Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Driver og spiller opp en rogue (dinget 40 idag :)) og trenger en expose armor macro, hadde en før men den funker ikke lengre.

/cast exposearmor

/stop attack

slik tror jeg den var, men den funker som sagt ikke lengre, noen som vet hvordan den skal være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har nettop starta meg en rogue som jeg tenker å spille opp mens jeg venter på neste raid i karazhan med guilden.

det jeg lurer på er specc til roguen. hadde tenkt meg improved sap som vil være bra i instance, og ellers få ned fienden fort og effektivt. noen som kan lage et bra spec og vise?

Lenke til kommentar
Vitsen med å stoppe angrepet etter expose armor er.. ? :S

8218229[/snapback]

Vitsen med å stoppe auto attack er for å ikke breake effekts på target, f.eks gouge, blind og sap. Veldig effektivt i noen pvp situasjoner, men i dungeons er expose armor helt ubrukelig

Hvordan er det med +hit for rogues?

Har nå litt over 100 hit rating..

Hvor mye er "nok" ?

Hit rating for level 70 pvp 5% minimum

Hit rating for level 70 pve 8% minimum

Lenke til kommentar
Vitsen med å stoppe auto attack er for å ikke breake effekts på target, f.eks gouge, blind og sap. Veldig effektivt i noen pvp situasjoner, men i dungeons er expose armor helt ubrukelig

Prøv expose armor i dungeons hvor du kommer over lengre fights og du har en druid tank.

Lenke til kommentar
Er det noen vits i serrated blades egentlig? 350 armor på lvl 70. Eller burde jeg flytte disse til noe annet?

kjører dette buildet atm :

http://www.wowhead.com/?talent=ihecRx0oiZZyMccMGRc0o

8222615[/snapback]

Spør du meg er 5/5 MoD, 3/5 Camo eller 3/3 Setup noe å vurdere istedet. Setup går jo bra sammen med CloS.

En annen ting jeg har tenkt på i det siste er EA. Er det verdt å bruke 2 poeng der? For ikke å si skillen i det hele tatt? 3000 Armor (2050 uten Imp EA) mot en druid er _ingenting_. 3000 Armor mot en warrior eller paladin er lite. Det tar jo litt tid å bygge opp 5 CP.

Hva tenker folk om det?

Lenke til kommentar
Med Mutilate tar ikke 5 combopoints tid..

8222717[/snapback]

Hmmm. Nei, det gjør ikke det.

Men samtidig, når CP kommer fort, tenk så mye annet du kunne brukt de på! :D

En Envenom, en Rupture; Deadly Throw mens du lar Rupture/Deadly ticke :hmm:

-

Jeg brukte (Imp) EA mye på level 60, før TBC. Men da fler og fler warriors og paladins fikk stadig høyere AC (Les T3) slutta jeg med det, det var rett og slett ikke verdt det.

Men det har kanskje med egen mening og, ikke minst, spillestil å gjøre ??

Edit: Skrivefeil mm

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...