Lycantrophe Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Hvem faen bruker sinister strike som combat-daggerspeccet i raids? Og ja, det er den hvite skaden som gjør combat daggers så bra i raids, men noe uegnet for pvp. Det er tydelig at Scarlet Monastery er det vanskeligste instancet du har vært med på. Dessuten varer kamper i raids så lenge at om den ene backstaben venter i to sekunder så er ikke det kritisk for dpsen. Endret 7. februar 2007 av darkness| Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) mente backstab :S men nei, riktig nok er jeg i en PVP guild men vi er enda ferdig med Tempest keep.. og hvis du har kommet så langt så børr du vite at bossene i Tempest keep ikke akkuratt er no stress hvis du har et godt satt opp party Endret 7. februar 2007 av darkness| Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 I lengre kamper er det fortsatt den hvite skaden som utgjør en forskjell på dpsen til hver enkel rogue. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kontrollert DPS er alt det handler om i PvE, og med en "omgimba leet numbers" kombo som det virker som det handler om for deg bør tanken være god for å holde agro. Det er destruktivt ikke bare for din DPS i raidet, men også for tank (Han må sannsynligvis bruke en annen rotation enn han pleier for å holde threaten sin høyere enn din såpass tidlig i en fight), og healere hvis han ikke klarer å holde bossen fra å voldta deg. Steady DPS baserer seg på white damage nettopp fordi du bare har en viss mengde energy, og hvis du brenner alle triksene du har i løpet av de tre første sekundene i en bosskamp sliter du i de neste tre minuttene. Men nok om det, scroll oppover i tråden og gi meg litt kritikk på min forrige post. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 skjønner ikke helt hva dere snakker om her ^^ men jeg har funnet ut at og være en bleed rogue så trekker jeg lite agro og jeg gjør mest skade ofte... vis det er for eks: 4mobs.. sap 1... shadowsteb bak en og garrot + den skillen som gir 2point:P glemt navnet og så hemo til 5point rupture. så går jeg på en ny og gjør det samme der. (rupturer) når jeg er i raid med en warrior + pala for eks pleier jeg lett og få en 1500atk power som gjør at min bleed skade ticker ganske bra... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tråden er ryddet for diverse personangrep + en del off topic. Hold dere i skinnet, folkens. Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM og ikke i selve tråden. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 mente backstab :S men nei, riktig nok er jeg i en PVP guild men vi er enda ferdig med Tempest keep.. og hvis du har kommet så langt så børr du vite at bossene i Tempest keep ikke akkuratt er no stress hvis du har et godt satt opp party 7886603[/snapback] Dere er ferdige med 25-mannsdelen av Tempest Keep? Jess. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Mutilate er knall! Regner med at jeg speccer det på levle 50. Noen som har våpentips? Endret 7. februar 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Barman Shanker i main hand på lvl 50 kan være greit. Har ikke den 2.0 i speed? Altså imba for mutilate. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Barman Shanker i main hand på lvl 50 kan være greit. Har ikke den 2.0 i speed? Altså imba for mutilate. 7892239[/snapback] Er ikke weapon speed normalized for mutilate også? Altså bare se etter de våpenene med mest mulig min/max damage? Men ja, i level 50 er nok Barman Shanker bra uansett. Lenke til kommentar
knux Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Speed har ingenting å si for mutilate. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Barman Shanker er ikke noe særlig lenger, så prøv å finn en grønn tbc dagger på ah Sikkert imba green daggers også. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er vel neppe så mange grønne daggere for level 50 fra Outlands? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Neppe mye greens fra Outland. Kan se litt etter Shanker, men det er vel max/min-damage som har noe å si. Edit: Barman har jo le sucky droprate, da. Endret 7. februar 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Aha, tenkte ikke over at det var lvl 50 han sa ettersom barman shanker ble foreslått. Nja, hva med Widowmaker ? 78 max damage, men lvl 42 itam da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Widowmaker har jeg sett på som et alternativ, men som sagt er det et level 42-item, og jeg veit ikke hvor lenge det vil vare. (Gidder ikke bruke mange gull på et craft-item som ikke kan brukes så lenge) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Spiller du på Bloodscalp horde har jeg en du kan få billig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Spiller på Sylvanas. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Om to levels kan du jo få den Shadow-ett-eller-annet daggeren, med AP og stam, mener den har 1.9 i speed og veldig bra med max/min damage. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Om to levels kan du jo få den Shadow-ett-eller-annet daggeren, med AP og stam, mener den har 1.9 i speed og veldig bra med max/min damage. 7894382[/snapback] Speed spiller ingen rolle. Alt som teller er min/max damage. Kek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå