Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er snakk om stein->papir->saks-effekten. Noen klasser er rett og slett bare mer effektive mot andre. Cloak of shadows kunne gjerne ha fjernet hunter's mark, null stress. Jeg er bare uenig i at vanish skal gjøre det.

7983114[/snapback]

Mjo, men intensjonen er vel at Vanish skal være en forced stealth, uavhengig av debuffs. Syns den skulle virket mot Faerie Fire også.

Lenke til kommentar

WF totem:

2,3 speed våpen. Slice'n'dice aktivert. 1,77 speed. WF proc hvert 8,85. sekund.

 

700 damage average hit (inkl. crit)

 

700 damage / 8,85 = 79,1 dps.

 

 

Instant poison:

(146+194)/2*1,2. 20% sjanse untalented, samme som WF-totem.

 

204*1.05/8,85 = 24,2 dps.

 

Begge proccer mye mer enn dette, fordi du bruker abilities med mainhand også. Økning i antall procs gavner WF totem.

 

Tror jeg ville tatt WF totem, men det er ikke alltid du har Shaman i gruppa, og det er heller ikke alltid de har WF totem oppe.

 

Instant poison bruker spellcrit-% om jeg ikke tar feil? Brukte 5% i kalkuleringene mine.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

 

Ville nok tatt ett point fra imp evis og puttet det i lethality.

Har vanligvis ikke nok CP til å få ut mange eviscerates med combat daggers.

 

Ville også byttet vitality med weapon expertise.

Selv etter weapon skill nerfen er det mer skade å hente der enn fra 2% ekstra agility.

Hvis du vanligvis grupper med warrior tanks og hunters kan det være en ide å gå for blade twisting også...suger,men det er en raid dps boost og den ekstra skaden på heroic strike hjelper på aggro management for warriors.

 

Begge deler er uansett bedre enn vitality.

Og jeg aner ikke hvor mye snares/roots som kommer til å bli brukt i BC raids,

men imp sprint kan sikkert også komme godt med,sånn at du kan spare CloS.

Lenke til kommentar
Takk for respons. Ja, jeg så faktisk at jeg kunne ta et poeng fra Imp. Evis etter jeg postet her.. tenkte også at det ville være bedre.. med combat swords/daggers bruker en så mye SnD og at det blir vel ikke så mye evis som med f.eks. seal fate builds.

7996874[/snapback]

 

Når vi snakker max raid dps, ville jeg ha endra treet til å se slikt ut :

 

http://www.wowhead.com/?talent=i0xfoLZ0eV0rEz0MbRtV

 

opportunity og relentless strikes gjør mer DPS per skillpoint enn lethality - så blir 4 pts i lethality.

 

Deflection, Riposte - Sikkert greie å ha i 5mans instancer der man tanker hipp som happ, men i et raidscenario hvor du slår på ting som blir tanka - har man ikke så stort behov for dette.

 

Vitality er også en ganske ubrukelig skill som gir ytterst lite dps og litt mer HP.

 

Selv om +skill ble nerfa, gir 10 ekstra skill grei dps gain over de andre talentsa man kan velge for å fylle ut. Tok også imp sprint/kick istedet for evasion og def/rip. Imp run er jo nice for å breake movementimpairment - og imp kick for å silence er også nyttig imo.

 

tar også lett murder eller ruthlessness over imp evisc. Det er skjeldent du bør komme i en posisjon å velge å avslutte med en evisc.

Lenke til kommentar

Om det er kun for PvE-delen, så tror jeg ikke imp. sprint er så utrolig viktig, da CDen er på hele 3.5/5.0 min, men den er rimelig fin i PvP. Dersom du dropper parry så er det likevel blant de bedre tingene du kan bruke dem på, som DT sa.

Nå vil vel parry ha en nytteverdi (om enn liten), siden en av de slitsomme egenskapene til bosser er 360 graders cleave.

 

Ellers enig med hva Talwin sier, og det har blitt nevnt før i tråden også.

 

Tenk deg at det er en tank'n'spank encounter. Med 60 energy hvert 6. sekund (du får noe mer, da relentless strikes, og combat potency også proccer flere ganger i løpet av denne tidsperioden, men du skjønner poenget) bruker du 30 sekunder på å få 5 combopoints. Imp slice'n'dice varer hvor lenge? Jo, akkurat 30 sekunder.

 

Det er ikke vits i å forbedre venom, rupture, SnD og eviscerate når du bare kan bruke 1, maks 2 av disse med et combat daggerspec. I tilfeller hvor det bare er sekunder igjen til bossen/monsteret dør og du ikke kan dra nytte av en full runde med SnD, ville jeg spammet en eviscerate, men ellers virker SnD en god del bedre pga. god scaling med økning i white damage, samt flere instantpoison, windfury- og combat potency procs.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...