MaxXRebo Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 30/0/31 er kanskje den sterkeste allround speccen for rogue nå hvis pvp er det du skal, men ta en titt på denne varianten i stedet: http://www.wowhead.com/?talent=ihecRx0oiZZEMccMuRc0o Fjernet Fleet Footed (du bør heller ha minor speed på boots) og puttet inn i Imp EA (Beste du har mot mail/plate wearers hvis du spiller 3v3 eller 5v5 arena) i assassination. I subtlety byttet jeg ut hovedsakelig 1v1-talenter med gruppe-talenter. Rogue i arena er support-DPS, og denne builden gjør at du kan spille som det samtidig som du er dødelig 1v1. 8092033[/snapback] Har tenkt å specce sånn for pvp senere, men åssen funker den i pve\lvling?er bare 64 ennå, og kjører et hemo build! Vil speccen gi lavere dps enn hemo?har litt lyst å kjøre noen instancer i tillegg til pvp, men ingen vil ha en gimp vel? 8113176[/snapback] Du blir skikkelig gimpa i instancer med 30/0/31. Hadde den speccen før, og klarte ikke å hevde meg no særlig med den damagen den ga over tid. Etter jeg specca om til hemo gikk dps'en betraktelig opp i instancer. 30/0/31 er etter min mening en helt og holdent pvp spec Lenke til kommentar
superreven Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Stemmer det at PPM våpen echants bare har 50% effektivitet på offhand? PPM på offhand er jo vanligvis dårligere enn på mainhand, pga av du har større sjangs til å bomme på OH osv. men ON HIT har de vel samme sjangse for å procce? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Har hørt noe lignende i forbindelse med Felstriker procen. Angående procchance på mainhand kontra offhand så har du jo også instantattacs som øker antall procs i mainhand. Hemo feks. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Nå har jeg fult i combat potency og jeg har Krol blade og Protectors sword (wsg). Protectors sword slår sakte, burde jeg heller skaffe meg en dagger som er megakjapp? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Er nok lurt mtp. Combat Potency, men det høres ut som det er levlegear (70?), og da tror jeg ikke det tar så lang tid før det byttes ut uansett. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Stemmer det at PPM våpen echants bare har 50% effektivitet på offhand? PPM på offhand er jo vanligvis dårligere enn på mainhand, pga av du har større sjangs til å bomme på OH osv. men ON HIT har de vel samme sjangse for å procce? 8119100[/snapback] Det er base PPM som vi finner i spillet. Dersom vi regner med 100% hitrate, så er det (weapon speed / 60)*base ppm = chance per hit til å procce. Med et 2.6 speed våpen og 1 ppm har du dermed 4,33% chance to proc. Ved økt attackspeed gjennom buffs, haste rating, instant attacks så øker antall procs. Derfor er macespec relativt deilig for warriors i noen situasjoner. (Pre-nerf var det over 30% base proc chance med Thunder.) Offhand tjener ikke særlig på instant attacks, så SS og hemorogues får mange flere procs fra mainhand enn offhand. Om du har mye penger og ikke er redd for å bruke dem er det bare å kjøre på med dual mongoose. For øyeblikket har ikke rogues særlig med valgmuligheter når det kommer til våpenenchants, noe som irriterer meg. Den definitive fordelen med å ha on-hit procs på både offhand og mainhand er at de gjerne stacker. For en furywarrior snakker vi da +400 ap med dual crusader på level 60 for eksempel. Dette gir ikke noen ekstrem økning i gjennomsnitts-DPS, men jeg elsker å se store tall poppe opp på skjermen. I tillegg må du huske på at det også er en del tilfeldigheter. Det kan fort procces flere ganger på rad noen ganger, mens andre ganger tar det slitsomt lang tid. Endret 10. mars 2007 av Quicko Lenke til kommentar
superreven Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Takk Quicko, dette var det jeg trodde/håpet også. Har du kilde på den matten btw? Noen i guildet som hardnakket påstår anderledes. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Jeg laster ned en del ting for øyeblikket (internett går treeegt), så orker ikke styre med å finne blue posts om emnet. Du får nøye deg med en wowwiki link med mindre du gidder å lete litt selv (fant denne nå nettopp ved å skrive "procs per minute warcraft" uten anførselstegn). http://www.wowwiki.com/Formulas:Procs_per_minute Jeg husker også å ha lest at Tseric eller en annen forummoderator sa Thunder lå på rundt 10% proc-chance postnerf, noe som stemmer godt med kalkulasjonene. Med 1 ppm, 2.6 base speed, imp slice'n'dice aktivert, høy +hit, offhand attack hvert sekund så kan du spamme 19-20 SS i minuttet, som gir ca. 0.8 ppm ekstra. Siden du får en mye lavere chance to miss ved special attacks, er denne rimelig konstant. Da sitter du igjen med 2,1 ppm MH vs. 1,3 ppm OH, hvor OH proccer ca. 60% i forhold til MH. Så i praksis kan du bruke den påstanden din. Med lav hitchance forandres denne forskjellen, og mainhandprocs:offhandprocs blir enda større. Endret 10. mars 2007 av Quicko Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Jaja, da fant jeg meg en skikkelig Hemo hammer Warden's Hammer 2.8 speed og 178 max damage Greit det på lvl 61. Endret 10. mars 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Namek Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har man alltid kunne sappe fra alle kanter eller er dette noe nytt? En stund siden jeg spilte sist.. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det er vanlig ja, men om du sapper PvE-mobs front to front så er det stor sjanse for at du blir oppdaga. Derfor en fordel å bruke distract først eller bevege deg rundt om situasjonen tillater det. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Åssen er en Hemo build til leveling? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kan nok funke etter Outlands, men hemorrhage suger uten skikkelig gear. Du trenger et tregt mainhand og masse attackpower (Hemorrhage er som kjent ikke normalisert). Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 har ca. 1100 AP nå, og High warlord sverdet med en fart på 2.9 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Da skulle Hemorrhage funke fint-fint. Spe gjerne på litt i Combat også, for hvit damage som er kos til levling. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det jeg ville begynnt med var hvertfakk 5% critt i Assasination (Skriveleif:) ) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hørtes ut som en fornuftig specc, men fikk du shadowstep? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hørtes ut som en fornuftig specc, men fikk du shadowstep? 8162018[/snapback] Sist jeg spilte på roguen var Shadowstep et 41 point talent Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jaja, lenge siden jeg spilte rogue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå