Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Hvem faen bruker sinister strike som combat-daggerspeccet i raids? Og ja, det er den hvite skaden som gjør combat daggers så bra i raids, men noe uegnet for pvp. Det er tydelig at Scarlet Monastery er det vanskeligste instancet du har vært med på.

Dessuten varer kamper i raids så lenge at om den ene backstaben venter i to sekunder så er ikke det kritisk for dpsen.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mente backstab :S

men nei, riktig nok er jeg i en PVP guild men vi er enda ferdig med Tempest keep.. og hvis du har kommet så langt så børr du vite at bossene i Tempest keep ikke akkuratt er no stress hvis du har et godt satt opp party

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Kontrollert DPS er alt det handler om i PvE, og med en "omgimba leet numbers" kombo som det virker som det handler om for deg bør tanken være god for å holde agro. Det er destruktivt ikke bare for din DPS i raidet, men også for tank (Han må sannsynligvis bruke en annen rotation enn han pleier for å holde threaten sin høyere enn din såpass tidlig i en fight), og healere hvis han ikke klarer å holde bossen fra å voldta deg. Steady DPS baserer seg på white damage nettopp fordi du bare har en viss mengde energy, og hvis du brenner alle triksene du har i løpet av de tre første sekundene i en bosskamp sliter du i de neste tre minuttene.

Men nok om det, scroll oppover i tråden og gi meg litt kritikk på min forrige post. ;)

Lenke til kommentar

skjønner ikke helt hva dere snakker om her ^^ men jeg har funnet ut at og være en bleed rogue så trekker jeg lite agro og jeg gjør mest skade ofte...

vis det er for eks: 4mobs..

sap 1...

shadowsteb bak en og garrot + den skillen som gir 2point:P glemt navnet og så hemo til 5point rupture. så går jeg på en ny og gjør det samme der. (rupturer) når jeg er i raid med en warrior + pala for eks pleier jeg lett og få en 1500atk power som gjør at min bleed skade ticker ganske bra...

Lenke til kommentar
mente backstab :S

men nei, riktig nok er jeg i en PVP guild men vi er enda ferdig med Tempest keep.. og hvis du har kommet så langt så børr du vite at bossene i Tempest keep ikke akkuratt er no stress hvis du har et godt satt opp party

7886603[/snapback]

Dere er ferdige med 25-mannsdelen av Tempest Keep? Jess.

Lenke til kommentar
Barman Shanker i main hand på lvl 50 kan være greit. Har ikke den 2.0 i speed? :) Altså imba for mutilate.

7892239[/snapback]

Er ikke weapon speed normalized for mutilate også? Altså bare se etter de våpenene med mest mulig min/max damage?

Men ja, i level 50 er nok Barman Shanker bra uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...