Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv jeg med Barman og Julies dagger har sett tall opp imot 1500 engang i blandt.. ;) Med Mutilate ^^

7508395[/snapback]

Å i det hele tatt bruke julies dagger i en mutilate build er en ren skam for klassen :) Mutilate utnytter AP bonus for hver hånd - så det er om å gjøre å bruke så trege våpen som mulig.

Bruker GM Dirkene til mutilate.

7510555[/snapback]

Ja vet, men har rett og slett ingen andre våpen.

Får rank 14 daggern i natt tenker jeg.. Så får jeg bare fyre av lobo i tillegg.

Lenke til kommentar

Hm.. er ikke helt sikker på om jeg skal fortsette med Mutilate speccen, eller respecce til Hemorrhage igjen. Mutilate speccen er litt mere crit % avhengi enn Hemorrhage, føler at jeg ikke er så avhengi av crits med hemo spec.

Begge to gir jo kjappe combo points, så det er et vansklig valg.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om mutilate vil være brukbart å grinde med?

Jeg er casual og tviler på at jeg orker skaffe nok honor til 2 R14 våpen, så da blir det vel sverd eller dagger. Jeg synes daggers er morsomst men nå er ihvertfall combat sword overlegent til grinding etter min erfaring.

Vil mutilate, evt. andre dagger speccer fungere til å grinde med i BC eller vil det å prioritere dagger fremfor sverd være å gimpe meg selv i forhold til effektiv grinding? :hmm:

Dersom det ikke er sååå mye dårligere vil jeg heller gå daggers ettersom jeg liker det mye bedre :)

Lenke til kommentar
Har fungert smertefritt hos meg også. Sikker på at du bare ikke har registrert at den har proccet? Det skal komme opp i både combat log og SCT/Blizz "SCT" (samt flere lignende addons tipper jeg).

7522272[/snapback]

I nåværende versjon av live-servers registreres ikke Combat Potency i combat log - du kan få den visualisert ved å laste ned SCT til WoW 2.0, og huke av "Show all events" eller noe lignende (sitter på jobb og husker ikke helt nøyaktig hva det var kalt, og du vil se +15 / +35 energy nå og da- men du får også samtlige energy-ticks á 20 i tillegg.

Lenke til kommentar

Det er nok sant det du sier. Når jeg selv var specca hemorrhage critta jeg ikke for mye mer enn 4-500, og jeg har blitt eid av flere tier 2 hemo rogues som critter meg for opptil 1000 med hemo alene. Har nok alt for lite AP ...

Endret av Flexi
Lenke til kommentar

Heisann, jeg spiller rogue og sliter med om jeg skal bruke sverd eller daggers.

Spiller på pvp server og har testet ut begge deler og finner begge versjonene spennede,Har både epic daggers, og epic swords.

Nå kjører jeg sverd med hemo build og cloak of shadow som jeg liker veldig bra, men savner veldig dagger build også.

Har noen testet den nye Mutilate builden, er egentlig den som står igjen nå for testing, men med en respec pris på 50g så er det ikke så veldig fristende og eksperimentere mer.

Venter spent på svar

Lenke til kommentar
Heisann, jeg spiller rogue og sliter med om jeg skal bruke sverd eller daggers.

Spiller på pvp server og har testet ut begge deler og finner begge versjonene spennede,Har både epic daggers, og epic swords.

Nå kjører jeg sverd med hemo build og cloak of shadow som jeg liker veldig bra, men savner veldig dagger build også.

Har noen testet den nye Mutilate builden, er egentlig den som står igjen nå for testing, men med en respec pris på 50g så er det ikke så veldig fristende og eksperimentere mer.

Venter spent på svar

7540337[/snapback]

Spiller du mye PvP eller for det meste PvE?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...