Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

jeg liker 2 sword/mace/fist best, liker dagger litt men det er så plagsomt og måtte bestandig stå bak targete ditt. er eneste løsningen når du ikke bruker dagger sinister spam - SnD - sinister spam - evi ? eller er det noen andre måter med swords for og gjøre bra dmg?

kunne jeg feks bruke denne builden? eller må jeg helst holde meg til et tre?

Endret av nomadeppl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg liker 2 sword/mace/fist best, liker dagger litt men det er så plagsomt og måtte bestandig stå bak targete ditt. er eneste løsningen når du ikke bruker dagger sinister spam - SnD - sinister spam - evi ? eller er det noen andre måter med swords for og gjøre bra dmg?

8042505[/snapback]

Les litt på siden jeg linket til da.

Lenke til kommentar

Har skaffet http://www.wowhead.com/?item=27980 og http://www.wowhead.com/?item=25773 og tenker på speed combat build med mace. Forslag?

Har en build her: http://www.wowhead.com/?talent=iZ0eEzMVt00MoxxMe0Mh0o

Tanken er å holde attackspeed så lav som mulig, få mest mulig ut av hemo, og ikke stole på crits for damage. S'n'D, Expose Armor og Deadly Throw/Eviscerate som finishers.

Lenke til kommentar
Har skaffet http://www.wowhead.com/?item=27980 og http://www.wowhead.com/?item=25773 og tenker på speed combat build med mace. Forslag?

Har en build her: http://www.wowhead.com/?talent=iZ0eEzMVt00MoxxMe0Mh0o

Tanken er å holde attackspeed så lav som mulig, få mest mulig ut av hemo, og ikke stole på crits for damage. S'n'D, Expose Armor og Deadly Throw/Eviscerate som finishers.

8042805[/snapback]

Litt trøtt her nå, men uansett - noen kommentarer i tilfeldig rekkefølge:

1. Terokk's Nightmace er absolutt ikke et bra Hemorrhage-våpen, får langt mindre ut av attack power siden den har 2.00 i attack speed. Hemorrhage er ikke normalisert, så du får uttelling for attack power vs attack speed. En "Speed build" er en dårlig ide med hemorrhage.

2. Eviscerate er rett og slett horribelt som finisher, scaler altfor dårlig etter min mening.

3. Malice er så og si et must (crit-rating gear er ikke like lett å få tak i på level70), relentless strikes er også meget bra. Å "ikke stole på crits for damage" er dumt på flere måter, bl.a. ta hensyn til glancing blows - en crit blir aldri glancing. (40 % sjanse ved auto-attack på høyere level mobs (+2 / boss) for 30 % redusert damage hvis ikke jeg tar helt feil) - ergo er det mer å hente fra crits i raids.

4. Skal du basere deg på Expose Armor/Eviscerate - hvorfor ikke ta med Imp Expose Armor/Imp Eviscerate/Agression?

5. Skal du først ha hemorrhage med combat potency, skaff deg Warp Splinters Thorn eller Latro's Shifting Sword. Jo kjappere jo bedre, om det så ikke er en mace, blås i det, mace spec gir deg ikke mer damage uansett.

6. Gode hemo-oppsett går for max attack power, deadliness/sinister calling bør vurderes sterkt.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

1.Jeg skal ikke bruke hemo som staple move, men Sinister strike. Hemo er oppe nettopp fordi jeg har speed combat og kommer til å få en god del ut av de +10 fra debuffen.

2. Scaler ikke dårlig i det hele tatt når target har null armor etter serrated blades og expose.

3. Jeg raider ikke, og ser ikke hva jeg bør bli kvitt for å få 5% crit i stedet. Med såpass raske våpen blir det eneste som kommer til å få noe særlig ut av av en crit Eviscerate, og ser ikke poenget med å bruke 5 talent points på det.

4. Baserer meg ikke på Eviscerate, det er bare en combo point dump. Ser ikke hvor jeg skal hente poeng fra og sette de inn i assassination.

5. Bruker jeg ikke 2 maces ser jeg ikke vitsen med 5 poeng i mace specialization, og da kan jeg heller specce speed daggers.

