Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til Xeenon_ :

 

shadowstep+garrote combo funker sikkert fint det. Bygger vel combo points raskt opp til en rupture ja. Men jeg mener at DoT ikke er det so er best for en rogue, men burst dmg.

 

Ville ihvertfall flytta poeng fra combat over til assasination!Det vil gi det høyere dps sånn som du har builden din nå!

Lenke til kommentar
Til Xeenon_ :

 

shadowstep+garrote combo funker sikkert fint det. Bygger vel combo points raskt opp til en rupture ja. Men jeg mener at DoT ikke er det so er best for en rogue, men burst dmg.

 

Ville ihvertfall flytta poeng fra combat over til assasination!Det vil gi det høyere dps sånn som du har builden din nå!

7920199[/snapback]

 

Combat-daggers er jo enerådende når det gjelder dps i raids. Bare så det er klart.

Lenke til kommentar

Burst damage funker sikkert fint i pvp, men denne builden er 100% pve-killing-machine. Jeg dreper nå (64) elites i strat/brs for å grinde, og da hjelper det lite å ta noen tusen i cs/mutilate for så å ha svært få muligheter etterpå.

 

edit: Jeg har totalt ignorert crit, da få av de tingene jeg bruker kan critte uansett. Da er det bedre imo å få riposte, og +hit.

Endret av Xeenon_
Lenke til kommentar
Burst damage funker sikkert fint i pvp, men denne builden er 100% pve-killing-machine. Jeg dreper nå (64) elites i strat/brs for å grinde, og da hjelper det lite å ta noen tusen i cs/mutilate for så å ha svært få muligheter etterpå.

 

edit: Jeg har totalt ignorert crit, da få av de tingene jeg bruker kan critte uansett. Da er det bedre imo å få riposte, og +hit.

7921745[/snapback]

Hvilket level er du i når du grinder 64 elites? :)

Lenke til kommentar
Burst damage funker sikkert fint i pvp, men denne builden er 100% pve-killing-machine. Jeg dreper nå (64) elites i strat/brs for å grinde, og da hjelper det lite å ta noen tusen i cs/mutilate for så å ha svært få muligheter etterpå.

 

edit: Jeg har totalt ignorert crit, da få av de tingene jeg bruker kan critte uansett. Da er det bedre imo å få riposte, og +hit.

7921745[/snapback]

Hvilket level er du i når du grinder 64 elites? :)

7921767[/snapback]

Han er level 64 og grinder Blackrock spire og Stratholme.

Lenke til kommentar
Burst damage funker sikkert fint i pvp, men denne builden er 100% pve-killing-machine. Jeg dreper nå (64) elites i strat/brs for å grinde, og da hjelper det lite å ta noen tusen i cs/mutilate for så å ha svært få muligheter etterpå.

 

edit: Jeg har totalt ignorert crit, da få av de tingene jeg bruker kan critte uansett. Da er det bedre imo å få riposte, og +hit.

7921745[/snapback]

Hvilket level er du i når du grinder 64 elites? :)

7921767[/snapback]

Han er level 64 og grinder Blackrock spire og Stratholme.

7921866[/snapback]

Ahah, så klart... My bad :) Stusset litt på at elitene i BRS og Strat var 64, synes å huske de var litt levere level :wee:

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Burst damage funker sikkert fint i pvp, men denne builden er 100% pve-killing-machine. Jeg dreper nå (64) elites i strat/brs for å grinde, og da hjelper det lite å ta noen tusen i cs/mutilate for så å ha svært få muligheter etterpå.

 

edit: Jeg har totalt ignorert crit, da få av de tingene jeg bruker kan critte uansett. Da er det bedre imo å få riposte, og +hit.

7921745[/snapback]

 

 

burst er bra i pvp helt til folk begynner å få en del resilence gear :S

Lenke til kommentar
Dere må ikke tro at top end damage er "king of the hill" for PvE combat. Dere må lære dere å se hva som gir deg mest, +10 dmg på en sinister strike per 4 sekund, eller +10 dps (som igjen er 40 damage etter 4 sek).

7933361[/snapback]

 

Vel, for en combat-sword rogue, så vil vel treg mh MED høy dps være løsningen.. ;) Det samme gjelder forsåvidt combat-dagger også.. treg OG høy dps.. ;)

Lenke til kommentar
Sånn jeg har skjønt så burde du ha det våpenet med mest dmg (ikke dps) i main hand, mens du helst har et raskere våpen i off-hand. Er selv combat specced og har Thrash Blade i Main hand og Hanzo Sword i off hand.

 

Du har altså det med høyes dmg i main hand for å få høyest mulig crits med sinister strike, eviscerate osv.

7933108[/snapback]

Stemmer det :) Det eneste som er feil er at eviscerate ikke blir påvirket av weapon damage, bare attack power (og armor osv til fienden).

Lenke til kommentar

Planlegger å specce Mutilate fra 50->70 og lurer på om jeg bør gå for Prescision eller Serrated Blades + Elusiveness (Som er lub, samt at jeg får Oppertunity, imp. sap og Camouflage) eller plassere 10 poeng i combat for å få dagger spec. eller Dual-wieldspecilization.

 

Mest sannsnylig vil combat hjelpe meg mer i 5-mannsinstancer hvor det er litt lengre kamper, men jeg lurer på å drive av med litt pvp i tillegg. Ideer, innspill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...