Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Skifte emne*

 

Har noen en oppskrift på hvordan man wtfpwner en shaman?

5536628[/snapback]

Går rimelig greit som combat rogue egentlig, bare bruke blade flurry for å bli kvitt de irriterende totemsene, og crippling poisons slik at han hele tiden må cleanse seg selv og rekker ikke tenke på kiting/healing/shocking. Blade Flurry + SnD = Applier poisons konstant :)

5536662[/snapback]

 

Min oppskrift på shamaner er at man stunner så mye som mulig. Jeg bruker gnomish death ray på dem og..

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle komme med en liten liste til NR-res gear for de som forbreder seg til AQ.

 

2x Heart of Noxxion = 20 NR

+10 Nature Resistance, "Use: Removes 1 poison effect. (Note: Cooldown is 5 min on the use effect and the CD on both are linked). "

 

1x Albino Crocscale Boots = 5 NR

105 Armor, +20 Agility, +5 Stamina, +5 NR

 

1x Grovekeeper's Drape = 15 Nature Resistance (Med +5 vs all resistances enchant).

37 Armor, +12 Stamina, +10 Nature Resistance.

 

1x Phytoskin Spaulders = 15 Nature Resistance (med +5 Enchant from AD)

111 Armor, +16 Agility, +10 Stamina, +10 Nature Resistance.

 

1x Cenarion Reservist's Leggings = 25 Nature Resistance

154 Armor, +13 Stamina, +25 Nature Resistance, +26 Attack Power.

 

1x Chloromesh Girdle = 20 Nature Resistance

37 Armor, +20 Nature Resistance.

 

Cloak of the Shrouded Mists

Bare 6 Nature resist, men 11 med enchant...

 

Ward of the Elements

Bare 8 ,men det er da noe.

 

Seal of Ascension

10 NR

 

Night Elf Racial bonus: 10 (bah)

 

 

Maraudon:

[Grovekeeper's Drape] This beauty drops off Celebras the cursed

 

Dire maul:

 

[shadewood Cloak] Dropper fra en som heter Alzzin.

 

[stonebark Gauntlets] Random drop fra Tre-elementals

 

Razorfen downs (Kødder ikke)

[Arachnid Gloves of the Tiger] fra Tuten'kash. Burde være lett å soloe.

 

Og så noe uber:

 

[unnatural Leather Spaulders] dropper fra Taerar (En av de fire dragene)

 

[Dragonspur Wraps] Dropper fra Taerar/Lethon

 

[Green Dragonskin Cloak] dropper fra Lethon/Ysondre/Emeriss

 

Og så var det noen små andre ting som krever Chimera leather.

 

[Chimeric Boots]

[Chimeric Gloves]

[Chimeric Leggings]

[Chimeric Vest]

 

 

Det var det. Tenker at det kommer en del NR gear i 20manns instancen, men hvis man vil forbrede seg litt er dette fine steder å begynne.

Lenke til kommentar
Alle bør vite at om man først skal være rogue så skal man være ork. :yes:

Undeads er alt for vanlige.

 

:tease:

5536272[/snapback]

helt enig! halvparten av de som spiller wow er undead rouge

5536283[/snapback]

Har aldri sett en undead rouge...

5563639[/snapback]

 

Eid :w00t:

 

"Cna a rouge oepn mai bocks??!??+++"

 

Klarer ikke folk forstå at det er "Rogue" og ikke "Rouge", "Warrior" og ikke "Warroir", "Priest" og ikke "Prist"? Har aldri sett problemet i å lese, jeg :whistle:

Lenke til kommentar
Fint at Lava Surgers Annilatorer er rimelig random og springer omkring som gale, dør du av et slag eller siden du er redd få aggro av dem?  :hmm:

5557262[/snapback]

 

Lava Annihaltors er helt random, Surgers on the other hand skal tankes.

Det blir fort litt stygt hvis de skal løpe rundt som de vil hele tiden, hvis plutselig hele castercampen får pyroclast barriage kan det fort gå litt hardt for seg.

Lenke til kommentar
Fint at Lava Surgers Annilatorer er rimelig random og springer omkring som gale, dør du av et slag eller siden du er redd få aggro av dem?  :hmm:

5557262[/snapback]

 

Lava Annihaltors er helt random, Surgers on the other hand skal tankes.

Det blir fort litt stygt hvis de skal løpe rundt som de vil hele tiden, hvis plutselig hele castercampen får pyroclast barriage kan det fort gå litt hardt for seg.

5565224[/snapback]

Hvis du blir truffet av en annihilator så mister du all aggro på den, så en rogue med evasion kan feks tanke den.

Sist jeg sjekka hadde heller ikke surgers pyroclast barrage.

Lenke til kommentar

Ville seriøst tenkt på iallefall 5 points i Subtlety. 5/5 Master of deception ville jeg iallefall tatt. Det du vil ta vekk for dem, må du velge selv, men det må vel bli noe fra Combat. Improved kick er nok bra i PVP men er ubrukelig i PVE. Master of deception er ubrukelig i PVE men et MUST i PVP. Det gåt ikke an å pvpe uten MoD.. Illefall vil du ikke leve lenge.

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål til dere andre snikende.

 

Tingen er at jeg tenker på å respecce til sverd-build(nå bruker jeg dagger/sealfate med swords ;)). Egentlig syns jeg 30/8/13-builden min funker OK med sverd i både PvP og PvE. Jeg bruker Dal'Rend's for opplysningens skyld.

 

Så kommer spørsmålet, vil det bli mye bedre hvis jeg går over til en sverd-build? Med tanke på både PvP og PvE.

 

edit: leif stopped by for lunch.

Endret av h3nrik
Lenke til kommentar

Har prøvd en del ymse builds med roguen min, og jeg syns 31/5/15 var skikkelig artig, og svært komfortabel. Åpner med CS, og da er det store sjanser for å ha 3cp allerede da. Critter SS, er det 5cp, og en 6-sekunders KS (evt. CB-Evisc.). Bruker 2.80 mainhand og 1.30 offhand.

 

Avean: vanligvis vente til tanken har fått inn en sunder eller to, og deretter backstabbe/sinister strike. De tåler ikke allverden, men kan bruke Feint for å redusere aggro, Vanish for å fjerne all aggro, eller Evasion for å hoppe unna slag i 15 sekunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...