6. Ikke et hemo-oppsett, hemo er inne for debuffen. Går fra 0/21/40 hemo nå og vil prøve noe annet.

Endret av Xeenon_
Lenke til kommentar

Allright, høres litt bedre ut med Sinister Strike ja - det kom ikke helt klart fram av din første post, selv om Terokk's Nightmace ikke er helt optimalt til det heller. Dropper forresten en grei offhand mace i Shadow Labs, 3. boss =)

Uansett - dropp 2 points fra Lightning Reflexes og sett de inn i Imp. Sinister Strike.

Personlig mener jeg ikke det er verdt å gå 21 subtlety bare for å ha hemorrhage for en-gangs bruk - taper for mye til det fra assassination.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Hei

På lvl 70 tenkte jeg og skaffe meg gode daggers og kanskje pvp mest... Har lest litt rundt på wow-europe forumet og mange har anbefalt denne speccen.

Jeg har alltid likt CB og Preparation :) Med dette speccet får jeg litt av det beste for å si det sånn. F.eks Premeditation+CS+CB+evis er ganske digg ja :)

Hva synes dere om 30/0/31?

Lenke til kommentar
Hei

På lvl 70 tenkte jeg og skaffe meg gode daggers og kanskje pvp mest... Har lest litt rundt på wow-europe forumet og mange har anbefalt denne speccen.

Jeg har alltid likt CB og Preparation :) Med dette speccet får jeg litt av det beste for å si det sånn. F.eks Premeditation+CS+CB+evis er ganske digg ja :)

Hva synes dere om 30/0/31?

8066172[/snapback]

Det er nok den beste speccen i 1on1 dueller, og 2vs2 arenas, er en skikkelig nuke spec, som gir deg mulighet til og virkelig pepre motstanderne ned de første sekundene. jeg likte den godt i 2vs2 arena kamper. men når man slåss mot litt flere som i bg feks, så er den ikke så bra igjen. Og det er en rein pvp spec, kjørte noen instancer med den speccen, og du kan ikke forvente å toppe no damage meters da akkurat :)

Lenke til kommentar

Quick recovery - 2/2. (når du går så langt ned i ass-treet så har du ikke noe annet valg enn å fylle opp denne).

Dropp imp. kidney shot. 30/0/31 sin styrke er ikke en full CS-KS-stunlock.

Om du gjør som jeg leste du skrev, prep + CS + CB Evisc. for eksempel, hvor mye får du da ut av KS-en?

En annen fet combo er premed-ambush, som med initiative og seal fate fort ender opp i 4-5 combopoints alene. Sleng på en 5 point CB evisc. da, og du har en fin kiter (mage)- opener.

Ellers så det greit ut, uten at jeg har studert buildet ditt altfor nøye.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
1.Jeg skal ikke bruke hemo som staple move, men Sinister strike. Hemo er oppe nettopp fordi jeg har speed combat og kommer til å få en god del ut av de +10 fra debuffen.

2. Scaler ikke dårlig i det hele tatt når target har null armor etter serrated blades og expose.

3. Jeg raider ikke, og ser ikke hva jeg bør bli kvitt for å få 5% crit i stedet. Med såpass raske våpen blir det eneste som kommer til å få noe særlig ut av av en crit Eviscerate, og ser ikke poenget med å bruke 5 talent points på det.

4. Baserer meg ikke på Eviscerate, det er bare en combo point dump. Ser ikke hvor jeg skal hente poeng fra og sette de inn i assassination.

5. Bruker jeg ikke 2 maces ser jeg ikke vitsen med 5 poeng i mace specialization, og da kan jeg heller specce speed daggers.

6. Ikke et hemo-oppsett, hemo er inne for debuffen. Går fra 0/21/40 hemo nå og vil prøve noe annet.

8043106[/snapback]

du raider ikke, men er dps build, med hemo specc når du ikke skal bruke det? fatta ikke det...

i pvp må du ha burst, du dps'er ikke ned folk som bosser(untatt warriors :p )

edit: kan jeg forslå dette?

http://www.wowhead.com/?talent=wZGcEz0Vt00hRpxMe0Mh

Endret av KnuX
Lenke til kommentar

Spiller vel absolutt ingen rolle. Bare gå etter det som har best stats. Men på level 64 får du "Deadly Throw", som krever thrown weapons for å kunne bli brukt.

Det er vel lettere å få tak i bows/guns/crossbows med gode stats, sammenlignet med thrown weapons, i hvert fall pre-outlands.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...