MaxXRebo Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 For ikke å snakke om de her: http://thottbot.com/?i=58434 helt rå i pvp Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noen som vet om noen BoP legs for rundt 51? jeg har triprunner leggings Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Må nesten vite om det skal være cloth,mail osv, og class spiller også en stor rolle. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Må nesten vite om det skal være cloth,mail osv, og class spiller også en stor rolle. 8072523[/snapback] Dette er rogue-tråden. Som de fleste rogues med vett i hodet bruker han også leather og hvis du ikke har skjønt det enda så er han rogue. Til deg som lurte, http://thottbot.com/?f=a&loc=Legs&name=&sk...level&start=100 Endret 8. mars 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 ah! sorry meg da for at jeg er litt trøtt og ser igjenom en del tråder så jeg trudde dette var småprat om og rundt wow tråden, syns fremdeles ikke du har noen som helst grunn til og kalle meg tardface av den grunn! Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 ah! sorry meg da for at jeg er litt trøtt og ser igjenom en del tråder så jeg trudde dette var småprat om og rundt wow tråden, syns fremdeles ikke du har noen som helst grunn til og kalle meg tardface av den grunn! 8072624[/snapback] kanskje ikke kalle deg tardface, fordi det ville vært uthenging på nett=/ ikkje bra vøtt.. men fortsatt, dette er tross alt rogue tråden.. så trøtt kan man ikke være.. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hva synes dere da om denne speccen? PvP Dagger spec. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg ville fjernet 3 points fra master of deception og satt 2 i imp sap og 1 i camouflage Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 30/0/31 er kanskje den sterkeste allround speccen for rogue nå hvis pvp er det du skal, men ta en titt på denne varianten i stedet: http://www.wowhead.com/?talent=ihecRx0oiZZEMccMuRc0o Fjernet Fleet Footed (du bør heller ha minor speed på boots) og puttet inn i Imp EA (Beste du har mot mail/plate wearers hvis du spiller 3v3 eller 5v5 arena) i assassination. I subtlety byttet jeg ut hovedsakelig 1v1-talenter med gruppe-talenter. Rogue i arena er support-DPS, og denne builden gjør at du kan spille som det samtidig som du er dødelig 1v1. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) 30/0/31 er kanskje den sterkeste allround speccen for rogue nå hvis pvp er det du skal, men ta en titt på denne varianten i stedet: http://www.wowhead.com/?talent=ihecRx0oiZZEMccMuRc0o Fjernet Fleet Footed (du bør heller ha minor speed på boots) og puttet inn i Imp EA (Beste du har mot mail/plate wearers hvis du spiller 3v3 eller 5v5 arena) i assassination. I subtlety byttet jeg ut hovedsakelig 1v1-talenter med gruppe-talenter. Rogue i arena er support-DPS, og denne builden gjør at du kan spille som det samtidig som du er dødelig 1v1. 8092033[/snapback] Likte den godt Men er ikke camouflage veldig bra da? Men uansett.. tror jeg velger din spec, hvis ikke jeg ser noe bedre da... men er ikke sikkert at jeg skal spille så mye arena (må jo få team først) :S Endret 6. mars 2007 av Overdox Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Camo er ikke verdt poengene hvis du ikke skal gjøre veldig mye world PvP. Lenke til kommentar
Zen1th Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Hei! Holder på å levle en rogue alt til 70 nå, har ikke så verst gear bortsett fra cloak. Springer rundt med lvl 45 seargents cloak noe som ikke er så bra. Noen som har tips hvor jeg finner en ok en? har sjekket ah en uke i strekk uten hell! edit: glemte å nevne at den er 61 nå Endret 7. mars 2007 av Zen1th Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Hei!Holder på å levle en rogue alt til 70 nå, har ikke så verst gear bortsett fra cloak. Springer rundt med lvl 45 seargents cloak noe som ikke er så bra. Noen som har tips hvor jeg finner en ok en? har sjekket ah en uke i strekk uten hell! edit: glemte å nevne at den er 61 nå 8096450[/snapback] Etter en rask runde i blood furnace kan du få denne cloaken fra et quest http://www.wowhead.com/?item=25712 Endret 7. mars 2007 av M_H_B Lenke til kommentar
superreven Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Siden det ikke har kommet en upgrade til +15 agi vurderer jeg å ha Mongoose enchant på den nye offhanden min (Gladiator's Quickblade). Er dette vits? Er det noen utregninger på hvor mye hit en må ha for at det skal være bedre enn +15 agi? Dette er mtp PvE øyemed. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Driver å grubler på hvor mye jeg skal prioritere hit vs dps. Generell visdom er vel at man bør ha en viss mengde +hit, men hvor mye før man fokuserer på items som gir mer dps istedet? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Noen med en leveling guide til rogue? Eller en leveling guide til å ta alle Darnassus questene? Begge hjelper masse. Tror jeg kommer til å lage meg en rogue som jeg satser på å nå lvl70 med innen ferien.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 www.wow-pro.com Jame's-guidene er geniale, den for Alliance er fra level 30, Horde fra 21. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 30/0/31 er kanskje den sterkeste allround speccen for rogue nå hvis pvp er det du skal, men ta en titt på denne varianten i stedet: http://www.wowhead.com/?talent=ihecRx0oiZZEMccMuRc0o Fjernet Fleet Footed (du bør heller ha minor speed på boots) og puttet inn i Imp EA (Beste du har mot mail/plate wearers hvis du spiller 3v3 eller 5v5 arena) i assassination. I subtlety byttet jeg ut hovedsakelig 1v1-talenter med gruppe-talenter. Rogue i arena er support-DPS, og denne builden gjør at du kan spille som det samtidig som du er dødelig 1v1. 8092033[/snapback] Har tenkt å specce sånn for pvp senere, men åssen funker den i pve\lvling?er bare 64 ennå, og kjører et hemo build! Vil speccen gi lavere dps enn hemo?har litt lyst å kjøre noen instancer i tillegg til pvp, men ingen vil ha en gimp vel? Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 PvE / leveling: Solo leveling: ta combat spec....og ikke ha spesial i noen av våpene for du bytter veldig mye gjennom 61-70 Instance build: Assassination + 5/5 opertunity ( om du har mutinate ) og 2 i imp sap...resten opp til deg... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Finnes det en gratis (58) 60-70 leveling guide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå