så bytte spec etter hva du skal gjøre etter lv.70. http://www.wowhead.com/?talent=fGxboxZMxEz0VzxMGot Den kjører jeg atm, er bare på lv.65 though. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Skal du satse på daggers eller swords? Veldig godt gear eller ikke? Har du penger til det kjører du combat til 50, skaffer deg noe halvgodt/godt utstyr og går Mutilate. Kjempegøy. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Leter etter et godt PvP build for en lvl29 dagger rogue. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 http://www.wowhead.com/?talent=iMxc0xZZV Kan jo funke.. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 /cast Expose Armor /stopattack 8200861[/snapback] Den funker ikke her iallefall Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vitsen med å stoppe angrepet etter expose armor er.. ? :S Hvordan er det med +hit for rogues? Har nå litt over 100 hit rating.. Hvor mye er "nok" ? Lenke til kommentar
Qizaa Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vitsen med å stoppe angrepet etter expose armor er.. ? :S 8218229[/snapback] Vitsen med å stoppe auto attack er for å ikke breake effekts på target, f.eks gouge, blind og sap. Veldig effektivt i noen pvp situasjoner, men i dungeons er expose armor helt ubrukelig Hvordan er det med +hit for rogues? Har nå litt over 100 hit rating.. Hvor mye er "nok" ? Hit rating for level 70 pvp 5% minimum Hit rating for level 70 pve 8% minimum Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vitsen med å stoppe auto attack er for å ikke breake effekts på target, f.eks gouge, blind og sap. Veldig effektivt i noen pvp situasjoner, men i dungeons er expose armor helt ubrukelig Prøv expose armor i dungeons hvor du kommer over lengre fights og du har en druid tank. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er det noen vits i serrated blades egentlig? 350 armor på lvl 70. Eller burde jeg flytte disse til noe annet? kjører dette buildet atm : http://www.wowhead.com/?talent=ihecRx0oiZZyMccMGRc0o Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er det noen vits i serrated blades egentlig? 350 armor på lvl 70. Eller burde jeg flytte disse til noe annet? kjører dette buildet atm : http://www.wowhead.com/?talent=ihecRx0oiZZyMccMGRc0o 8222615[/snapback] Spør du meg er 5/5 MoD, 3/5 Camo eller 3/3 Setup noe å vurdere istedet. Setup går jo bra sammen med CloS. En annen ting jeg har tenkt på i det siste er EA. Er det verdt å bruke 2 poeng der? For ikke å si skillen i det hele tatt? 3000 Armor (2050 uten Imp EA) mot en druid er _ingenting_. 3000 Armor mot en warrior eller paladin er lite. Det tar jo litt tid å bygge opp 5 CP. Hva tenker folk om det? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Med Mutilate tar ikke 5 combopoints tid.. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Med Mutilate tar ikke 5 combopoints tid.. 8222717[/snapback] Hmmm. Nei, det gjør ikke det. Men samtidig, når CP kommer fort, tenk så mye annet du kunne brukt de på! En Envenom, en Rupture; Deadly Throw mens du lar Rupture/Deadly ticke - Jeg brukte (Imp) EA mye på level 60, før TBC. Men da fler og fler warriors og paladins fikk stadig høyere AC (Les T3) slutta jeg med det, det var rett og slett ikke verdt det. Men det har kanskje med egen mening og, ikke minst, spillestil å gjøre ?? Edit: Skrivefeil mm Endret 23. mars 2007 av kristteo Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Sant, DoTs ftw. Og du tenker vel på Rupture? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Sant, DoTs ftw. Og du tenker vel på Rupture? 8222808[/snapback] Hehe. Selvfølgelig. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå