Aiven Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Hva syns dere om shadowstep? speccet det idag og må si jeg er positivt overrasket etter alt det negative jeg har hørt om talentet. kan kanskje si meg enig at det kan ha sine begrensninger i 1v1 og duels, men i AV rocker det vilt. glimrende å teleportere seg bak fiendens meatshield og ta ut healere/mages/huntere etc, med 20% +dmg så ryker fleste cloth users med ambush-backstab. + at man kan teleportere seg oppover og nedover. litt artig at man feks kan stå utenfor en bunker, og så teleportere seg opp bak bueskytterne. 7693799[/snapback] Ja, det er litt morsomt. Man kan også porte seg opp på motstanderens graveyard i warsong . Er også digg å ta ned hunters som aldri før. Det er en gave mot kiters. Vanish, shadowstep, heisann! Oppdaget i dag at disable traps ikke bryter stealth, er det nytt? Men kommer nok til å gå tilbake til mutilate for å ha en mer balansert pvp/pve spec. Savner skaden og combopoints til stunlock. Edit: Og å grinde i Tyrs Hand. Endret 11. januar 2007 av AvieN Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) synd at det bare er dagger skills som shadow step funker på og er shadow step verdt å satse på hvis man mister cold blood Endret 11. januar 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) synd at det bare er dagger skills som shadow step funker på og er shadow step verdt å satse på hvis man mister cold blood 7695281[/snapback] Det funker vel med alt det? Eneste spørsmålet er om man vil specce 41 poeng i treet, men det er det jo mange hemo som gjør. Bloody hell, var morsomt med pally. Shadowstep er restealths beste venn. Morsom combo: Ambush-vanish-shadowstep-ambush. Det skal så prøves på ekkel, blinkende mage asap. Endret 11. januar 2007 av AvieN Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 synd at det bare er dagger skills som shadow step funker på og er shadow step verdt å satse på hvis man mister cold blood 7695281[/snapback] for en ren ambush/backstab build så syns jeg man egentlig ikke er så avhengig av coldblood, er såklart en veldig bra skill og ha, men crit% på ambush og backstab er såpass høy at jeg savner den ikke no spesielt. Eneste er når jeg har en 5 cp Evis klar Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nå som imp backstab er i assassination-treet kan man kanskje lage et mutilateaktig build, untatt mutilate og med imp bs. Det kunne jo blitt ganske bra (med find weakness, imp kidney osv)? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Trenger en SS/Riposte spam macro som funker nå.. Lenke til kommentar
Noheals Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Trenger en SS/Riposte spam macro som funker nå.. 7733662[/snapback] /castrandom Sinister Strike, Riposte Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er dette rett start for en sverd Rouge? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Lethality er et dårlig PvE-talent, du får mere ut av improved poisons. 7665278[/snapback] ja 30% mer crit damage på abilities som spammes er jo fryktelig dårlig Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Begynnte med wow igjen nå etter en lang pause. Og jeg lurte på hva som er best for en combat rogue Fotman's longsword og Dal'Rend's Sacred Charge, ser jo at footman har høyre dps ,mens dal'rend har høyere max-min dmg Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Bruk sacred charge til du får Shadowrend Longblade fra første boss i Hellfire ramparts du Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 noen som har testet envenom skikkelig? jeg har prøvd det litt, og fått inntrykk av at det suger! får jo mer damage av å bruke eviscerate, og heller la poison dotten være på konstant. imo Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 noen som har testet envenom skikkelig? jeg har prøvd det litt, og fått inntrykk av at det suger! får jo mer damage av å bruke eviscerate, og heller la poison dotten være på konstant. imo 7766401[/snapback] Har ikke testa det, da jeg kom til samme konklusjon etter å ha lest om det. Men kanskje det er en imba måte å bruke det på, vi ikke har tenkt på? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Eier mot prot warrs i duel (ingen AC reduction vettu) Men egentlig suger det Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Kommer an på hvor mye armor mobben har. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Noen som har en fin sverd-build for leveling/questing? Har blitt lvl 62 nuh, og har kjøpt meg 2 sverd av Honor Hold... (husker ikke navnet) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Da har jeg rullet min andre rogue og skal levle. Er level 11 nå, og lurer på hvordan det er å levle med noe annet enn combat swords (Første roguen var det, har lite levleerfaringer med annet) Edit: Hvordan er Ambush/Remorseless/Imp. Sinsiter til å levle med? (Altså: Ambush, addon som skifter til sverd, Sinister strike spam, bytte til dagger, Remorselessambush, rinse and repeat) Endret 22. januar 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 en pur combat-dagger build vil nok levle deg raskere, men om du synes det er kjedelig kan du vel alternere. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Combat dagger er jalla. Alternativene er: Combat Sword, standard Sinister strike spam, noe ambushgreier eller assassination. Hemorrhage før shadowstep er ikke noe vits (skal ha ShS på 50) Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 edit: mente jo combat sword.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå