Cannabiskopen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Han tenker med samme dps vs speed, regner jeg med. Tenkte med omtrendt samma DPS ja. 7898446[/snapback] Tenkte med omtrendt samma DPS ja. :S hvor kom den fra meg vis det var fra meg? 7898465[/snapback] Nei Lycantrophe sa det. Var bare litt surr med quotinga. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Envenom (Rank 1) 35 Energy 5 yd range Instant Requires Melee Weapon Finishing move that consumes your Deadly Poison doses on the target and deals instant poison damage. One dose is consumed for each combo point: 1 dose: (144+AP*0.03) damage 2 doses: (288+AP*0.06) damage 3 doses: (432+AP*0.09) damage 4 doses: (576+AP*0.12) damage 5 doses: (720+AP*0.15) damage er denne bra får en full sub rogue med 1k atk power? og hvordan funker den? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Envenom vil gjøre ca. 870 skade med 1000 attackpower, fem combopoints og fem doser Deadly Poison. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Envenom vil gjøre ca. 870 skade med 1000 attackpower, fem combopoints og fem doser Deadly Poison. 7907299[/snapback] det sugde jo :S Lenke til kommentar
Pug Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Envenom vil gjøre ca. 870 skade med 1000 attackpower, fem combopoints og fem doser Deadly Poison. 7907299[/snapback] det sugde jo :S 7907420[/snapback] Tja. Det kan være rimelig effektivt som finisher mot en pally/warrior, siden den ignorerer armor, og gjør en god del mer damage on den critter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det er det at det bare er Nature resistance som kan redusere skaden som gjør den bra. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Envenom (Rank 1) 35 Energy 5 yd range Instant Requires Melee Weapon Finishing move that consumes your Deadly Poison doses on the target and deals instant poison damage. One dose is consumed for each combo point: 1 dose: (144+AP*0.03) damage 2 doses: (288+AP*0.06) damage 3 doses: (432+AP*0.09) damage 4 doses: (576+AP*0.12) damage 5 doses: (720+AP*0.15) damage er denne bra får en full sub rogue med 1k atk power? og hvordan funker den? 7907258[/snapback] Critta 2900 envenom i dag, 69 rogue med ca 1500 AP (buffed). edit: rank 2 envenom. Endret 10. februar 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Hoi. Roguen min er combat sword specced atm, men vurderer å specce Hemo. Noen som har en god build til meg pluss forklaring på hvordan en hemo rogue spilles? Endret 10. februar 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Er ny med dette med Rouge, mebn spiller nå som blood elf Rouge digger det!! men kunne noen gi meg tips hvordan jeg burde fordele Skill Talents point best så min rouge blir en dødelig liten spurv? Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Er ny med dette med Rouge, mebn spiller nå som blood elf Rouge digger det!! men kunne noen gi meg tips hvordan jeg burde fordele Skill Talents point best så min rouge blir en dødelig liten spurv? 7911708[/snapback] Bruker du sverd eller daggers? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Mulig å se folk som fremdeles ikke har fått med seg at det heter Rogue og ikke Rouge? ^^ Ta ett kjapt søk av ordet "template" eller "build" så finner du nok svaret du søker etter BanAnus. Endret 10. februar 2007 av o(O)phus Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Er ny med dette med Rouge, mebn spiller nå som blood elf Rouge digger det!! men kunne noen gi meg tips hvordan jeg burde fordele Skill Talents point best så min rouge blir en dødelig liten spurv? 7911708[/snapback] Bruker du sverd eller daggers? 7913401[/snapback] Sverd jeg bruker Ok den er god mr Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Sverd+combat talents = lvling http://www.wowhead.com/?talent=fhe0oxhoZMhEd0VzxMhox Litt kjedelig, synes jeg ihvertfall. Men bra for leveling! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Nice tusen takk for et bra svar Hvilken build ville du ha anbefalt om du var Rogue? