Edmund Blackadder Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 hehe jepp. Vår CTS droppet nettopp og sword roguen som fikk den.. ble VELDIG glad.. Og roguen som tapte den (Class leader) ble så forbanna at han nesten kicket vinneren fra raidet.. Det som er litt trist er at det er en rogue på serveren som bruker CTS i offhand =( Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hva har han mainhand da? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Tipper Thunderfury. Dumt at CTS nå eier Thunderfury.. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Tipper Thunderfury. Dumt at CTS nå eier Thunderfury.. 5604274[/snapback] Ble Thunderfury SÅ nerfet altså? Trodde fortsatt Thunderfury var det aller beste. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Thunderfury gikk fra 35% procc rate til 20 eller 25% procrate. Den ble ganske kraftig nerfet ja Lenke til kommentar
Same- Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Synes også jeg har lest at det nå ikke er mulig og få proc på en proc. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Les mer om nerfen her. Edit: Står at det fortsatt er det beste rogue våpenet for stabil DPS, noe som etter min mening er helt feil. Når proccen ble senket så drastisk, blir du nesten nødt til å ta med min/max damage og slikt. Endret 14. februar 2006 av Hubman Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har en mage lvl 60, og har nettop startet en rogue...kan noen sette opp en sword build og dagger? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Thunderfury gikk fra 35% procc rate til 20 eller 25% procrate. Den ble ganske kraftig nerfet ja 5604354[/snapback] ok, hva betyr proc rate? og hva har skjedd med TF? Leste det om sto på den linken, men skjønte ikke så mye. kan noen forklare? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Thunderfury har en proc som gjør 3-400 damage eller noe slikt, og før så skjedde det 35% av slagen. Altså ganske bra damage. Dette er nå nerfet ganske brutalt, akkurat hvor mye vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Utdrag fra patch notes: The attack speed slowing effect from Thunderfury has been reduced to 20%, and no longer stacks with other such effects such as Thunderclap. The rate at which the weapon procs has also been lowered. Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Mån... Er en sword rogue, har gått litt combat og assasi, men nå har jeg lyst å gå en slags PvP Hemorrhage build... Hemorrhage build er vell bra for en sword rogue i PvP? Har sett opp et modifisert Hemorrhage build her. 17 - 2 - 32 Den er litt endra enein standar Hemorrhage build. Du ser at jeg har tatt Camouflage i stede for Elusiveness. Siden jeg har Preparation så synes jeg at jeg ikke trenger raskere cooldown. Virker jo kult og vare en fæstæss i stealth I tillegg har jeg fjerna Improved Gouge og sett på Premeditation og to points i Improved Rupture. Synes ikke Gouge er noe bra i PvP og bruker det lite. Da ser jeg heller at Premeditation og Improved Rupture for å ta ut plate users virker bedre. Bare mitt forslag btwer på 40 nå og har tenkt å prøve denne ut til vinterferien, kansje lvl45. Jeg grinder nesten bare da så kansje ikke builden er optimal, men ser at Improved Cheap Shot, Ghostly Strike og imp sap kan være brukbar i PvE. Takker for alle innspill. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Har en lvl 50 rogue, med dagger build... Noen som har noen nice daggere og anbefale? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Tja, Satyr's lash fra Maraudon er ikke helt forferdelig. Dropper ofte gjør den også. Alternativt har du Dire nail of XXX som dropper i ST. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hva har han mainhand da? 5604255[/snapback] Han er dagger rogue så han har PB i main. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hva har han mainhand da? 5604255[/snapback] Han er dagger rogue så han har PB i main. 5646231[/snapback] Om han var dagger og class leader var sword, så burde han passet på det eller respeccet. CTS i offhand på en daggerrogue er litt bortkastet spør du meg, altså om du har sword rogues som fortsatt trenger det. Hadde ikke sagt nei til CTS i offhand jeg heller, men tror nok jeg hadde respeccet om jeg fikk det :-) Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ja det samme spurte jeg han om, så sa han at han var Sword speccet når han fikk den, så respeccet han til dagger og fikk PB.. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 De har huntere med claw of the black drake og dragonfang blade også.. Og her er det roguer som kunne fått en oppgradering, så det er ikke sånn at alle roguene har det de vil ha, men policyen i den guilden er at alle kan bidde på ALT. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Må være høyst irriterende for sword-rogues i guilden din. Neste CTS blir vel snappet opp av en loot horney hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå