Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Synd egentlig. Begrunnelsen om at det er lettere å leve/grinde på PvE- server er lettere latterlig.

7945517[/snapback]

Tja, det er jo slik det er. Men skjønner ikke helt hvorfor blizzard er imot det... Om noen lager en character på en PvE-server for å levle kjapt, også deretter vil betale 20£ for transfer, tjener de jo bare på det? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synd egentlig. Begrunnelsen om at det er lettere å leve/grinde på PvE- server er lettere latterlig.

7945517[/snapback]

Tja, det er jo slik det er. Men skjønner ikke helt hvorfor blizzard er imot det... Om noen lager en character på en PvE-server for å levle kjapt, også deretter vil betale 20£ for transfer, tjener de jo bare på det? :roll:

7946187[/snapback]

 

Jeg gidder ikke en gang å tenke på all whiningen fra folk fra PvE-servere som har blitt ganket, når jeg ser hvor mange som i første omgang valgte PvP-servere og sutrer som noen spedbarn.

Lenke til kommentar
For å være litt sløv så spør jeg her..

 

Som Rogue.. Burde jeg da velge Alliance med Aldor Eller Scryers?

 

EDIT: fant ut at jeg burde ta Scryers.

7946566[/snapback]

 

Imo Aldor, for sverdet. 1.5 daggern er ikke så veldig bra etter min mening. PvE messig er Botanica 1.3 daggern mye bedre, men det er en fin PvP offhand. Uansett får du en helt rå offhand for 50 badges, så føler det er greiere å få seg et bra grindevåpen istedet, hos Aldor.

Lenke til kommentar
For å være litt sløv så spør jeg her..

 

Som Rogue.. Burde jeg da velge Alliance med Aldor Eller Scryers?

 

EDIT: fant ut at jeg burde ta Scryers.

7946566[/snapback]

 

Imo Aldor, for sverdet. 1.5 daggern er ikke så veldig bra etter min mening. PvE messig er Botanica 1.3 daggern mye bedre, men det er en fin PvP offhand. Uansett får du en helt rå offhand for 50 badges, så føler det er greiere å få seg et bra grindevåpen istedet, hos Aldor.

7946917[/snapback]

Tok scryers for crit shoulder enchant (mutilate spec). Andre specs nyter like godt av Aldor sin. Gearet kan jeg styre meg for.

Lenke til kommentar
For å være litt sløv så spør jeg her..

 

Som Rogue.. Burde jeg da velge Alliance med Aldor Eller Scryers?

 

EDIT: fant ut at jeg burde ta Scryers.

7946566[/snapback]

 

Imo Aldor, for sverdet. 1.5 daggern er ikke så veldig bra etter min mening. PvE messig er Botanica 1.3 daggern mye bedre, men det er en fin PvP offhand. Uansett får du en helt rå offhand for 50 badges, så føler det er greiere å få seg et bra grindevåpen istedet, hos Aldor.

7946917[/snapback]

Tok scryers for crit shoulder enchant (mutilate spec). Andre specs nyter like godt av Aldor sin. Gearet kan jeg styre meg for.

7947039[/snapback]

 

Tja, gainer 0.22crit - og taper 10ap, samt muligheten for å få et ganske imba MH sverd. Synes det er mer tap enn gain ved å velge scryer.

Lenke til kommentar
For å være litt sløv så spør jeg her..

 

Som Rogue.. Burde jeg da velge Alliance med Aldor Eller Scryers?

 

EDIT: fant ut at jeg burde ta Scryers.

7946566[/snapback]

 

Imo Aldor, for sverdet. 1.5 daggern er ikke så veldig bra etter min mening. PvE messig er Botanica 1.3 daggern mye bedre, men det er en fin PvP offhand. Uansett får du en helt rå offhand for 50 badges, så føler det er greiere å få seg et bra grindevåpen istedet, hos Aldor.

7946917[/snapback]

Tok scryers for crit shoulder enchant (mutilate spec). Andre specs nyter like godt av Aldor sin. Gearet kan jeg styre meg for.