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Personlig bruker jeg hemo for lvling!Er 46 og bruker denne speccen her: http://www.wowhead.com/?talent=fhe0oxxsZhZxMe0MGRoxo Har god single target dps, pluss en rekke kjekke tools for enhver situasjon. Spiller for øvrig en del pvp innemellom, om du hater pvp, så ville jeg gått rein combat for leveling! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Da prøver jeg meg på den, jeg liker pvp men aldri får spilt det så mye grunn dårlig figur som jeg har Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hemo er ikke så vanskelig i pvp. Du slipper å hele tiden være bak motstanderen, men til gjengjeld så har du mindre burst dmg da. Bare spørr om du trenger flere tips ! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Har skrevet litt om DoT-build for rogues og synes jeg burde copy/paste det inn hit også. Beklager wall-of-text og engelsk, orker ikke å oversette. Kommentarer? I have been playing with the thought of making a garrote rogue for quite a while now. I built the build around the standard Hemorrhage setup due to the passive bonuses to attackpower the deep subtlety tree gives, and as such this will be played with a slow (over 2.6) weapon in the mainhand, and a fast one in the offhand. The premise of the build is to open with a Shadowstepped Garrote, build combopoints and Rupture, and stack deadly poison on the target. When the mob is low on health, Envenom. A sample build: http://www.wowhead.com/?talent=iZ0xEzZvMeohhRsxot It has all the standards in subtlety, and the combo point generation of setup, initiative and (when it's up) Premeditation should allow you to get both of your staple DoTs off while Master of Subtlety is up. Going down the Assassination line for Improved Poisons to make Envenom more viable as a finisher. (The 2/5 Lethality is really only a filler, and you can swap it for anything you like.) A variation, the build that I am going to use when I hit 70: http://www.wowhead.com/?talent=wZ0xvzZEMeohhRsxot (I am level 65 now and have not picked up Opportunity yet) The main difference is the addition of Riposte as a nice 10-energy burst of damage for when you need it, as well as adding +4% hit and 5/5 Opportunity for an additional increase in Garrote damage. I find this build to be very effective when solo-grinding, and at my level I can kill most things my level with ease, pumping out 400-450 dps with what I consider to be subpar gear for a level 65. I have around 1100 attack power, 27% dodge, 12% hit and 15% crit. With Ghostly Strike, Charm of Alacrity (http://www.wowhead.com/?item=25787) and Evasion I reach 105% dodge, effectively making me invincible against the mobs that I like to kill for 7 seconds. Preparation is also a big help against those pesky adds, as is Imp Sap. Great utility in five-man instances as well as I can offtank melee adds quite effectively, keeping them from eating the healers. Comments, questions, suggestions? Discuss. 7886127[/snapback] Please. Jeg trenger litt feedback. ^^ Endret 14. februar 2007 av Xeenon_ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hemo er ikke så vanskelig i pvp. Du slipper å hele tiden være bak motstanderen, men til gjengjeld så har du mindre burst dmg da. Bare spørr om du trenger flere tips ! 7919076[/snapback] Ahh smart, jo tusen takk for tipset. Nå spurte jeg jo etter at jeg lagde figuren så jeg har lagt 2-3 talent points et annet sted enn den modellen. Går det ann og nullstille talents pointsene og sette dem opp på nytt? Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hemo er ikke så vanskelig i pvp. Du slipper å hele tiden være bak motstanderen, men til gjengjeld så har du mindre burst dmg da. Bare spørr om du trenger flere tips ! 7919076[/snapback] Ahh smart, jo tusen takk for tipset. Nå spurte jeg jo etter at jeg lagde figuren så jeg har lagt 2-3 talent points et annet sted enn den modellen. Går det ann og nullstille talents pointsene og sette dem opp på nytt? 7919391[/snapback] Ja - bare gå til en rogue-trainer og velg "I wish to unlearn my talents". Merk; prisen for dette øker for hver gang, 1, 5, 10, 15 osv, men går ned igjen etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå