Pug Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg pleier å gå 2/2 imp. SS, 5/5 Malice, også bygge videre på combat. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 noe sånnt som dette mot slutten? http://www.wowhead.com/?talent-bc=w0xZMhEz0VzxMGot Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 noe sånnt som dette mot slutten? http://www.wowhead.com/?talent-bc=w0xZMhEz0VzxMGot 7613182[/snapback] Tja, ville kanskje gått opp til Blade Flurry, også begynt å bygge til Lethality på Assasination, også tilbake til Combat. Er utrolig lenge siden jeg levla opp roguen min, og de andre roguene jeg har levlet har vært en twink til 19 og en random som kom til ca. 10 Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Specca denna istedet for 7610127[/snapback] Hva skjer med premed? Den er mye bedre enn 2 % mere attack power. 7612853[/snapback] Joda, det tenkte jeg også på, etter jeg hadde specca ferdig Men har prøvd premed før, og synes selv at det ikke utgjør store forskjellen. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) hey noen som kan gi noen tips til det beste talent oppsettet lvl 56, sword rogue og en med dagger rogue, altså i main hand takker 7617071[/snapback] Swod talents Dagger Edit skrivefeil;) hadde jeg vært deg ville jeg ha satset på sword, forteste å lvle med Endret 1. januar 2007 av Namek Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 hey, nærmer meg lvl 60 nå. og trenger noen tips til critt talent build? noen som kan hjelpe? btw jeg er gnome, jeg foretrekker dagger. noen som kan kommme med noen gode tips til meg? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Noe alla dette jeg bruker i RAID værtfall. Backstab FTW Føler jeg har glemt no foresten.. :S Og ja, sword er kjappest å levle med. Jeg MÅ ha noen nye til BC kommer.. Endret 4. januar 2007 av Caddy Lenke til kommentar
Veta Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Synes dere jeg bør fortsette på roguen min? Har en lvl 33 NE Rogue på Frostmane. Har kanskje tenkt til å rolle til en annen server hvor vennene mine spiller på, men det er PvE der, så kan hende jeg fortsetter med roguen. Og Roguen's oppgave i raids blir bare å pøse ut så mye damage som mulig, ikke sant? For.. Det er jo dette som er morsomst i PvP, men i PvE hadde det kanskje vært mer morsomt å ha en annen oppgave enn dps i raids =) Noe som jeg ser på som litt mer "viktig" egentlig. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noe alla dette jeg bruker i RAID værtfall. Backstab FTW Føler jeg har glemt no foresten.. :S Og ja, sword er kjappest å levle med. Jeg MÅ ha noen nye til BC kommer.. 7639661[/snapback] Ja du har glemt Lethality. Lenke til kommentar
Sau Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er det noen som vet hva addonen slik at man kan se hvor langt tid det er igjen til gougen/cheap shot/kidney shot går ut? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Vet ikke om noen spesielle som gjør bare det nei, men noe som heter Enemy Casting Bar, med den kan du se hvor lang tid det tar, og også fiendens casting bar, så du lettere kan time kick og gaugen din Edit: Noen som har navnet på den addonen som viser når energien tikker? Endret 4. januar 2007 av Veta Lenke til kommentar
Veta Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Dobbel-post Endret 4. januar 2007 av Veta Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hmm, akkurat hva ved combat-swords er det som er så bra? Driver og tester litt på builden nå, men vil ikke daggers være bedre selv for levling nå med mutilate? Hvordan spiller dere når dere levler? Lenke til kommentar
knux Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vet ikke om noen spesielle som gjør bare det nei, men noe som heter Enemy Casting Bar, med den kan du se hvor lang tid det tar, og også fiendens casting bar, så du lettere kan time kick og gaugen din Edit: Noen som har navnet på den addonen som viser når energien tikker? 7640852[/snapback] http://wow.curse-gaming.com/en/files/detai...energywatch-v2/ Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hmm, akkurat hva ved combat-swords er det som er så bra? Driver og tester litt på builden nå, men vil ikke daggers være bedre selv for levling nå med mutilate? Hvordan spiller dere når dere levler? 7655961[/snapback] Combat Swords er bra fordi du ikke trenger å bruke et eneste energy-tick på abilities som ikke gjør mye skade, som f.eks. Gouge eller Kidney Shot. Med daggers er du avhengig av å være bak fienden, mens med swords er det mye lettere og raskere å drepe i solo PvE. Ja, en crit Ambush + crit Mutilate tar ned det meste raskt, men mens du drepte én mob kjapt på den måten, er likevel swords mer effektivt pga. at man ikke er avhengig av stealth-opener, posisjon, osv. I tillegg har du snacks som f.eks. Blade Flurry og Adrenaline Rush, som gjør at du kan soloe det meste (om man ser bort fra små outdoor bosser osv da). Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Så hvilket finishing move bruker du og når? Bare 5-evis? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Rupture, Expose Armour, Eviscerate. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Får en tid til å ta tre stk altså? Er jo evigheter siden jeg sist levlet Endret 6. januar 2007 av Blib Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 På yetiene i Winterspring gjorde jeg sånn: Garrote - skaffe tre combopoints - Expose Armour - skaffe to combopoints - Rupture - skaffe så mange combopoints som mulig - Eviscerate. Eviscerate var sjelden nødvendig, tho. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Når du grinder mobs skal du selvsagt ikke få tid til tre finishing moves, og nei, du kjører ikke de der: du kjører combat sword-build og sinister strike, slice and dice, sinister strike, sinister strike, sinister strike (hvis han lever ennå..), eviscerate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå