Caddy Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Builden + andre ting finner dere HER Kan jeg få noen kommentarer? Noe jeg bør bytte? Går mye i sverdbruk, men av og til bytter jeg til daggerene pga backstab og ambush.. Spesielt i pvp da.. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Backstab og Ambush er rimelig ubrukelig uten talentene. I builden din har du 5/5 i Lightning Reflexes, men med Deflection hadde du kommet unna like mye damage, men sluppet å bli Overpowered av Warriors, samtidig som du bør (les: skal) ha Riposte, for å få 6 sekunder uten at motstanderen din har MH våpen. Det at du har satt såpass mange poeng uten å ta det desidert beste talentet for sverd; Adrenaline Rush. Camouflage er ubrukelig når du kan ta distract for å stoppe fienden for en stund. Master of Deception er etter min mening også totalt ubrukelig. Disse poengene kunne bli brukt til å skaffe Adrenaline Rush og Relentless Strikes. Edit: Leif! Endret 10. februar 2006 av Hubman Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Ja hvis du har lyst å bli fearet/charget med en gang du kommer nær en, så er det greit for meg... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Builden + andre ting finner dere HER Kan jeg få noen kommentarer? Noe jeg bør bytte? Går mye i sverdbruk, men av og til bytter jeg til daggerene pga backstab og ambush.. Spesielt i pvp da.. 5581606[/snapback] Dropp Lightning Reflexes. Skaff deg Riposte og Adrenaline Rush. Ta 2 poeng fra MoD og sett de i combat for å få til det. Evt sett de 4 poengene du har i Camo i MoD. Endret 10. februar 2006 av Pug Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 For hurtig lvling har jeg hørt at dual sword build er bedre en daggers Er det sant? isåfall: kan noen poste en sword build? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 En combat sword build overlever mye lenger enn en dagger build etter mine erfaringer. Grindet Twilights i Silithus her om dagen, og måtte bandasjere 3-4 ganger på 3 timer, og de ligger på rundt lvl 58-61. Mange combat sword builds i tråden Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Er det noen talenter som Rogues har som heter Martial Arts ? Ta en titt her: http://www.segamer.com/rogue.html Class Skills Deception Dagger specialization Martial Arts Hvis Rogues har en martial arts skill så reroller jeg Rogue dønn. Tenkte Warriors var selve melee figuren jeg. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ingen klasser i WoW har en Martial Art ability eller talenttre. Martial Art er jo kunstform, så warriors blir ikke helt foretrukne her, ettersom dem blir for det meste brukt som tanks i endgame instanser -> dem som tar skaden. Rogues er jo hoppe frem og til bake, unngå å bli truffet (nerf overpower) og levere massiv skade. Liker du høye tall, gå for Warrior execute. Liker du vanvittig mange litt mer "middels" tall, gå for rogue. For min del er 2h våpen (som warriors for det meste bruker) et mareritt, ettersom jeg er vandt med minst 2 slag per 2 sek med roguen min. Tre og et halvt sek per slag blir for mye! Jeg er for utålmodig For eksempel: Ser du en film med mye slåssing, for eksempel med Bruce Lee (mester innen kampsport), slår han veldig fort, eller slår han en gang i minuttet? Ganske rå sammenligning, men. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Ta en titt her:http://www.segamer.com/rogue.html Du ser på noe pre-beta informasjon (Fra 2003). Se her for litt mer oppdatert rogue info: http://wow.segamer.com/rogue.php Endret 13. februar 2006 av shabador Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ingen klasser i WoW har en Martial Art ability eller talenttre. Martial Art er jo kunstform, så warriors blir ikke helt foretrukne her, ettersom dem blir for det meste brukt som tanks i endgame instanser -> dem som tar skaden. Rogues er jo hoppe frem og til bake, unngå å bli truffet (nerf overpower) og levere massiv skade. Liker du høye tall, gå for Warrior execute. Liker du vanvittig mange litt mer "middels" tall, gå for rogue. For min del er 2h våpen (som warriors for det meste bruker) et mareritt, ettersom jeg er vandt med minst 2 slag per 2 sek med roguen min. Tre og et halvt sek per slag blir for mye! Jeg er for utålmodig For eksempel: Ser du en film med mye slåssing, for eksempel med Bruce Lee (mester innen kampsport), slår han veldig fort, eller slår han en gang i minuttet? Ganske rå sammenligning, men. 5595870[/snapback] Syns det er ett mareritt jeg også siden jeg er vant til å spille Scrappers i City of Heroes. De er veldig lik Rogues med at de er damagedealers men tåler ingenting. Men forskjellen er at de står toe til toe med motstanderen mens Rogues stunlocker. Det er det eneste som er kjipt med Rogues samt at Rogues betyr jo kjeltring og en person uten ære :/ Så hvis jeg skal være tro til min spillestil velger jeg Rogue men skal jeg være tro til hvordan jeg er så hadde det blitt Warrior. *Synger Mission Impossible sangen* Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Vel, dette du snakker om kommer vel i spill i RP servere, med at rogues er mere slyngler osv. Når man snakker ærefull kriger kommer vel valget på paladin egentlig, som Knights (Riddere). Men altså, warriors -kan- stå point blank fordi dem har plate armor, og gear som gir meget mye stamina osv. En rogue uten stuns er en mage uten magi, vi dør på 2-3 slag So rogues har på en måte en grunn for å stunne, hvis du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Vel, dette du snakker om kommer vel i spill i RP servere, med at rogues er mere slyngler osv. Når man snakker ærefull kriger kommer vel valget på paladin egentlig, som Knights (Riddere). Men altså, warriors -kan- stå point blank fordi dem har plate armor, og gear som gir meget mye stamina osv. En rogue uten stuns er en mage uten magi, vi dør på 2-3 slag So rogues har på en måte en grunn for å stunne, hvis du forstår hva jeg mener. 5598818[/snapback] Ja problemet ligger vel i at jeg prøver å finne en Monk type klasse i dette spillet. En Martial Artist Rogue er den som ligner mest siden han er vanvittig kjapp og sterk men tåler veldig lite, så han må stole på sin teknikk 100% . Det synes jeg er litt kult. Warriors blir for trege for meg og eneste jeg liker er 2H Swords og det er jo ultra tregt men gjør jo vanvittig skade men ikke helt min type rolle. Dessuten ville jeg hatet å pakke meg in i masse armor endgame Skulle likt å sett dem utvikle melee til Rogues litt mer, gitt dem en Martial Artist tre .... hoho Lenke til kommentar
@_@ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) blizzard har jo sagt at detta året so ska di fiksa talen treet til rouges. link edit: la til link Endret 13. februar 2006 av @_@ Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Noen som har sett nerfsap6? En meget pen rogue film! I denne filmen bruker roguen 3 (eller 2) points i MOD og 3-5 (litt vanskelig å se) i camouflage, så derfor spør jeg: Er det et MUST å ha 5 points i MOD eller holder det med 3 liksom? Roguen i filmen er human female btw. Har lyst til å respecce snart å da hadde det vært kjekt om jeg kunne spart meg 2 points i mod... (synes jeg critter for lite med BS ) Lenke til kommentar
@_@ Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 har sett dan filmen..njaa ser ut som ho har mellom 2-3 i MoD...da e ganske viktig..sjølv har eg 4 points der og resten er combat specca, har redda livet mitt meir enn 20 gonga, og e ganske viktig viss du har lyst te å ganka alliance Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Trenger noen tips. Guilden min har nå begynt å komme seg langt inn i BWL, vi har drept Firemaw, så er ikke så lenge til vi når fram til Nefarian. Hvilket gear bør jeg gå for? Har sett litt på Bloodfang, men synes ikke det helt er verdt å oppgradere fra Nightslayer til Bloodfang. (Har 7 av 8 Nightslayer deler (Mangler chest), Vis'Kag/Brutality Blade, og Quick Strike Ring+Band of Accuria, og i tillegg Cloak of the Shrouded Mists) Er speccet 20/31/00. (Klikk nicket mitt i signaturen for alla-profil). Dette er hva jeg har tenkt å satse på fra BWL: - Chromatically Tempered Sword - Maladath, Runed Blade of the Black Flight (Er det verdt oppgraderingen fra Brutality Blade?) - Taut Dragonhide Belt - Taut Dragonhide Shoulderpads - Boots of the Shadowflame - Cloak of Firemaw (Er det verdt oppgraderingen fra Cloak of the Shrouded Mists?) - BF Gloves (Immune to disarm er utrolig nyttig) - Drake Fang Talisman - Heartstriker Er dette det jeg bør satse på som en combatrogue? Jeg tror kanskje jeg kunne tenkt meg en annen ring enn Band of Accuria, hva anbefales? I tillegg mister jeg 10 energy set-bonusen fra Nightslayer om jeg skaffer meg 2x Taut Dragonshide, BF Gloves og Shadowflame boots. Er det verdt å miste 10 energy for? Jeg har kanskje ikke så mye nytte av +10 energy uansett i PvE som combatrogue regner jeg med, så jeg kan kanskje bruke 5/8 NS i PvP? Takker for alle innspill Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Chromatically sword: Beste main swordet i spillet for rogues. Den SKAL du ha. Maladath: Som offhand er den bare en smule bedre enn Brutality blade imo. Skaff deg bloodfang.. Iallefall 5 deler for set bonusen som er veldig kjekk. Drake fang talisman: Uber trinket til både hunter og rogue. Den er veldig nice. Jeg har selv cloak of firemaw og den fungerer bra for meg, men jeg tror ikke det er så enormt med forskjell hvis du er sword specced.. Er ikke helt sikker der.. 10+ energy har ingenting å si i PVE.. Men hvis du skal pvpe er det jo bare å ha på seg 5 NS deler... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Striker's Mark > Heartstriker. +1% hit er mye bedre enn 2 ekstra attackpower. Edit: Du har jo allerede Gurubashi Dwarf Destroyer, bedre enn Heartstriker. Band of Accuria er antageligvis den beste ringen du kan få som combat rogue. +2% hit er guddommelig. CTS + Maladath er den beste comboen, siden +swords gir deg en stabilt bedre DPS mot mobs. Noen mener at stats på BB overgår Maladath, men som Combat rogue stoler du på hvit skade, ergo BB < Maladath grunnet høyere DPS og nettopp denne +swords bonusen. Boots of the Shadow Flame er meget gode. Taut Dragonhide er designet for feral druids, derav masse stamina. Du tjener litt attackpower med Taut Dragonhide, men uten agility, så sliter critten din Cloak of the Shrouded Mists er dårligere enn Cape of the Black Baron for din build, Cloak of Firemaw er ypperlig. Drake Fang Talisman er det beste trinket i spillet for builden din. + attackpower og +2% hit er perfekt. My 2c Endret 14. februar 2006 av Hubman Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Meg og Hubman nesten enige altså Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ok, takk for innspill Grunnen til at jeg tenkte på heartseeker var fordi jeg mangler stamina, men om jeg skaffer meg Taut Dragonhide greiene får jeg jo en massiv stamina boost der, så er vel ikke så mye å tenke på. Får satse på å skaffe meg CTS, deretter får jeg bare prøve å få tak i det som dropper etter hvert Tror jeg kommer til å spare DKP til CTS, og deretter skaffe andre items. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå