Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Da skulle Hemorrhage funke fint-fint.

Spe gjerne på litt i Combat også, for hvit damage som er kos til levling.

8149377[/snapback]

Er 16/45/0 build^^

Alt på siniser strike dmg ++

og 1,1k++ atk power

Får sånn Ca 250 vanlig hvit dmg ( begge hands ) og fått oppi 560+ i white crit^^

søk etter våpena mine i "armory *beta* Navn "Dracorouge"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm...Er ikke det litt lite? Jeg var allerede oppe i 1250 AP når jeg fikk 70, har ikke mer enn 1337 (!) i PvP-gear nå. White damage kan gå helt opp til 900-1000. Bruker demonblood eviscerator og arena-greia fra nagrand.

Lenke til kommentar
Da skulle Hemorrhage funke fint-fint.

Spe gjerne på litt i Combat også, for hvit damage som er kos til levling.

8149377[/snapback]

Er 16/45/0 build^^

Alt på siniser strike dmg ++

og 1,1k++ atk power

Får sånn Ca 250 vanlig hvit dmg ( begge hands ) og fått oppi 560+ i white crit^^

søk etter våpena mine i "armory *beta* Navn "Dracorouge"

8166725[/snapback]

Sinister strike med dagger? Vet ikke om jeg skal gråte eller le, og skaff deg en bedre (raskere) offhand hvis du har planer om å utnytte Combat Potency. 2.6 er aaalt for tregt. For ikke å snakke om at det har +def rating også.

Hvorfor speccer du dypt ned i combat uten å velge noe wep specialization?

Lenke til kommentar

http://www.wowhead.com/?talent=fbeZMxEz0Vzx0Got

Noe slikt ville jeg gått til 60, først og fremst imp. SS så dypere i combat + 5% mer crit...

Når du velger å ta crit vet jeg ikke, kanskje rett etter SS før du fortsetter i combat.

Men da må du jo vente 5 lvler til på en del fine saker i combat..

På 60+ ville jeg gått noe annet enn combat, det ble for mye dmg taken og mye resting da..

Jeg fant mutilate til å fungere bra , du stunlocker mobben og mister ikke så mye hp, samtidig som mutilate gjorde god dmg og ga raske combo-points så man ikke må bruke lenger tid på og bygge combo-points for stunlock.

Lenke til kommentar
Når du velger å ta crit vet jeg ikke, kanskje rett etter SS før du fortsetter i combat.

Men da må du jo vente 5 lvler til på en del fine saker i combat..

På 60+ ville jeg gått noe annet enn combat, det ble for mye dmg taken og mye resting da..

Jeg fant mutilate til å fungere bra , du stunlocker mobben og mister ikke så mye hp, samtidig som mutilate gjorde god dmg og ga raske combo-points så man ikke må bruke lenger tid på og bygge combo-points for stunlock.

8176571[/snapback]

Jeg mister sjelden mer enn 10% HP per mob. Har lest om mange som foretrekker mutilate fremfor combat. Men jeg kan ikke se noen grunn til å forlate Combat.

Trenger ikke vente på Energy og med de fatteslige crit-rates vi har mens vi levler er ikke SF så bra som det kunne vært.

Meeen. Jeg skal jo ikke avskrive noe uten å ha prøvd det! Så snart jeg får en dugandes dagger skal jeg respecce og teste litt :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva er normalt når det gjelder HP, Ap og Crit chance på lv.63?

8179697[/snapback]

Det er vel ikke så viktig. Det som gjelder er å få tak i gear med mer av det, slik at du kan levle kjappere. Dropp stamen inntil videre, det er er mitt tips. Skaff +hit, +crit og +AP. Regn 1hit=1crit=2AP=1agi, for å se hva som gir mest dmg, det er en enkel og grei måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar

Hit da st.Matias ;) ?

Har 1100 ap, 20%crit, 5%hit og 5900hp på lvl 66 nu :) Cloak of lol FTW. Drepte to 65 mager på likt igår :p <3 sap, premed, cheapshot, hemo, cb, død :D Det skal sies at du sugde skikkelig da med tanke på at de var frost.

Lenke til kommentar
Rimelig vanlig skade dette DaXoN, skjønner ikke helt problemet. Må ha raidbuffs, lav armour/sundered mobs for at det skal bli skikkelig futt i SS-critsa.

8194708[/snapback]

ok :p bare vant med og se 2-3crits:P men da var jeg sub med ambush / backstab :p hehe

Lenke til kommentar

Husk at skaden din også vil gå opp hvis ikke du ikke har høy unarmed combat skill til å begynne med (noe de fleste roguer har da vi utallige ganger har blitt "disarmed" :))

Og som combat spec vil du se at skaden din hovedsaklig kommer fra hvit damage. Poisons hjelper også på.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Eg fikk da min andre terokk's nigtmace idag :) Derfor lurer jeg på det er bedre og dualwielde den med mace specialization, eller om det er bedre og bruke hwl sverdet i mh med terokk's nightmace i off-hand ?... Kom gjerne med ett bra mace specc ;) Er level 68 btw.

Endret av Shadow2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...