7947039[/snapback]

 

Tja, gainer 0.22crit - og taper 10ap, samt muligheten for å få et ganske imba MH sverd. Synes det er mer tap enn gain ved å velge scryer.

7947162[/snapback]

 

HVIS man vil ha sverd vel å merke.. ;)

Lenke til kommentar

Joda, sant det. Bare poengterte at daggern ikke var så hinsides bra at det gjorde noe, og at critgainen imo går opp i opp med tapet av AP.

 

Sånn det er nå, er det jo bare å skaffe 1.3 daggern fra botanica, dytte på instant poison og grinde med shiv - er jo helt roflimba. Dette blir sikkert nerfa men. Shiv kan jo ikke dodge/parry/blockes, pluss det proccer potency på både offhand hit og poison proc. Samt ha lifesteal på offhand så proccer poison når den proccer i tillegg.

 

Bør teste å grinde med shiv for de som ikke har testa det.

 

man kan ta "kick testen" på mobs i instancer også. Gjør kicket 60 eller mer i skade på hit, er det bedre med backstab - gjør kick mindre skade enn 60, er det bedre å bruke shiv.

Lenke til kommentar

scryers daggeren er fin for offhand hvis du er hemo build og..

 

pug:

går fint å ha sverd for raid/5 man og... kansje ikke den optimale dps`n men det funker... selv liker jeg hemo.. ikke den beste DPS`n men bra når du først får agro med tanke på at du kan få et par lusinger før du dauer.. med tanke på at du da er prep build og hovedsaklig går for dodge/ap/crit

(ligger nå på 22% crit, 24ish% dodge, 1500+ AP ubuffa)

 

foresten, noen som har et forslag til shoulders jeg børr skaffe meg?

 

- de skal være blue

- ha passe bra med STAM og AGI

- litt AP, litt crit og kansje litt Hit hvis det er mulig

- sockets hadde vært fint

 

ser bort i fra da shoulderpads of assassination og de rep shouldersene for orcene i negard

(har nå shoulders fra HFC og syns de begynner å bli rimlig gamle, farmer for assassination shoulders for set bonus, 5 runs og de har enda ikke droppa :( )

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
For å være litt sløv så spør jeg her..

 

Som Rogue.. Burde jeg da velge Alliance med Aldor Eller Scryers?

 

EDIT: fant ut at jeg burde ta Scryers.

7946566[/snapback]

 

 

vis du er hemo rogue og trenger atk power trenger du aldor ^^

7947410[/snapback]

 

 

meh.. crit shoulder enchant fra scryers er fin, er også en finn ofhand dagger på exalted

 

 

å jeg fjerner aldri reflex blades`a mine ;)

de skal jeg ha til jeg får gladiator fist weapons

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
noen som vet om Blood Elf Rogue er noe bra ?  :)  Lurer på å starte en, men er lit redd for jeg vet ikke hvordan de ser ut med gear  :hmm:  Noen som vet om noen screenshots / filmer av noen blodd elf rogue med gear på  ?

7949684[/snapback]

 

tenkt litt på det du sier der ^^

 

du har garrot som silence

du har racial som silenc og gir energi tilbake

og du har kick som kan silence ^^ ja mot casters er blood elf onde 0_0

Lenke til kommentar

Når jeg skal velge rase tenker jeg hva jeg blir utsatt mest for, og hva som hindrer meg mest.

Som rogue er det dots, fear og poisons jeg liker minst. Noe av dette kan kontres med Stoneform og WotF. Derfor anbefaler jeg Undead og Dwarf.

Før ville jeg anbefalt Orc pga Hardiness. Men etter nerfen har den racial'en mye mindre å si.

BE ville jeg ikke tatt for andre klasser en paladins, siden jeg finner Mana Tap og Arcane Torrent høyst situasjonsbetinget.

 

Men, det viktigste er jo å velge en rase du trives med :thumbup:

 

 

Edit: Norsk-engelsk til norsk!

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...