DirtyBit Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 De fleste mobs i "endgame" er vel immune mot poison? jeg ville værtfall droppa poison på main hand for å heller få WF Lenke til kommentar
superreven Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Riposte er vel rogues beste energy per damage ability? Og som tidligere nevn, parry funker mot cleave, som det igjen er plagsomt mye av i f.eks. Karazahn. Imp. kick, imp. sprint og nerves of steel har vel lite med "maks raid dps" å gjøre, heller versatility.. men ja, har fått noen gode tips her.. hjelper å bounce det litt fram og tilbake slik merker jeg når jeg skal ta stilling til en build. Jeg får ta med weapon expertise neste gang jeg respeccer.. selv om det er minimalt med mer dmg du får, samme som med Vitality. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Ja, riposte har høyeste damage/energy. Dersom du ikke er fan av parry (som DeeTee) så må du bruke 6 stat points for å nå den. Om vi går tilbake til et tank'n'spank scenario igjen. Du har 10% parry. Den eneste gangen du blir truffet er ved AoE cleave. Da kan du angripe for rundt 600 (ved høy attackpower og grei critchance) damage for bare 10 energy. Det blir 60 damage / energy. Backstab har (dette er varierende pga. mange faktorer) rundt 30 damage/energy. Du "tjener" dermed 300 damage for hver riposte. Baksiden er at du mister 10 energy, og må vente en GCD før du kan bruke en ny skill. Nå har jeg heller ikke tall på hvor ofte AoE Cleave forekommer (det varierer sikkert fra boss til boss det også), men om vi sier hvert 10. sek så tjener du ca. 3 dps i snitt. Men det FINNES jo en del sammenhenger hvor du har et monster som slår på deg. Riposte er deilig i grindesammenhenger, og PvP, noe som gjør at jeg velger skillen. Endret 22. februar 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Best DMG per Energy er mutinate.... poison er well greit å ha i tilfelle 50% mer dmg på muti...+ at det skader mer en backstab.... ellers gå for combat og high DMG weapons og bruk slice and dice.... Deres valg....men det er disse jeg bruker... Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 jeg lurur litt på om combat potency er verdt og sette talent points i? Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 jeg lurur litt på om combat potency er verdt og sette talent points i? 7998220[/snapback] Jeg synes hvertfall det er deilig med en kjapp offhand.. (hvis jeg husker rett og dette er energy-regain-talent?) Lenke til kommentar
Acedia Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Combat Potency er absolutt å anbefale, jeg synes det er herlig. Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 ok, da tar jeg 4 i combat potency og ikke 2 i endurance og 2 i imp sprint. lure også om imp kick er noe verdt 2 talent points? Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Best DMG per Energy er mutinate.... poison er well greit å ha i tilfelle 50% mer dmg på muti...+ at det skader mer en backstab.... ellers gå for combat og high DMG weapons og bruk slice and dice.... Deres valg....men det er disse jeg bruker... 7998133[/snapback] MutiLate ! Uten poison er mutilate crap, men deadly poison funker på de aller fleste mobs, men ikke alle. Tror nok Combat dagger det beste til pve dps, men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Når man har swordspec, burde man ha et sverd med høy speed i main-hand og et sverd med lav speed i off-hand? Eller høy speed i begge hender? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Når man har swordspec, burde man ha et sverd med høy speed i main-hand og et sverd med lav speed i off-hand? Eller høy speed i begge hender? 7998629[/snapback] Speed spiller ingen rolle, men javel (Eller, høy speed betyr vanligvis høy min/max damage, så ok da). Høy speed (altså høy max/min damage) i main hand er best, for å få mest mulig damage ut fra instant attackene dine. Off-hand spiller ikke så stor rolle, men mindre du har speccet helt ned til Combat Potency i Combat-treet; Da lønner det seg veldig med en rask offhand, for å få mest mulig energy tilbake fra Combat Potency. I tillegg lønner det seg med en rask off-hand med tanke på poisons. Endret 22. februar 2007 av Pug Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Best DMG per Energy er mutinate.... poison er well greit å ha i tilfelle 50% mer dmg på muti...+ at det skader mer en backstab.... ellers gå for combat og high DMG weapons og bruk slice and dice.... Deres valg....men det er disse jeg bruker... 7998133[/snapback] Nei, best damage/energy er riposte, som jeg nettopp skrev. Om vi ikke tar med de ekstra combpointsa som mutilate medfører så gjør riposte samme damage/energy med dagger som mutilate. Mutilate gjør bra skade ja, men det er en del praktiske problemer, som at målet må være forgiftet, samt at du kan bruke blade flurry hvert og adrenaline rush annenhver fight i en hard instance med combat dagger. Manabreaks (jeg regner med at dere har casters på laget) gavner builds med cooldown. Jeg synes mutilate virker spennende, og kommer mest sannsynlig til å prøve det ut grundig litt senere i spillet. I tillegg har jeg lest på official forums at surprise attacks og mutilate sannsynligvis får en liten buff. Endret 22. februar 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 I tillegg har jeg lest på official forums at surprise attacks og mutilate sannsynligvis får en liten buff. 8000380[/snapback] Dessverre så ble den tråden Drysc skrev fjernet ganske fort hvis ikke jeg tar helt feil :/ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er bonusdamagen fra Lethality i en Mutilate build god nok, eller bør talentet droppes? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ikke bare er det fint å ha et kjapt offhand sverd for poison/potency procs - men også for swordspec procs. En offhand swordspec proc, proccer et mainhand attack. Droppe Lethality sier du? Hvor I all verden skal du sette poenga som kan utgjøre den dmg boosten hen ellers? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Critter Mutilate så ofte at det gjør noe? 15% mer damage på crits i forhold til hvilken critrate? Og hvor stor total damageøkning har det. Murder + imp. Eviscerate er jo en mulighet. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Når man har swordspec, burde man ha et sverd med høy speed i main-hand og et sverd med lav speed i off-hand? Eller høy speed i begge hender? 7998629[/snapback] Nå,det vil si tidlig i gear progression,er shiv spam absolutt en grei måte å gjøre skade på. Tregt MH sverd med deadly(eller WF hvis du har en shammy),rask OH sverd med instant (anesthetic hvis aggro er et problem) og spam shiv for combo points. Masse,og jeg mener MASSE energy fra combat potency,garantert poison skade, og sword spec procs fra OH proccer med MH,som gjør greit med skade. Siden poisons ikke gjør mer skade senere,er dette først og fremst bare for tidlig 70 raids, siden du vil tape mer skade på å bruke shiv over SS jo bedre våpen og mer AP du har. Men med 71dps våpen funker det veldig greit. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Skal spille en del 2v2 arena fremover. Har dere noen gode forslag til arena specs? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg har Gut ripper, men lurer litt på proc per minute på wound-proccen. Er det noen som vet det/kjenner til hvordan jeg kan finne det ut? Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Combat potency er kanskje det beste talentet som er innført på lenge. Jeg vil nesten si at det er på linje med weapon expertice. 15 energy med 20% procc vil si 3 energy per hit med OH, DVS igjen at hvert 20'ende hit med OH får du en ekstra backstab. 20 hits med SnD og ett 1.3 våpen går fort. Til sammenligning får man en backstab per 6 sek. Så istedenfor å få 4 backstabs innenfor en 25 sekunders ramme, får man 5, det er jo greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå