ekoZ Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Noen som har noe bra rouge addons/interfaces osv? Kom gjerne med linker bilder:) Mista addonsa jeg hadde før patchen og husker ikke hva dem heter eller hvor jeg fikk dem fra har bare atlas nå, finnes på www.curse-gaming.com Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Selv jeg med Barman og Julies dagger har sett tall opp imot 1500 engang i blandt.. Med Mutilate ^^ 7508395[/snapback] Å i det hele tatt bruke julies dagger i en mutilate build er en ren skam for klassen Mutilate utnytter AP bonus for hver hånd - så det er om å gjøre å bruke så trege våpen som mulig. Bruker GM Dirkene til mutilate. 7510555[/snapback] Ja vet, men har rett og slett ingen andre våpen. Får rank 14 daggern i natt tenker jeg.. Så får jeg bare fyre av lobo i tillegg. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hm.. er ikke helt sikker på om jeg skal fortsette med Mutilate speccen, eller respecce til Hemorrhage igjen. Mutilate speccen er litt mere crit % avhengi enn Hemorrhage, føler at jeg ikke er så avhengi av crits med hemo spec. Begge to gir jo kjappe combo points, så det er et vansklig valg. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg lurer på om mutilate vil være brukbart å grinde med? Jeg er casual og tviler på at jeg orker skaffe nok honor til 2 R14 våpen, så da blir det vel sverd eller dagger. Jeg synes daggers er morsomst men nå er ihvertfall combat sword overlegent til grinding etter min erfaring. Vil mutilate, evt. andre dagger speccer fungere til å grinde med i BC eller vil det å prioritere dagger fremfor sverd være å gimpe meg selv i forhold til effektiv grinding? Dersom det ikke er sååå mye dårligere vil jeg heller gå daggers ettersom jeg liker det mye bedre Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg kjører mulitlate, og det fungerer fint til grinding Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 COMBAT POTENCY: Fungerer dette talentet eller? jeg slår å slår å slår, men ser aldri at energy'n går opp med 15... Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Potency fungerer som bare det. Lenke til kommentar
Acedia Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har fungert smertefritt hos meg også. Sikker på at du bare ikke har registrert at den har proccet? Det skal komme opp i både combat log og SCT/Blizz "SCT" (samt flere lignende addons tipper jeg). Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har fungert smertefritt hos meg også. Sikker på at du bare ikke har registrert at den har proccet? Det skal komme opp i både combat log og SCT/Blizz "SCT" (samt flere lignende addons tipper jeg). 7522272[/snapback] I nåværende versjon av live-servers registreres ikke Combat Potency i combat log - du kan få den visualisert ved å laste ned SCT til WoW 2.0, og huke av "Show all events" eller noe lignende (sitter på jobb og husker ikke helt nøyaktig hva det var kalt, og du vil se +15 / +35 energy nå og da- men du får også samtlige energy-ticks á 20 i tillegg. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Noen som kan linke items med + crit% som er relativt enkle å få tak i? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Noen som kan linke items med + crit% som er relativt enkle å få tak i? 7523664[/snapback] http://www.thottbot.com/?set=393 Lenke til kommentar
AngUisH Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg Gut Ripper og shadowblade til min rogue. Hvilken enchants burde jeg ha på de? har tenkt på +15 agility eller kansje crusader? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg Gut Ripper og shadowblade til min rogue. Hvilken enchants burde jeg ha på de? har tenkt på +15 agility eller kansje crusader? 7527649[/snapback] crussader på main hand og 15agi på of hand kan jo funke :=) Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 okay, guilden har funnet ut at vi skal ta pvp pause fram til tbc. Fram til nå har jeg hatt 100% pve spec (18-33-0). Så nå tenkte jeg og skaffe meg 100% pvp spec. Så da lurte jeg på om det var noen som hadde noen bra tips om spec? Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er Mutilate eller Hemorrhage mest gear avhengi? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 er ikke sikker på Mutilate, men det jeg veit er at hemo-build er veldig gear avhengi viss man skal få no stort/bra utbytte av den! hemo er vel mer PvE i mine øyne en PvP Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Det er nok sant det du sier. Når jeg selv var specca hemorrhage critta jeg ikke for mye mer enn 4-500, og jeg har blitt eid av flere tier 2 hemo rogues som critter meg for opptil 1000 med hemo alene. Har nok alt for lite AP ... Endret 19. desember 2006 av Flexi Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Et litt dumt spørsmål. Har tatt upgrade quest for shadowcraft til darkmantel armor sette. Så på 2 sett bonus står det at det +8 til all resistanse eller noe slikt, men dette vises ikke på karakter tabben. Skal ikke det vises eller er det en bugg eller noe? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Heisann, jeg spiller rogue og sliter med om jeg skal bruke sverd eller daggers. Spiller på pvp server og har testet ut begge deler og finner begge versjonene spennede,Har både epic daggers, og epic swords. Nå kjører jeg sverd med hemo build og cloak of shadow som jeg liker veldig bra, men savner veldig dagger build også. Har noen testet den nye Mutilate builden, er egentlig den som står igjen nå for testing, men med en respec pris på 50g så er det ikke så veldig fristende og eksperimentere mer. Venter spent på svar Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Heisann, jeg spiller rogue og sliter med om jeg skal bruke sverd eller daggers.Spiller på pvp server og har testet ut begge deler og finner begge versjonene spennede,Har både epic daggers, og epic swords. Nå kjører jeg sverd med hemo build og cloak of shadow som jeg liker veldig bra, men savner veldig dagger build også. Har noen testet den nye Mutilate builden, er egentlig den som står igjen nå for testing, men med en respec pris på 50g så er det ikke så veldig fristende og eksperimentere mer. Venter spent på svar 7540337[/snapback] Spiller du mye PvP eller for det meste PvE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå