Pug Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hvis man klarer seg uten lilla skrift og 1% to crit, så er Mass of McGowan et kurant alternativ til Krol. Koster rundt 100g, samme min-max. 5547891[/snapback] Jepp - Fikk min mass of mcgowan til 70g Fungeret SUPERT til jeg fikk Brutality Blade. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Trist se virkelig at det er så mange her som ikke har veldig peiling på Rogue. 1) Man kan da nuke mye i BWL Edmund uten combat spec (basert på hvit skade) har selv kjørt 30/8/13, går smooth det. Man skal passe seg litt på Vael når en tank dør men utenom det så ere rimelig rett fram. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Frost oils istede for poisons i MC, noen som vet om det går bra? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Er forsåvidt enig med deg, men for å joine guilden min, så måtte jeg merkelig nok respecce. Hadde builden din, men de krevde Adrenaline rush :/ Men helst ligg unna "Trist se virkelig at det er så mange her som ikke har veldig peiling på Rogue." setninger. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Imba rogueside for å sjekke gear, hva som gjør char bedre - hva som gjør den dårligere etc. http://rogueequip.azzor.com/character.php Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Noen som kan hjelpe med meg å lage en best mulig talent build for kjappest mulig leveling og solo play? Kun Pve, glem pvp helt. En build jeg kan bare bruke og fortsette på til lvl 60. Når jeg kommer på lvl 60 så resetter jeg med tanke på instancer/pvp. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Den relativt normale 20/31/0 builden fungerer ypperlig til lvling. Bruker du sverd/mace skaffer du Imp. SS (Combat), så Malice (Assassination), så fortsetter du videre på combat treet. Assassination kan bygges på etter du har skaffet Adrenaline Rush. brutti: Jeg kan se en markant forskjell i hvor mange ganger jeg må ta Feint i f.eks. MC i forhold til andre, non-combat rogues. Med sverd, som jeg bruker, har du nærmest "fordelen" av at det ikke nytter å åpne fra stealth, og slipper unna denne Ambush -> Backstab peaken i skade som kan forårsake at du knabber aggro og blir skvist. Over 50% av skaden min kommer fra hvite numre, og jeg får kun aggro hvis jeg har AR + BF + SnD + SS nuke. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 brutti: Jeg kan se en markant forskjell i hvor mange ganger jeg må ta Feint i f.eks. MC i forhold til andre, non-combat rogues. Med sverd, som jeg bruker, har du nærmest "fordelen" av at det ikke nytter å åpne fra stealth, og slipper unna denne Ambush -> Backstab peaken i skade som kan forårsake at du knabber aggro og blir skvist. Over 50% av skaden min kommer fra hvite numre, og jeg får kun aggro hvis jeg har AR + BF + SnD + SS nuke. 5552434[/snapback] Altså feint er jo nesten ikke en skill som brukes i MC for rogues. Molten Core = Full nuke etter 5 sunder på alle bosser, ja utenom shazzrah såklart da vi kan sette oss ned og finne på noe annet og gjøre ^^ Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Altså, alle har jo ikke hatt MC på farm status i 6 måneder eller whatever. Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 eg lurer på om noken har en god build til pvp? kom gjærne build oppsette å ikkje xx/xx/xx Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 foresten så liker eg best å bruke sword x2 eller dagger i main hand Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg har Krol Blade og Heartseeker som mine våpen.(Barman og Keris of Zul`Serak i banken) Hadde blitt glad viss noen kunne satt opp et bra talentbuild for Krol Blade og Heartseeker. Får jo ikke bruke ambush/backstab med sverd i main. Syns rogues er morsomme å spille jeg. Takker for svar. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Dersom du skal bruke sverd i main og dagger i offhand vil jeg anbefale Hemo-build . Det funker kanonbra i pvp, og har enorm combo-generasjon. Kan være at noen andre liker en annen variant av hemo-buildet, men slik er det jeg foretrekker det Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Skal prøve den Hemorrhage builden. Men hva betyr det: Causes the target to Hemorrhage? Hva er Hemorrhage? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 brutti: Jeg kan se en markant forskjell i hvor mange ganger jeg må ta Feint i f.eks. MC i forhold til andre, non-combat rogues. Med sverd, som jeg bruker, har du nærmest "fordelen" av at det ikke nytter å åpne fra stealth, og slipper unna denne Ambush -> Backstab peaken i skade som kan forårsake at du knabber aggro og blir skvist. Over 50% av skaden min kommer fra hvite numre, og jeg får kun aggro hvis jeg har AR + BF + SnD + SS nuke. 5552434[/snapback] Altså feint er jo nesten ikke en skill som brukes i MC for rogues. Molten Core = Full nuke etter 5 sunder på alle bosser, ja utenom shazzrah såklart da vi kan sette oss ned og finne på noe annet og gjøre ^^ 5553953[/snapback] Jeg bruker feint i MC hele tiden og hvis jeg glemmer det, så får jeg lett aggro. Spesielt på Lava surgers os Annhilators eller hva de nå heter. Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Skal prøve den Hemorrhage builden. Men hva betyr det: Causes the target toHemorrhage? Hva er Hemorrhage? 5554246[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Subarachnoid_hemorrage A subarachnoid hemorrhage (SAH) is bleeding into the subarachnoid space surrounding the brain, i.e., the area between the arachnoid and the pia mater. It may arise due to trauma or spontaneously, and is a medical emergency which can lead to death or severe disability even if recognized and treated in an early stage. Uansett, eneste spellen gjør er skade + gir fiended en debuff som øker all fysisk skade mottatt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hemorrhage = å blø, gjerne i kopiøse mengder. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 brutti: Jeg kan se en markant forskjell i hvor mange ganger jeg må ta Feint i f.eks. MC i forhold til andre, non-combat rogues. Med sverd, som jeg bruker, har du nærmest "fordelen" av at det ikke nytter å åpne fra stealth, og slipper unna denne Ambush -> Backstab peaken i skade som kan forårsake at du knabber aggro og blir skvist. Over 50% av skaden min kommer fra hvite numre, og jeg får kun aggro hvis jeg har AR + BF + SnD + SS nuke. 5552434[/snapback] Altså feint er jo nesten ikke en skill som brukes i MC for rogues. Molten Core = Full nuke etter 5 sunder på alle bosser, ja utenom shazzrah såklart da vi kan sette oss ned og finne på noe annet og gjøre ^^ 5553953[/snapback] Vi kjører på etter én sunder på trash, på bosser bare tre sunders, så feint er viktig. Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Evasion mann . "Tanket" Vael i 5 sekunder med evasion. 5 sekunder er faktisk veldig lenge. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 eg lurer på om noken har en god build til pvp? kom gjærne build oppsette å ikkje xx/xx/xx 5554098[/snapback] Det kommer egentlig ann på hvilke våpen du bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå